Forfatter Emne: Tur Søndag 25-09-2011. Start McD/Q8 Solrød (ved afkørsel Solrød N)?  (Læst 6870 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tur Søndag 25-09-2011. Start McD/Q8 Solrød (ved afkørsel Solrød N)?
« Svar #15 Dato: September 26, 2011, 02:34:44 pm »
Hejsa, øv øv, hvordan ser fredag ud? Der har jeg også fri 4?

 :D

Fredag kunne godt være en mulighed... hvor arbejder du  ?
Jeg holder til i Karlslunde og kan være ved Q8 Solrød kl 16:05
..jeg vil nok tage knallerten på job og være klar til at rulle kl 16 - 19 ca.... skal lige tjekke baglandet om der evt er andre planen tror det dog ikke
Hejsa,

Jeg arbejder i Taastup (tæt på City 2) og har fri 16:00 fredag, skal også lige checke om der er grønt lys, vi kan jo mødes på halvvejen, så du ikke skal vente på mig, der plejer at være rigtig mange biler fredag fra Kbh.
Så lad os se hvad der passer os bedst, vi kan jo tage den mod Tune? Det passer hvis vi mødes på halvvejen, men er åben vil bare gerne trille hehe

Afgang fredag kl 16:30 Q8 Solrød Nord ? hvis vi begge kan ?
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Tur Søndag 25-09-2011. Start McD/Q8 Solrød (ved afkørsel Solrød N)?
« Svar #16 Dato: September 26, 2011, 03:09:26 pm »
Hejsa, øv øv, hvordan ser fredag ud? Der har jeg også fri 4?

 :D

Fredag kunne godt være en mulighed... hvor arbejder du  ?
Jeg holder til i Karlslunde og kan være ved Q8 Solrød kl 16:05
..jeg vil nok tage knallerten på job og være klar til at rulle kl 16 - 19 ca.... skal lige tjekke baglandet om der evt er andre planen tror det dog ikke
Hejsa,

Jeg arbejder i Taastup (tæt på City 2) og har fri 16:00 fredag, skal også lige checke om der er grønt lys, vi kan jo mødes på halvvejen, så du ikke skal vente på mig, der plejer at være rigtig mange biler fredag fra Kbh.
Så lad os se hvad der passer os bedst, vi kan jo tage den mod Tune? Det passer hvis vi mødes på halvvejen, men er åben vil bare gerne trille hehe

Afgang fredag kl 16:30 Q8 Solrød Nord ? hvis vi begge kan ?

Deal, jeg har fået grønt lys hjemmefra hehe, så jeg er klar. Håber vejret holder  :D
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"