Forfatter Emne: linjen i dag 3 oktober  (Læst 2482 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
linjen i dag 3 oktober
« Dato: Oktober 03, 2011, 03:46:58 pm »
Det er jo stadig skønt vejr så tænkte på at slå et smut forbi linjen i aften, andre der måske har samme tanke? regner med jeg tager derud ved 17:30-18 tiden
GSX-R 600 K7

Blå

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
Sv: linjen i dag 3 oktober
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2011, 08:24:47 pm »
NEDEREN!!! Har tænkt det samme hele dagen. Men har først lige set dit indlæg nu.

Kom du afsted?

//Blå

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: linjen i dag 3 oktober
« Svar #2 Dato: Oktober 03, 2011, 10:26:47 pm »
Jep men der kom ikke andre SVere, så jeg blev kun en halv times tid, var så ekstremt tæt på at blive påkørt på vej tilbage ved store kongensgade, en audi(selvfølgelig) skiftede fra højre til venstre vognbane(ensrettet 2 sporet vej) hvor jeg lå fordi han skulle parkere i den bane, han gad åbenbart ikke lige orientere sig bagud først. Nåede dog lige at trække ind mod kantstenen og stoppe inden jeg løb tør for plads, kunne være man bare skulle lade være med at udnytte den halve vognbane til at overhale folk der selvom der er masser af plads :)

Det havde da godt nok været en trist afslutning på sæsonen  :rant:
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2011, 10:28:30 pm af -BR- »
GSX-R 600 K7

Blå

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 90
Sv: linjen i dag 3 oktober
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2011, 07:49:14 am »
Fy for helved. Godt der ikke skete dig noget. Synes generelt der er flere og flere bilister som overser os på MC. Det er i hvert fald sket for mig meget oftere i år end tidligere.

Vi må se om vi kan stable en tur på benene en af de andre dage. Måske man kunne samle nogen stykker.

//Blå