Forfatter Emne: hmm uden plader på mc... gik galt  (Læst 1847 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
nu med yamaha fz1 2008

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #1 Dato: August 17, 2008, 02:43:56 pm »
Tjah, jeg synes sgu det er fair nok.. Det er i det hele taget en skam at politiet ik er lidt mere aggressive i deres jagt på farbøller og den slags
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #2 Dato: August 17, 2008, 03:04:29 pm »
Udover bøde og fængsel håber jeg de sender ham regningen for 1 stk. politibil  :twisted:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #3 Dato: August 17, 2008, 05:39:20 pm »
Er der nogen der kan se hvad det var for en kværn? Det kunne godt ligne en sort Blade lige som denne... Se luftkanalerne bagpå og de sølvfarvede USD ben... Det ser desuden ud som om at den har røde Titax eller Pazzo bremse-/koblingsklinger...
« Senest Redigeret: August 17, 2008, 05:56:19 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #4 Dato: August 17, 2008, 07:51:04 pm »
Er der nogen der kan se hvad det var for en kværn? Det kunne godt ligne en sort Blade lige som denne... Se luftkanalerne bagpå og de sølvfarvede USD ben... Det ser desuden ud som om at den har røde Titax eller Pazzo bremse-/koblingsklinger...

Det ser vist rigtignok ud.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #5 Dato: August 17, 2008, 09:13:37 pm »
Udover bøde og fængsel håber jeg de sender ham regningen for 1 stk. politibil  :twisted:
det har han egenligt fortjent, men det er nok tvivlsomt om der sker andet end en bøde. :whipped:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #6 Dato: August 18, 2008, 11:26:18 am »
Er der nogen der kan se hvad det var for en kværn? Det kunne godt ligne en sort Blade lige som denne... Se luftkanalerne bagpå og de sølvfarvede USD ben... Det ser desuden ud som om at den har røde Titax eller Pazzo bremse-/koblingsklinger...
Det er sku meget godt set Skurk  :thumbsup:
Og det fortæller jo bare at det er helt i orden at køre ham ned, alle ved at Ghost Rider foregår på en Suzuki :thumbsup: og ikke en Honda  :dead: :mrgreen:

Og så det seriøse:
Hvis polizen bare har holdt stille eller hændeligt uheld er det helt ok, men hvis de er kørt ind ham med vilje synes jeg ikke det er ok..
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #7 Dato: August 19, 2008, 06:41:02 am »
hvad skulle de ellers gøre for at stoppe ham, vente på han løber tør :huh:
Hvis alle vidste at de kører ud foran hvis man ikke vil stoppe, så var der nok ikke så mange der forsøgte at stikke af. (turde du forsøge med de odds).
det er for nemt at smutte og for mange vil ikke tage straffen for de julelege de har lavet (og blev opdaget) :loser:
dette var ikke en formanning, blot en konstatering.  :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #8 Dato: August 19, 2008, 08:53:26 am »
Udover bøde og fængsel håber jeg de sender ham regningen for 1 stk. politibil  :twisted:
det har han egenligt fortjent, men det er nok tvivlsomt om der sker andet end en bøde. :whipped:
Han mister jo også pengene for MC'en, der er nok ingen forsikring der dækker det der.....heldigt for ham, at han sikkert ikke har betalt afgift på den.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #9 Dato: August 19, 2008, 09:02:41 am »
Hmm har sku ikke meget til overs for dem der ikke stopper når polisen blinker i spejlet.. Men om han har fortjent at blive kølerfigur på en mondeo har jeg lidt svært ved at finde ud af. Agressiv blokering af politiet er lidt for farligt til min smag, men hvis de bare har holdt stille og han så ikke har set dem syntes jeg er fint nok.  :club:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #10 Dato: August 19, 2008, 09:26:35 am »
hvad skulle de ellers gøre for at stoppe ham, vente på han løber tør :huh:
Hvis alle vidste at de kører ud foran hvis man ikke vil stoppe, så var der nok ikke så mange der forsøgte at stikke af. (turde du forsøge med de odds).
det er for nemt at smutte og for mange vil ikke tage straffen for de julelege de har lavet (og blev opdaget) :loser:
dette var ikke en formanning, blot en konstatering.  :mrgreen:

Nej, jeg stikker ikke af for politiet.
Men jeg mener ikke det er iorden at køre folk ned for en manglende nummerplade (hvis de altså har kørt ham ned med vilje, det står der jo intet om) :|
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #11 Dato: August 19, 2008, 07:04:36 pm »
det var den risiko man levede med på den ulovlige puch, stop eller vi åbner døren så du tilter i grøften eller kører ind i døren.(de andre altså) :angel:
fjolset kunne jo bare stoppe så var det aldrig sket, det kan nok ikke komme bag på ham at de vil have en kammeratlig samtale når han ingen plade har på.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

jesper

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #12 Dato: August 19, 2008, 08:50:20 pm »
det var den risiko man levede med på den ulovlige puch, stop eller vi åbner døren så du tilter i grøften eller kører ind i døren.(de andre altså) :angel:
fjolset kunne jo bare stoppe så var det aldrig sket, det kan nok ikke komme bag på ham at de vil have en kammeratlig samtale når han ingen plade har på.
x2
SV 1000s K3 sølv Xenon 6000K

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: hmm uden plader på mc... gik galt
« Svar #13 Dato: August 20, 2008, 04:21:01 pm »
uanset om han kører fra  :police: eller hvad hvis de har påkørt ham blir de straffet i følge færgsels loven og hvis det er ham der har påkørt  :police: sker det samme for ham.
Husk nu at  :police: godt må overtræde færgsels loven men der er på eget ansvar, de bliver selv straffet efter den lov de skal opret holde. :lol: 8)
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277