Forfatter Emne: Alternativt styr  (Læst 1082 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

cbudtz

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Alternativt styr
« Dato: November 20, 2007, 02:27:14 pm »
Som nogen måske har læst, har jeg haft min SV650N fra 99 været nede at ligge og styret har ikke rigtigt den samme form som det plejer - så jeg må hellere få det skiftet - Men et originalt styr koster fandme 1080,- på onlineparts - det gider jeg sgu ikke betale for et stykke bukket 22 mm rør. Hvor kan jeg få et der ligner? Jeg har prøvet at måle styret ud og finde et nyt, men jeg er sgu ved at give op - det er jo en jungle af mystiske styr.

Hvad kan i anbefale? Jeg har tænkt på at sætte clip on styr på - har i nogen anbefalinger med det? Jeg vil helst ikke have at det bliver FOR foroverbøjet - jeg vil gerne kunne køre 700 km uden en kiropraktor...

Blinklys

  • Gæst
Re: Alternativt styr
« Svar #1 Dato: November 20, 2007, 03:23:46 pm »
Jeg har et Renthal Ultra-Low på min. Det er en smule bredere og lavere, men kørestillingen er egentlig ikke så meget anderledes. Det var rimelig nemt at sætte på uden alt for meget bøvl med at få kabler, slanger og ledninger til at nå (jeg ved så ikke hvordan det er på en oldschool-N'er.) Jeg købte det hos BanditMania hvor man kan få det "pre-drilled" med huller der passer til SV'eren. Eneste ulempe var at leveringstiden var lidt lang (3 uger cirka.) Mener jeg gav omkring 450 kr. inkl. forsendelse :)

cbudtz

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Re: Alternativt styr
« Svar #2 Dato: November 20, 2007, 04:35:02 pm »
Leveringstiden er ikke det store problem - sæsonen er jo alligevel ved at være slut, så jeg kan godt vente. Egentlig leder jeg bare efter det billigste styr der ligner det originale, men hvis det er et super styr til prisen vil jeg da overveje det