Forfatter Emne: Lavere clip-on på SV650S  (Læst 1120 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

V2 virgin

  • Gæst
Lavere clip-on på SV650S
« Dato: September 12, 2009, 05:06:05 pm »
For at komme en smule længere ned og for at få noget lidt lækrere alu at kigge på, overvejer jeg at montere lavere clip-on's på min SV650S K8.

Der er jo ikke alverden plads mellem styr og kåbe med de originale, så jeg er i tvivl om der overhovedet vil være plads eller om mine hænder vil komme i klemme mod kåben.

Hvilke erfaringer har I gjort med at montere andre clip-on's på og hvilke mærker kan evt. anbefales?

De originale centreres med en tap op i den øverste gaffelbro, men hvordan fungerer det med uoriginale?

Tak for gode råd.

 :huh:

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: Lavere clip-on på SV650S
« Svar #1 Dato: September 12, 2009, 06:28:12 pm »
De originale centreres med en tap op i den øverste gaffelbro, men hvordan fungerer det med uoriginale?
Man bore et hul i de nye hvor man gerne vil have dem siddene :) Så kan du også selv bestemme vinkel og hvor bredt de skal sidde  :wink:

Mht pladsen mellem tank og håndtag kan du jo bare justere dem ud så de er lidt bredere? Dvs få en mere vinkelret stilling på clipons kontra længderetningen på cyklen..  :huh: Jeg har monteret højere clipons på min og der har jeg ikke være nød til at ændre noget  :)

Hov forresten, husk at du måske skal have nye vægte for enden for det er ikke sikkert at de originale passer på. Mine gjorde ihvertfald ikke  :dead:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7