Forfatter Emne: Oplagte udstødninger på SV1000  (Læst 26151 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #15 Dato: December 07, 2007, 05:34:03 pm »
eller bare drop den nummerplade det er sku den som ødelægger billedet!  :police: -i alt fald det sidste jeg fik taget..... (dog i bil)  :lol:
kilosvin med div udstyr...

Beicher

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #16 Dato: December 08, 2007, 09:59:22 am »
Det her ser sgu også fint ud...
Tidl. SV 1000 R, nu B-KING...

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #17 Dato: December 08, 2007, 11:27:13 pm »
Ja her fra siden ser det super fedt ud! -men hvad med baglygten? Det er svært at se fra denne vinkel...?
kilosvin med div udstyr...

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #18 Dato: December 11, 2007, 09:00:23 pm »
Jeg mener at Laser som laver et sæt hvor det hele er med i pakken. De laver helt sikkert et til 6½ som du kan se på

http://www.lcracing.dk/indexnae.htm

Der findes også et kit til sv1000 dog kommer udstødningerne ikke så højt op. Du kan jo ringe og høre om det er noget de kan skaffe hjem. Prisen skulle ikke være helt tosset hvis man sammen ligner med hvad et sæt koster til den lille  :mrgreen:
det her er helt klart en af de fedeste måder jeg har set montering af potter. :respekt:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #19 Dato: December 12, 2007, 11:08:58 am »
Det her ser sgu også fint ud...

Det er en vild kåbe der er på der. Er det nogen der kender til den og i givet fald hvor man kan købe den eller blot se nogle flere billeder af den?

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #20 Dato: December 14, 2007, 09:44:00 am »
Jeg mener at Laser som laver et sæt hvor det hele er med i pakken. De laver helt sikkert et til 6½ som du kan se på

http://www.lcracing.dk/indexnae.htm

Der findes også et kit til sv1000 dog kommer udstødningerne ikke så højt op. Du kan jo ringe og høre om det er noget de kan skaffe hjem. Prisen skulle ikke være helt tosset hvis man sammen ligner med hvad et sæt koster til den lille  :mrgreen:
det her er helt klart en af de fedeste måder jeg har set montering af potter. :respekt:

Ud fra din begejstring for Laser potterne syntes jeg ikke du skal snydes for denne SV6½S jeg faldt over på mcg. Det ser da blæret ud og så til den pris.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13939

/Ole J
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #21 Dato: December 17, 2007, 09:22:06 am »
Jeg mener at Laser som laver et sæt hvor det hele er med i pakken. De laver helt sikkert et til 6½ som du kan se på

http://www.lcracing.dk/indexnae.htm

Der findes også et kit til sv1000 dog kommer udstødningerne ikke så højt op. Du kan jo ringe og høre om det er noget de kan skaffe hjem. Prisen skulle ikke være helt tosset hvis man sammen ligner med hvad et sæt koster til den lille  :mrgreen:
det her er helt klart en af de fedeste måder jeg har set montering af potter. :respekt:

Ud fra din begejstring for Laser potterne syntes jeg ikke du skal snydes for denne SV6½S jeg faldt over på mcg. Det ser da blæret ud og så til den pris.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13939

/Ole J

Enig - det er pænt.

Men rørenes placering ude på siden af cyklen, ødelægger efter min mening en hel del af det fede...

Derfor kommer mine rør helt ind midt i cyklen.  :)
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Lasse1982

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 561
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #22 Dato: December 17, 2007, 11:39:42 am »
Lasse
Yamaha SZR660 (Solgt 2007)
Suzuki SV650S K6 (Solgt 2008)
Yamaha SZR660 (Solgt 2012)

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #23 Dato: December 17, 2007, 12:01:21 pm »
Igen kan man se for meget rør - og denne gang også for meget potte.  :)
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #24 Dato: December 17, 2007, 05:22:01 pm »
Igen kan man se for meget rør - og denne gang også for meget potte.  :)

Det var osse min mening (og er det stadig !), men det er jættesvært at lave rør op mellem bagsvinger/bagdæk.
Rørene skal være ovale for at kunne være der og samtidigt bevare tværsnittet i mm2. Altså skal man lave en overgang fra rund-oval-rund, og de originale grenrør kan ikke bruges til denne operation.
Og så var jeg noget nervøs for at de lune rør kunne smelte dækket, når man lige har fyret modellen af og efterfølgende parkerer den.
Der er kun 50mm mellem dæk og svinggaffel, og der skal en form for varmeskjold mellem rør og bagdæk. Det kommer altså til at knive med gaflerne, men alt kan lade sig gøre  :mrgreen:

Men vi er enige i den kosmetiske skavank. Mit forbillede er Corsaro 1200 - den har det ene rør op mellem svinger/dæk. http://www.morini.dk

Men den er for dyr, og jeg er noget nervøs for gensalgsværdien kontra SVampen  :dead:
« Senest Redigeret: December 17, 2007, 05:23:57 pm af Sperik »
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #25 Dato: December 17, 2007, 10:20:43 pm »
Igen kan man se for meget rør - og denne gang også for meget potte.  :)

Det var osse min mening (og er det stadig !), men det er jættesvært at lave rør op mellem bagsvinger/bagdæk.
Rørene skal være ovale for at kunne være der og samtidigt bevare tværsnittet i mm2. Altså skal man lave en overgang fra rund-oval-rund, og de originale grenrør kan ikke bruges til denne operation.
Og så var jeg noget nervøs for at de lune rør kunne smelte dækket, når man lige har fyret modellen af og efterfølgende parkerer den.
Der er kun 50mm mellem dæk og svinggaffel, og der skal en form for varmeskjold mellem rør og bagdæk. Det kommer altså til at knive med gaflerne, men alt kan lade sig gøre  :mrgreen:

Men vi er enige i den kosmetiske skavank. Mit forbillede er Corsaro 1200 - den har det ene rør op mellem svinger/dæk. http://www.morini.dk

Men den er for dyr, og jeg er noget nervøs for gensalgsværdien kontra SVampen  :dead:

Alt andet lige kan vi da blive enige om at der er for meget blink  :lmao: :lmao: :lmao:
De store spejlæg på siden af kåben skal forhåbentlig snart skiftes, når der er invisteret så meget i potter  :respekt:
« Senest Redigeret: December 19, 2007, 09:29:31 am af Ole Jensen »
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #26 Dato: December 17, 2007, 10:30:08 pm »
Jeg kan nu godt lide de potter, de er anderledes :respekt:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #27 Dato: December 18, 2007, 04:59:15 pm »
Igen kan man se for meget rør - og denne gang også for meget potte.  :)

Det var osse min mening (og er det stadig !), men det er jættesvært at lave rør op mellem bagsvinger/bagdæk.
Rørene skal være ovale for at kunne være der og samtidigt bevare tværsnittet i mm2. Altså skal man lave en overgang fra rund-oval-rund, og de originale grenrør kan ikke bruges til denne operation.
Og så var jeg noget nervøs for at de lune rør kunne smelte dækket, når man lige har fyret modellen af og efterfølgende parkerer den.
Der er kun 50mm mellem dæk og svinggaffel, og der skal en form for varmeskjold mellem rør og bagdæk. Det kommer altså til at knive med gaflerne, men alt kan lade sig gøre  :mrgreen:

Bla bla bla bla....   :wink: Jeg er allerede igang med det projekt selv - og der er INGEN pladsproblemer på min 1000'er.   :mrgreen:  :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #28 Dato: December 18, 2007, 05:26:31 pm »
Igen kan man se for meget rør - og denne gang også for meget potte.  :)

Det var osse min mening (og er det stadig !), men det er jættesvært at lave rør op mellem bagsvinger/bagdæk.
Rørene skal være ovale for at kunne være der og samtidigt bevare tværsnittet i mm2. Altså skal man lave en overgang fra rund-oval-rund, og de originale grenrør kan ikke bruges til denne operation.
Og så var jeg noget nervøs for at de lune rør kunne smelte dækket, når man lige har fyret modellen af og efterfølgende parkerer den.
Der er kun 50mm mellem dæk og svinggaffel, og der skal en form for varmeskjold mellem rør og bagdæk. Det kommer altså til at knive med gaflerne, men alt kan lade sig gøre  :mrgreen:

Bla bla bla bla....   :wink: Jeg er allerede igang med det projekt selv - og der er INGEN pladsproblemer på min 1000'er.   :mrgreen:  :mrgreen:

Selv bla bla ! - kan vi SÅ få nogle billeder  :club:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #29 Dato: December 18, 2007, 05:50:32 pm »
Ikke før der er noget at vise...!

Lige nu ligner det bare en adskilt SV'er....
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!