Forfatter Emne: Oplagte udstødninger på SV1000  (Læst 26149 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #30 Dato: December 18, 2007, 09:41:06 pm »
Ikke før der er noget at vise...!

Lige nu ligner det bare en adskilt SV'er....

Det er så, undtagelsesvis, iorden, men så vil vi osse se nogle fint afsyrede, polerede svejsninger !
Kan vi evt. få et lille glimt af potterne  :huh:
Og hvordan mon han laver nummerpladeholder, ham Sajmon  :whatever:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #31 Dato: December 18, 2007, 10:59:56 pm »
Ikke før der er noget at vise...!

Lige nu ligner det bare en adskilt SV'er....

Det er så, undtagelsesvis, iorden, men så vil vi osse se nogle fint afsyrede, polerede svejsninger !
Kan vi evt. få et lille glimt af potterne  :huh:
Og hvordan mon han laver nummerpladeholder, ham Sajmon  :whatever:

Afsyrede svejsninger - tjek. Har selv TIG og har erbejdet som rustfast kleinsmed tidligere.   :mrgreen:
Ingen glimt - for potten (!!!) er ikke på banen endnu. Jeg leder stadig efter et brugbart færdigkøbt emne, men det ser ud som om jeg ender med at bygge en selv fra bunden...
Ham Sajmon laver ikke nogen nummerpladeholder - for min Lucas beholder sin nuværende position 100%.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #32 Dato: Januar 04, 2008, 11:45:55 pm »
Så er der sgu nye billeder.   :mrgreen:





Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #33 Dato: Januar 04, 2008, 11:48:01 pm »
Fuck det ser godt ud.. det glæder jeg mig til at se når vi skal køre næste gang :)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #34 Dato: Januar 05, 2008, 12:21:50 am »
WOW...
   

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #35 Dato: Januar 05, 2008, 12:25:40 am »
Seje blinklysholdere! :mrgreen: Ej, det ser dælme godt ud! :D Glæder mig til at se det færdige resultat.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #36 Dato: Januar 05, 2008, 12:37:11 am »
Seje blinklysholdere! :mrgreen: Ej, det ser dælme godt ud! :D Glæder mig til at se det færdige resultat.

Hygge

Du er ikke den eneste.  :D

Indtil videre er det kun et groft mockup som koster det ene sæt ophæng til baglygten, men jeg laver en lille undertray som skal dels holde bagenden fri for møg fra baghjulet, dels holde nummerpladeholderen og dels skal støtte baglygten. Jeg skal ik have noget flabber lort på min cykel. Bagstellet skal også hakkes i smadder, men jeg har næsten købt et andet til at have i reserve...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

MUUNK

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 174
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #37 Dato: Januar 05, 2008, 01:26:49 am »
Seje blinklysholdere! :mrgreen: Ej, det ser dælme godt ud! :D Glæder mig til at se det færdige resultat.

Hygge

Du er ikke den eneste.  :D

Indtil videre er det kun et groft mockup som koster det ene sæt ophæng til baglygten, men jeg laver en lille undertray som skal dels holde bagenden fri for møg fra baghjulet, dels holde nummerpladeholderen og dels skal støtte baglygten. Jeg skal ik have noget flabber lort på min cykel. Bagstellet skal også hakkes i smadder, men jeg har næsten købt et andet til at have i reserve...

Du tror ikke at plastikken rundt om kommer til at smelte?
Kawasaki ZX10-R 07´ sort ;-)

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #38 Dato: Januar 05, 2008, 01:32:16 am »
Seje blinklysholdere! :mrgreen: Ej, det ser dælme godt ud! :D Glæder mig til at se det færdige resultat.

Hygge

Du er ikke den eneste.  :D

Indtil videre er det kun et groft mockup som koster det ene sæt ophæng til baglygten, men jeg laver en lille undertray som skal dels holde bagenden fri for møg fra baghjulet, dels holde nummerpladeholderen og dels skal støtte baglygten. Jeg skal ik have noget flabber lort på min cykel. Bagstellet skal også hakkes i smadder, men jeg har næsten købt et andet til at have i reserve...

Du tror ikke at plastikken rundt om kommer til at smelte?

Oh but i have allerede thought of this, my friend. Der kommer powerwrap om rørene hele vejen nede fra grenrøret under motoren. Over potten skal der sidde et heatblanket så man ikke får ristede nutz af at køre på den.    :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #39 Dato: Januar 05, 2008, 01:39:39 am »
Nu er jeg godt nok lige kommet hjem fra "byen", men det dér er bare totalt iorden musiksmag...
Håber din plan lykkes uden for meget "plastic melt down", når modellen bliver parkeret efter skamgasning  :D
Bliver det nøgne rustfrie rør fra grenrøret, eller laver du selv isolerede rør (med wrap) undervejs ?
Hvis du får de rør vredet op mellem svingeren og baghjulet i den rette dimension, så er jeg allerede misundelig  :club:

Jeg har nu selv fået mine rør fra Sveriges land, og har osse savet en smule i dem ved et "uheld" -- måske fortsætter jeg de uheldige dispositioner desangående her i weekenden....?

Det ser faktisk ikke særligt svært ud, når man står med nogle 1-3/4" (44,5mm) bøjninger i rustfrit.
Man skal blot bestemme sig for hvad man vil (og selv kan).

Dit eller mit projekt vil aldrig blive "bolt on", som mange benytter sig af her på forum´et, men forhåbentlig en smule inspirationskilde til videre udvikling af folks egne ideer.

Jeg har droppet "guideideen", men vil gerne bidrage med billeder undervejs - vi får se !
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #40 Dato: Januar 05, 2008, 01:41:03 am »
Seje blinklysholdere! :mrgreen: Ej, det ser dælme godt ud! :D Glæder mig til at se det færdige resultat.

Hygge

Du er ikke den eneste.  :D

Indtil videre er det kun et groft mockup som koster det ene sæt ophæng til baglygten, men jeg laver en lille undertray som skal dels holde bagenden fri for møg fra baghjulet, dels holde nummerpladeholderen og dels skal støtte baglygten. Jeg skal ik have noget flabber lort på min cykel. Bagstellet skal også hakkes i smadder, men jeg har næsten købt et andet til at have i reserve...

Du tror ikke at plastikken rundt om kommer til at smelte?

Oh but i have allerede thought of this, my friend. Der kommer powerwrap om rørene hele vejen nede fra grenrøret under motoren. Over potten skal der sidde et heatblanket så man ikke får ristede nutz af at køre på den.    :mrgreen:

sweet "ball heaters" til de kolde dage
   

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #41 Dato: Januar 05, 2008, 01:47:46 am »
I teorien bliver mit tæt på bolt-on, forudsat man gider købe et moddet bagstel, plastikskjolde, forrør, potten, afgange og alle de andre ting jeg hakker i.   :mrgreen:

Ja og så skal hele ledningsnettet fra motor og bagud lige kortes ned så det kan være der. Al vægt skal spares - og der skal ikke være fejlkilder.

Jeg har endda et andet ledningsnet på vej så cyklen kan blive 100% original igen.

Ebay er din vææææn.   :thumbsup: 
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #42 Dato: Januar 05, 2008, 11:41:11 am »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ole Jensen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 359
  • Hvorfor skulle man køre på andet end et SVin?
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #43 Dato: Januar 05, 2008, 12:08:53 pm »
Hold da op det er bare en helt iorden smag du har der, de ser bare FOR lækre ud!!! -Ja jeg mener pigerne på bagvæggen, men du kunne godt have tage billederne lidt tættere på, der er en eller anden stor klods i vejen for udsynet  :lmao:

Ej det projekt du har gang i der går vist ud over de flestes fantasi. Det er da for vildt at du kan få proppet udstødningerne derind. Jeg håber virkelig jeg kommer til at se og høre din cykel til sommer for den bagende kan vist sætte selv en Aprilia RSV Mille på plads. :respekt:

Jeg håber virkelig for dig at plastiken ikke smelter for dig og en evt. passager kan klare den alternative, men miljøvenlige, sædevarme. Håber også systemet får en lyd der svare til udsenet.  :mrgreen:

Du behøver da ikke at have alle de originale dele. Hvis du nogen sinde skal sælge den cykel, er det da et fjols som kunne finde på at lave den tilbage til original. Det skulle da lige være hvis cyklen skulle synes.

/Ole J.
Rød SV1000S K4 årg. 05, Akrapovic, K&N, Rabbid styrebox, Spyball alarm, Xenon, sort kåbeglas, fuldkåbe, hugger, egosæde og Rizoma blink, nummerpladeholder og styrender.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19031

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Oplagte udstødninger på SV1000
« Svar #44 Dato: Januar 05, 2008, 12:50:37 pm »
 :respekt:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::