Forfatter Emne: Bagfjeder  (Læst 1036 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

norton

  • Gæst
Bagfjeder
« Dato: August 16, 2009, 04:06:07 pm »
Jeg fik så taget mig sammen til at skulle skifte min bagfjeder. Fik klodset cyklen op og det hele og løsnet de tre bolte som skulle være nødvendig at fjerne for at få bagdæmperen af. Det gik ogsa fint indtil de nederste bolte skulle slås ud igennem bolthullerne, men så opstod der lige et problem og det var at de kan ikke komme forbi udstødningen. Det ser ud som bagdæmperen er monteret først og så udstødningen bagefter fra fabrikens side. Mit spørgsmål er om der er nogen her indefra der har et godt råd eller er det nødvendigt at skulle afmontere hele udstødnings systemet. Mvh Norton :(

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Bagfjeder
« Svar #1 Dato: August 16, 2009, 06:48:20 pm »
Forrørene og potterne skal af.  :rant:

Og så vender du lige boltene om så det kan lade sig gøre uden næste gang...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

norton

  • Gæst
Re: Bagfjeder
« Svar #2 Dato: August 16, 2009, 07:32:29 pm »
Det gør jeg så. takker mange gange

poffy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 65
  • sådan vil jeg ikk lære at flyve !!
Re: Bagfjeder
« Svar #3 Dato: August 17, 2009, 07:57:50 am »
Forrørene og potterne skal af.  :rant:

Og så vender du lige boltene om så det kan lade sig gøre uden næste gang...


 :shock: :? :cry: :rolleyes: :huh: :whatever: :dead: :hand: :innocent: :club:
LØGN kan godt lade sig gøre uden at afmonter udstødnings systemet fik aldrig taget billeder af det til min guide men vis man lige har en makker der kan prasse på det øverste af demperen med en stang kommer den af uden at man skal skilde mere af end de 3 bolte (vi gjorde det sådan) men ja vend lige den ene bolt den anden vej så det ikk bliver en 2 mands opgave næste gang..

(Sajmon ikk ment som at jeg vil disse dig :)
Stavefejl og ,. fejl kan forkomme da jeg er orblind men skriv lige vis det er helt uforståligt