Forfatter Emne: Numerplade holder  (Læst 921 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Numerplade holder
« Dato: Maj 01, 2008, 05:08:12 pm »
Hej venner, jeg har købt en nummerplade holder,, vil gerne ha den på ,, men der står at jeg skal ha sædet af og bagenden af,, hvordan får jeg sædet af?? har set i bogen,, men kan sku ikk lige se hvordan,,,,det jo på tide at få det havebord af en bagskærm af hehe, håber i kan hjælpe

Dennis
Dennis

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Numerplade holder
« Svar #1 Dato: Maj 01, 2008, 05:29:25 pm »
Her står det.. http://www.suzukisv1000.com/faq/r_plastics_removal.htm og lidt mere til...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: Numerplade holder
« Svar #2 Dato: Maj 03, 2008, 06:47:51 pm »
super fedt,, så fik jeg lige gjort det,, tog ca 3 timer,, så mangler jeg bare at få baglygten på.. det er den med indbygget blink,,, tak for hjælpen,, total i orden! :orkester: :thumbsup: :respekt:
Dennis

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Numerplade holder
« Svar #3 Dato: Maj 03, 2008, 11:42:36 pm »
Jeg har haft en hamicad liggende siden jeg købte cyklen i 2006 og fik endeligt sat den på i dag. For pokker da hvor jeg hader de der små plastik tryk tingester, jeg kæmpede godt nok meget med dem, men det pynter nu på cyklen :)
SV1000S K6 - blå.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Numerplade holder
« Svar #4 Dato: Maj 04, 2008, 12:14:30 am »
Jeg har haft en hamicad liggende siden jeg købte cyklen i 2006 og fik endeligt sat den på i dag. For pokker da hvor jeg hader de der små plastik tryk tingester, jeg kæmpede godt nok meget med dem, men det pynter nu på cyklen :)
du er med på tricket med at "prikke ind" på midten af dimsen for at løsne dem?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Numerplade holder
« Svar #5 Dato: Maj 04, 2008, 01:59:02 am »
Jeg har haft en hamicad liggende siden jeg købte cyklen i 2006 og fik endeligt sat den på i dag. For pokker da hvor jeg hader de der små plastik tryk tingester, jeg kæmpede godt nok meget med dem, men det pynter nu på cyklen :)
du er med på tricket med at "prikke ind" på midten af dimsen for at løsne dem?

Altså jeg trykker på den spidse del af dimsen, og hiver i alt hvad jeg kan få fat i. Syntes ikke rigtig noget af det virkede og det var mere held end forstand når der var en der slap.

Føler mig lidt dum hvis der er et nemt trick til at få dem af uden problemer :)
SV1000S K6 - blå.

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Numerplade holder
« Svar #6 Dato: Maj 04, 2008, 07:37:46 am »
de plejer da at være hammer nemme..... man trykker midten ind eller ud hvis man kan komme til bagfra,,,,,og så bliver de løse.....  :thumbsup:
nu med yamaha fz1 2008