Forfatter Emne: Lidt gode råd til samle kædeled (clips) samt fastgroet bolt?  (Læst 1547 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Jeg har begivet mig ud i et væld af udskiftninger på fruens lille CB, dog har det medført at jeg står med et par punkter jeg ikke helt er sikker på hvordan jeg kommer over på den anden side af.

For det første:
Jeg har et sæt nye bremseklodser liggende til forenden, MEN glidebolten der går igennem klodserne der er på nu har både en lettere munket kærv OG den er groet fast. Nogle gode ideer til hvordan jeg får lirket den fri uden at smadre både kaliber og værktøj?

Der næst:
Jeg har skiftet kædekit til en DID kæde med clips (Har også et nitteled, med smider clips på så jeg kan rulle over til en der kan presse det andet på for mig). Men når jeg samler ledet med O-ringe og diverse dele synes jeg ikke rigtig jeg kan presse det nok sammen til jeg kan få clipsen på.
Nogle gode råd til hvordan jeg gør / hvordan jeg skal presse det sammen MENS jeg stadig har plads til at montere clipsen?
Dette er klaret - krævede bare en tang og et fast håndtryk til at presse det hele sammen.  :grin:
« Senest Redigeret: Maj 11, 2013, 12:47:46 am af Hippie Hansen »
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.