Forfatter Emne: HJÆLP mig og min makker med vores kandidatafhandling og vind en iPod  (Læst 658 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
HJÆLP mig og min makker med vores kandidatafhandling og vind en iPod
« Dato: September 05, 2008, 12:35:33 pm »
Hej Forum,

Jeg er som nogen af jer ved i gang med at skrive kandidatafhandling om viral markedsføring på Copenhagen Business School - i den forbindelse kunne jeg godt bruge jeres hjælp!

Som et led i dataindsamlingen har min skrivemakker og jeg knaldet et lille eksperiment sammen under navnet TheViralRace.com og har fået en sponsor som har sat noget iPod gear på højkant. Førstepræmien er et iPod bil-kit inkl. iPod så man kan tage musikken med på farten. Jeg er ikke klar over om det også kan monteres på en bike  :wink:

Jeg har brug for 2 ting:

  • 1 - at i bruger 5-10 minutter på at melde jer til inde på hjemmsiden og besvarer vores spørgeskema
  • 2 - at i inviterer op til 5 af jeres venner til at gøre det samme



I deltager automatisk i konkurrencen når i har udfyldt spørgeskemaet og optjener point for hver person i jeres netværk i kan overtale til også at besvare spørgeskemaet. I får ligeledes point for alle de mennesker jeres inviterede kan få til at besvare spørgeskemaet ud i 5'e led - så alle har en chance for at vinde.

Når i har tilmeldt jer inde på siden får i automatisk adgang til vores videoarkiv som indeholder en ordentlig røvfuld ganske underholdende videoer jeg håber at i vil vold-kommentere og dele så i er ved at omkomme af det.

Man kan dele direkte til sin FaceBook eller MySpace profil eller sende dem via email til sine venner, familie og kolleger eks.

Som sagt tager spørgeskemaet kun 5-10 minutter og handler om dine internetvaner og forhold til teknik.

På forhånd tak for hjælpen!

/Jakob (og Kim som kører række-4... *SUK*)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4