Forfatter Emne: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!  (Læst 1941 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rikke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Dato: Juni 20, 2010, 10:51:56 am »
Er lige kommet  hjem fra døgnvagt for at opdage, at nummerpladen er blevet stjålet fra min mc!!!!!!!!!!!  :twisted: :twisted: :twisted: :rant:

DØØØ, RØVHUL!!!!!!!!

Hvis nogen ser en nummerplade mærket EZ133 75 er det min - gæt selv hvad i kan gøre med vedkommende  :club: :club: :club:
Ring gerne, så kommer jeg og genopliver ham og slår ham ihjel igen.

Har meldt det til politiet og skal på Borgerservice imorgen og bestille en ny. Falder så heldigt sammen med, at jeg lige har opsagt min kasko og derfor kun har ansvarsforsikring - antager at den ikke dækker, eller hvordan er det...?



man må smede mens jernet er stift

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #1 Dato: Juni 20, 2010, 01:35:03 pm »
Er lige kommet  hjem fra døgnvagt for at opdage, at nummerpladen er blevet stjålet fra min mc!!!!!!!!!!!  :twisted: :twisted: :twisted: :rant:

DØØØ, RØVHUL!!!!!!!!

Hvis nogen ser en nummerplade mærket EZ133 75 er det min - gæt selv hvad i kan gøre med vedkommende  :club: :club: :club:
Ring gerne, så kommer jeg og genopliver ham og slår ham ihjel igen.

Har meldt det til politiet og skal på Borgerservice imorgen og bestille en ny. Falder så heldigt sammen med, at jeg lige har opsagt min kasko og derfor kun har ansvarsforsikring - antager at den ikke dækker, eller hvordan er det...?

Din selvrisiko er sikkert dyrere end det pladen koster. Kedelig oplevelse. Jeg prøvede det med nummerpladerne til bilen sidste år.

Ps. Stod der ikke noget om at du ville af med MC'en i en anden tråd? Så er problemet vel ikke så stort  8)

rikke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #2 Dato: Juni 20, 2010, 07:58:32 pm »
Var helt fremme i sandalerne fordi jeg troede en ny kostede kassen, men har lige fundet ud af det ikke er så slemt.

Det er banecyklen, jeg sælger, så har skam brug for min nummerplade lidt endnu  :)
man må smede mens jernet er stift

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #3 Dato: Juni 21, 2010, 09:36:56 am »
Var helt fremme i sandalerne fordi jeg troede en ny kostede kassen, men har lige fundet ud af det ikke er så slemt.

Det er banecyklen, jeg sælger, så har skam brug for min nummerplade lidt endnu  :)

hehe super! Jeg gav 1180kr for bilen sidste år men det var for 2 plader. Hvad koster den ene til motorcyklen? 590kr?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #4 Dato: Juni 21, 2010, 11:43:10 am »
Var helt fremme i sandalerne fordi jeg troede en ny kostede kassen, men har lige fundet ud af det ikke er så slemt.

Det er banecyklen, jeg sælger, så har skam brug for min nummerplade lidt endnu  :)

hehe super! Jeg gav 1180kr for bilen sidste år men det var for 2 plader. Hvad koster den ene til motorcyklen? 590kr?

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1720180&vId=0

590 for erstatningsplade... Det er sq da åndssvagt at det skal koste det samme som første gang man indregistrerer - ved erstatningspladen sparer de vel en del kontorarbejde da man allerede er registreret?!
« Senest Redigeret: Juni 21, 2010, 11:44:47 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #5 Dato: Juni 21, 2010, 01:05:31 pm »
Var helt fremme i sandalerne fordi jeg troede en ny kostede kassen, men har lige fundet ud af det ikke er så slemt.

Det er banecyklen, jeg sælger, så har skam brug for min nummerplade lidt endnu  :)

hehe super! Jeg gav 1180kr for bilen sidste år men det var for 2 plader. Hvad koster den ene til motorcyklen? 590kr?

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1720180&vId=0

590 for erstatningsplade... Det er sq da åndssvagt at det skal koste det samme som første gang man indregistrerer - ved erstatningspladen sparer de vel en del kontorarbejde da man allerede er registreret?!

Ja i det hele taget er det underligt at det er så dyrt i Danmark. I Sverige er det meget billigere at hente plader ;)

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #6 Dato: Juni 21, 2010, 08:37:58 pm »
der var jo også en der hentede en billig plade på Rikkes mc. :mrgreen: Burde have lov til at sætte strøm til lortet :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #7 Dato: Juni 21, 2010, 08:55:50 pm »
der var jo også en der hentede en billig plade på Rikkes mc. :mrgreen: Burde have lov til at sætte strøm til lortet :club:

Man kan vel ikke gøre for hvis der er overgang i det elektriske system!?  :wink:

rikke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
Sv: STJÅLET NUMMERPLADE!!!!!!!!!!!!
« Svar #8 Dato: Juni 22, 2010, 03:08:28 pm »
der var jo også en der hentede en billig plade på Rikkes mc. :mrgreen: Burde have lov til at sætte strøm til lortet :club:



JA!!!!  :twisted:
Det fik virkelig mit pis i kog - kraftedme respektløst at amputere en andens cykel på den måde!!!
man må smede mens jernet er stift