Forfatter Emne: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?  (Læst 14285 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #30 Dato: Juli 13, 2006, 05:57:59 pm »
Jeg har ikke dummet mig endnu - Men jeg er sikker på at Helle Merete har lidt gode historier at bidrage med ;) - høhø
Det er fordi HUN ikke kører som en kælling  :twisted:

 :mrgreen: :wink:
Ta' den JJ.
Nå, men nu er jeg her...
Og kan lige så godt selv fortælle at jeg "tabte" SVinet forleden (ellers sir JJ det jo bare...) Nå, men jeg skulle lige bakke lidtog bom-bom så lå den der - med et brækket bremsegreb (Men hvad skal man også med det...)
Ellers kan jeg jo nævne turen hvor jeg valgte at botanisere lidt i Gørløse og Ja, jeg var ved at "tabe" JJ's kværn. Man skal vel gøre indtryk på svigermekanikken!
Jeg vender nok tilbage med flere historier fra det virkelige liv... :D
KH Helle Merete
SV650SK3

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Sv: Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #31 Dato: Juli 14, 2006, 09:17:20 am »
Jeg vender nok tilbage med flere historier fra det virkelige liv... :D

Stop stop stop, der skal jo også være plads de andres historier  :lol:  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #32 Dato: Juli 14, 2006, 10:51:36 am »
Tja efter at have indkøbt og monteret et stk kulfiber-forskærm, lykkedes det mig vinteren efter at lige skulle trille min bike lidt tilbage da jeg godt kunne bruge lidt ekstra plads på værkstedet.

KVAS!!! Pissssoooossss.... :cry: :cry: :cry:

Husk altid at pille jeres skivebremselås af før i triller biken rundt, for ellers kommer jeres forskærm måske til at ligne den fine jeg har til over 1000,- og som er kvæstet i højre side. Øv.... :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

MiE (PiP)

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 172
  • ZERO TO BITCH IN 10 SECONDS
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #33 Dato: Juli 14, 2006, 05:07:39 pm »
Hmmm.... Tør godt fortælle denne lille dumme historie, da andre har ladt mig vide at det kan ske for alle  :?

Skulle lige ud og trille....går og roder med dit og dat, er lidt ukoncentreret..... Nå, op på cyklen, starter, drejer styret helt til ventre, og så gas....
OG TILT  :x :x :x 
Der ligger jeg så, med min stakkels bandit halvt oven på mig...... hvad F*****N skete der lige der????

SKIVEBREMSELÅS!! F**K hvor dum har man lov at være???

Fik cyklen op igen og tjekkede den i hoved og r**.... Pyha, ingen skræmmer.... Troede jeg!! Da jeg fik vasket den lille stakkel den anden dag, dukkede der alligevel et par ridser frem  :x :x :x ØV!
Ejer af et styk suzuki GSF 650 s bandit
                      ------------
Husk når du kører og haster i vrimlen,
vejen er kort fra jorden til himlen....!!

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #34 Dato: Juli 23, 2006, 03:01:19 pm »
Altid rart med lidt klassikere i form af skivebremselås-klums :wink:

Her mens jeg nyder min ferie hjemme på Sjælland på min nu snart 3 uger gamle bike, lavede jeg også lige en som jeg syntes skulle med her.

Havde været inde på Linien og nyde en vand og det gode vejr, hvorefter jeg så snegler mig nordpå op ad Strandvejen.
Jeg har lagt mærke til at mit SVin ligger på omkring 86-90 grader ved normalt arbejde, og at den er steget op til de 100 ved kø/langsom kørsel.
Da jeg så på min tur lige kigger på temp (fordi vi kører meget langsomt) ser jeg at den står på 110 grader!!! Nå tænker jeg nu håber jeg squ at blæseren arbejder alt hvad den kan...
Lidt efter kigger jeg igen. 112 grader og den stiger støt!!!
Damn!! Begynder at blive bekymret for mit nye SVin og holder MEGET øje med den det næste stykke tid. Da den efterhånden er oppe på 125 grader, tør jeg simpelthen ikke at køre mere og stopper for at checke...
Da jeg ikke kan konstatere nogle fejl ved den hurtige gennemgang, beslutter jeg mig lige for at tage en rygepause og lade den køle af inden jeg fortsætter!

Nå men lang historie lidt kort fandt jeg ud af at den stadig lå på samme temp da jeg startede igen, selvom blæseren for længst var stoppet!?!?!

Først da gik det op for mig at jeg fra Langelinie og til Rungsted stadig havde 89 km på triptælleren..... eller hvordan var det nu lige det var??? Hovsa!!  :oops: :oops: :oops:

Nu glemmer jeg ikke mere hvad der er triptæller og hvad der er temp (selvom der står "grads-tegn" efter temp. :lol:)

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #35 Dato: Juli 23, 2006, 05:34:22 pm »
Den var god Rasmus :)
SV1000S K6 - blå.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #36 Dato: Juli 23, 2006, 11:03:30 pm »
 :lmao: :lmao: :lmao:...... DEN var sku sjov Rasmus......


vh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #37 Dato: Juli 24, 2006, 07:19:40 pm »
Det dummeste so far ...

I morges, kører afsted mod jobbet og undrer mig en del over den pludselig er begyndt er have problemer med at trække ordentligt, specielt efter at have holdt for rødt lys og taget et sving.

2 minutter senere er tanken tom  :oops:
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Sv: Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #38 Dato: Juli 24, 2006, 08:16:26 pm »
Det dummeste so far ...

I morges, kører afsted mod jobbet og undrer mig en del over den pludselig er begyndt er have problemer med at trække ordentligt, specielt efter at have holdt for rødt lys og taget et sving.

2 minutter senere er tanken tom  :oops:

Tja, det dummeste der er sket for mig i år, relateret til SV'eren, må også være dengang for 1½ måneds tid siden hvor jeg skulle give min kærestes lillebror en tur bagpå... Det gik også helt fint, indtil den løb tør for benzin  :lol: Men jeg vidste heller ikke på det tidspunkt hvor langt den kunne køre på reservetanken  :D

Reference: JOY PUMP
Theis

Ex. SV650S ejer.

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #39 Dato: Juli 25, 2006, 09:57:25 am »
Tja...
Her i morges da jeg skulle parkere SVinet, kører langs P-pladsen, skal svinge 90gr til højre og bakke ind i båsen...
man skal lade værre med at hugge forbremsen for hårdt når man har fuldt styrudslag til højre, det koster et nyt blinklys og et bremsegreb!!!

God dag til alle jer   :cry:

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #40 Dato: Juli 26, 2006, 03:01:07 pm »
Min dummerste oplevelse skete sidste år hvor jeg som så ofte før kørte en tur med nogle andre. Jeg havde fået lakeret en forskærmforlænger og limet den fast på indersiden af forskærmen med noget rudelim til biler og troede det var godt nok men jeg kunne desværre opleve at efter et par måneder begyndte den at sidde løs... det var malingen som havde sluppet og limen sad jo ovenpå malingen :oops:. Nå, jeg tænkte den holder indtil det bliver vinter og så fikser jeg den lige... men jeg blev klogere. Vi holder altså allesammen denne aften for rødt i en by og da det bliver grønt skal jeg spille lidt smart og kører en lille smule på baghjul men da cyklen falder igen siger det mærkelige lyde foran og jeg bremser stille og roligt for at opdage at den før så fine forskærmforlænger nu sidder kilet fast mellem fordæk og forskærm og den læner endda imod forrøret. Det stinker og den er helt kaput. Jeg hiver skidtet ud med handsken og tager den med de sidste kilometer hjem for at smide lortet i en skarldespand. Så spørger en af de andre "hvad skete der derhenne ved krydset?" Tja, hvad skal man sige. Lim aldrig ovenpå malet plastik. Det holder ikke. En ny er nu købt og malet og den er ikke malet der hvor den skal limes fast.
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

Anita

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 133
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #41 Dato: Juli 30, 2006, 09:37:09 pm »
Nu glemmer jeg ikke mere hvad der er triptæller og hvad der er temp (selvom der står "grads-tegn" efter temp. :lol:)

 :lmao: :lmao: - Fedt........ Så er jeg ikke den eneste, der har været på denne. (Min bommert sidste år).
I år ??? Tja - kort fortalt - Kørte fra mit arb. og syntes SV´eren opførste sig "mærkeligt". Var tung at dreje og ville ikke som jeg ville i sving.... Hm.... Stod af  og kigge på mit fordæk, jeg var sku nok punkteret.... Næ nej, fordækket var fint. Kom hjem i god behold, spurgte René om han ikke ville køre en tur på min baby for jeg kunne altså ikke forstå, at den opførste sig på den måde...... Han kigge ud på cyklen og skreg af grin........ Var punkteret på BAGHJULET....  :oops: :oops: :oops: :oops: (Der var heldigvis ingen følgeskader af min tur)....
SV1000S K4

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #42 Dato: August 02, 2006, 11:25:31 pm »
Min historie starter hos Alex mc. Jeg skulle have de bedste dæk med det bedste grip, og det fik jeg så  :oops:

Hvis ikke alle har set den så taler min "Thorsen" vist for sig selv http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=dlattach;topic=3404.0;attach=1669


Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #43 Dato: August 03, 2006, 09:40:49 am »
Min historie starter hos Alex mc. Jeg skulle have de bedste dæk med det bedste grip, og det fik jeg så  :oops:

Hvis ikke alle har set den så taler min "Thorsen" vist for sig selv http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=dlattach;topic=3404.0;attach=1669



HEHEHE, Yes. der kom den  :D :D :D

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Hvilke "dumme" ting har du gjort i år?
« Svar #44 Dato: August 05, 2006, 07:13:05 pm »
Har haft en Bandit S som jeg kun har kørt 300 kilometer i år...
Har også købt en SV 1000 S, som jeg ikke har set på andet end billeder... Første 1000 ccm jeg kommer op på, så for at se om det er en "dum" ting.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.