Forfatter Emne: Karstens Cykler, Knallerter og Motorcykler  (Læst 6251 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

okoch

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Karstens Cykler, Knallerter og Motorcykler
« Dato: Maj 22, 2005, 09:19:49 pm »
Så må det være tid til en melding fra Sønderjylland nemlig:
Karstens Cykler, Knallerter og Motorcykler Åbenrå
Efter en nedtur i november hvor min GSX 600F blev stjålet har det faktisk kun været positive oplevelser.
Afslutningen med forsikringen var meget positiv (Tryg) taksatoren var enig med mig med vurderingen, så der kom en check ind af døren.
Der skulle nu besluttes hvad der skulle købes til den nye sæson. I starten december drog jeg af Åbenrå, og her havde Karsten god tid til snak og rådgivning. Han fortalte at forhandlerne skulle til møde 15. december hvor de ville få oplysninger vedr. priser og modeller for den kommende sæson.
Karsten kontaktede mig dagen efter mødet, og fortalte om tilbudet på SV 1000S K3 hvilket jeg ikke kunne sige nej til. Den 17. december var slutsedlen underskrevet, en SV 1000S K3 blå med fuldkåbe til levering 1 marts. Midt i februar kontaktede Karsten mig og sagde min MC var klar hvis jeg ville se den, hvilket jeg selvfølgelig ville.
Aftalen var at jeg ville hente cyklen 1 marts. Karsten kontaktede mig om morgenen da der stadig lå en del sne på vejen, og spurgte om jeg kom da han ellers ikke ville køre de ca. 60 km det krævede for at få plader på, men ville så gøre det dagen efter. Jeg skulle ikke ud i snestorm så vi aftalte at vente et par dage til det meste af sneen var væk. 3 marts blev dagen hvor jeg hentede cyklen det var skønt.
Nu er de første 1000 km væk og havde aftalt service fredag morgen kl. 8.00 men Søren på værkstedet. Ankom i regnvejr (surt) men Søren var klar og lavede service mens jeg gik en tur i Åbenrå. Klokken godt 10 kom jeg tilbage til værkstedet, og Søren var næsten færdig og han fortalte at alt var som det skulle være (lidt justering af spjæld, kunne mærkes) men ellers meldte computeren alt OK.
Prisen for 1000 km service 1125 kr., hvilket må siges er billigt.
Min vurdering af Karstens Cykler, Knallerter og Motorcykler 5 ***** ud af 5 mulige både til Karsten vedr salg og til Søren i værkstedet
Koch SV 1000S SK3 Blå, fuldkåbe, forskærms forlænger, alarm, navigation og  hjemmelavet nr. pladeholder