Forfatter Emne: SVrider.dk fællestur på Sjælland d.9. august - nu med ruteforslag, osv.!  (Læst 38016 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #15 Dato: Juni 30, 2015, 12:34:10 pm »
Teknik-spasser!
/Mads P.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #16 Dato: Juni 30, 2015, 01:08:28 pm »
NØRD!!!  :mrgreen:
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #17 Dato: Juni 30, 2015, 04:06:03 pm »
stemmefunktionen her var lidt mere primitiv end hvad jeg huskede..
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #18 Dato: Juli 06, 2015, 08:55:48 pm »
Har lagt d9 ind i kalenderen, så sørger Mads for 20grader og sol.
Nb turen langs præstø fjord er defenitivt ødelagt, de har smidt sort og rødt grus (løst) lavet cylelsti i begge sider af vejen og kun et spor til den motoriserede trafik samt 50-60km/t hele vejen nu. Tænk, før i tiden var der 80 fra Vinbyholt og helt til Præstø. Fucking lorte politikere og curling forældre.

Sendt fra min GT-P5210 med Tapatalk

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

PLHemmingsen

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
  • Bike: Sv650S
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #19 Dato: Juli 19, 2015, 03:58:52 pm »
Hej med jer. Jeg kan desværre ikke på nogen af de foreslåede datoer, men er meget frisk på at tage med en anden gang, hvis der bliver sådan en [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #20 Dato: Juli 25, 2015, 11:26:12 pm »
Er hjemme igen efter endt sommerferie og er så småt begyndt at planlægge en rute.

Indtil videre har jeg forestillet mig flg.:

Start ved McD i Solrød omkring kl. 10 (regner med, at folk har spist morgenmad hjemmefra)- det er et sted, som ofte bliver brugt som mødested/opsamlingssted til fællesture. Jeg har aldrig været der selv, men jeg har læst mig til det. :D
Så smutter vi via Køge videre til Strøby Egede, hvor vi nupper en is ved kiosken for enden af strandruten - hvis man da kan spise en is på dette tidspunkt. ;)
Så drøner vi videre ned til Rødvig havn, hvor man lige kan strække benene og nyde udsigten - Rødvig har absolut ikke Danmarks grimmeste havn. ;)
Vi dropper turen langs Præstø fjord, for Thomas-R (som er lokalkendt) siger, at den er blevet reduceret til rødt grus og 50-60 km/t - og det er jo ikke sjovt. ;) Måske kan Thomas foreslå en alternativ rute? Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt ud på Møn via Kalvehave og tilbage via Bogø, men er ikke sååå stærk i geografien dér - andre?
Herfra kunne vi drøne over til Karrebæksminde, med evt. en lille rundtur ude på Enø.
Videre kunne det gå imod Skælskør, derfra videre op forbi Slagelse og slutte turen med forhåbenlig en fed nedgående sol ved observatoriet i Brorfelde. Herfra er der ikke langt til motorvejen og de fleste burde kunne være hjemme på max. 1 time dérfra.

Jeg har endnu ikke lagt hverken frokost eller aftensmad ind i planen, for skal lige have regnet lidt på afstandene - med højdetagning for forsinkelser og den slags.

Hvad siger I? Lyder det godt, eller er det helt hen i hegnet? Har I forslag, må I sgu' HJERTENS gerne komme med input - jo mere, jo bedre!
/Mads P.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #21 Dato: Juli 26, 2015, 03:06:54 pm »
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #22 Dato: Juli 27, 2015, 05:05:21 am »
Og det der med aftensmad og solnedgang bliver uden mig. Står lorte tidligt op og elsker at sove
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #23 Dato: Juli 27, 2015, 08:50:31 am »
Alternativt kunne vi tage en tur til Knutten og se lidt race, men det kræver ham ½Svenskeren tager med som guide  :mrgreen:. Det der pizza kål var super godt sidste gang.
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #24 Dato: Juli 27, 2015, 09:16:05 am »
Alternativt kunne vi tage en tur til Knutten og se lidt race, men det kræver ham ½Svenskeren tager med som guide  :mrgreen:. Det der pizza kål var super godt sidste gang.

Det er jo ikke helt umuligt at han deltager.. kender nogle gode veje op til knutten..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #25 Dato: Juli 27, 2015, 03:44:00 pm »
Hmmm, ikke at jeg ikke gerne vil besøge Knutstorp engang, men jeg er nu mest hooked på at arrangere en Sjællandstur i denne omgang. Så kunne man jo tage en fællestur til Knutten i September engang?

Mht. vejene omkring Hvalsø og omegn, så kunne vi droppe Skælskør-afstikkeren og istedet køre over Sorø til det midtsjællandske, evt. med slut ved Skjoldenæsholm? Om der skal spises aftensmad et sted, har jeg fortsat ikke taget stilling til. Er der nogen her, der kender et godt sted omkring Skjoldenæsholm?
/Mads P.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #26 Dato: Juli 27, 2015, 04:29:21 pm »
Nu var det mest fordi zenergy har et arangement der oppe den weekend, og der typisk er sprint løb om søndagen. Og var bare et forslag.
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #27 Dato: Juli 28, 2015, 11:00:36 am »
Tjoeh, tjaeh... det lyder da også spændende, men så ville jeg mene, at vi lige skulle høre fra de andre, der allerede har sagt OK for en Sjællandstur denne dag, om de hellere har lyst til en tur til Sverige for at se lidt ræs?

HVAD SIGER I ANDRE?
/Mads P.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #28 Dato: Juli 28, 2015, 01:41:29 pm »
Tjoeh, tjaeh... det lyder da også spændende, men så ville jeg mene, at vi lige skulle høre fra de andre, der allerede har sagt OK for en Sjællandstur denne dag, om de hellere har lyst til en tur til Sverige for at se lidt ræs?

HVAD SIGER I ANDRE?

Jeg vil rigtigt gerne se nogle nye veje på sjælland :D
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Beefeater

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: SVrider.dk fællestur på Sjælland
« Svar #29 Dato: Juli 29, 2015, 09:35:34 am »
Hvor lang bliver turen hvis den går til Sverige?
SV1000N K6