Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2010 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Præsentation af folk
« Dato: August 05, 2006, 07:04:40 pm »
Ikke meget at fortælle om min MC historie. Jeg er 23 år og fik kortet sidste år i August hvor efter jeg hastede ud og købte en Bandit S fra ´02 (Drømmecyklen), men opdagede hurtigt sædet var forhøjt eller for bredt da den skulle trækkes bag ud, op af en lille "bakke" i skuret den holdte i. Denne sæson er gået med at jeg sidder i Irak, så har kun kørt ca. 300 kilometer i år i forhold til de 3-4.000 km det blev til sidste sæson...
Denne august startede med af Banditten blev skiftet ud med en SV 1000 S der er gailet og har alt det jeg fiskede efter, bortset fra fuldkåben... Var godt nok en 6½ jeg var efter men da Banditten var svært at få solgt og den eneste serøise der henvendte sig ville bytte med en 1000 var jeg klar til at prøve den... Så nu sidder jeg og glæder mig som et lille barn til at komme hjem og se den i virkeligheden.
Har kun set den på billeder og har haft mine forældre og en MC-kyndig ven de har til at stå for at bytte rundt og handle... Så nu vil jeg bare hjem... 18 dage tilbage...  :afro:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.