Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2216 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Præsentation af folk
« Dato: April 02, 2006, 04:57:01 pm »
Jeg vil også slutte mig til koret. (har været herinde før, men af en eller anden mærkværdig grund er min gamle profil forsvundet)

Jeg hedder Freddy, og nærmer mig hastigt de 35. Kommer oprindeligt fra Jylland, men flyttede til Lyngby sidste sommer på grund af uddannelse.

Fik kortet som 19-årig, og købte med det samme en '82 XS400 Special. Derefter havde jeg et par år et lig af en '79 GS750, som blev solgt i sommeren 2000.

Jeg købte min sorte SV650 S-K1 spritny i foråret 2001, og har efterhånden fået omkring 24Kkm på klokken.
Den er blevet udsat for lidt forskellige modif's i tidens løb, blandt andet fuldt kåbesæt, forskærm, solobagende, hugger og underseat fra 2WJ, lakeret i sort silkemat, mærker i chrom, gun metallic og orange, fælge lakeret i orange, polerede fælgkanter, orange MRA DoubleBubble, Micro Arrow blink fra Motrax, Wilbers progressive fjedre i forgaflen, K&N luftfilter og Micron Hi-Level fuldt system, med titaniumpotte.

Og lidt til øjnene:


Det er også blevet til en del spændende trackday arrangementer på Nürburgring, Sturup og Peenemünde.

Håber at se nogle af jer på de sjællandske veje hen over sommeren.
« Senest Redigeret: Juni 09, 2006, 12:45:28 pm af Freddy »
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...