Forfatter Emne: Har I prøvet det?  (Læst 3714 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Har I prøvet det?
« Svar #15 Dato: September 23, 2008, 10:01:30 am »
Køkørsel på motorvej!
Og han gik uden om men i min kørebane
der var lige plads til en våd søndagsberlinger!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Har I prøvet det?
« Svar #16 Dato: September 23, 2008, 10:04:15 am »
Køkørsel på ensporet landevej.
Tæt trafik i modgående retning.
Jeg blev overhalet både inden og uden om.

Hvis jeg finder de to Idioter, så har jeg et par temmelig snavsede Herreunderbenklæder liggende i en plastikpose under mit passagersæde.
De skylder en vask og strygning
 :club:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: Har I prøvet det?
« Svar #17 Dato: September 23, 2008, 11:01:53 am »
Køkørsel på ensporet landevej.
Tæt trafik i modgående retning.
Jeg blev overhalet både inden og uden om.

Hvis jeg finder de to Idioter, så har jeg et par temmelig snavsede Herreunderbenklæder liggende i en plastikpose under mit passagersæde.
De skylder en vask og strygning
 :club:

du er et svin Flemming  :shock: de gange vi har været ude og køre så kæmper du dig frem i flokken... er det fordi dem bagved skal have fornøjelsen af lugten fra bagsædet ??? :brok:
nu med yamaha fz1 2008

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: Har I prøvet det?
« Svar #18 Dato: September 23, 2008, 11:15:49 am »
Køkørsel på ensporet landevej.
Tæt trafik i modgående retning.
Jeg blev overhalet både inden og uden om.

Hvis jeg finder de to Idioter, så har jeg et par temmelig snavsede Herreunderbenklæder liggende i en plastikpose under mit passagersæde.
De skylder en vask og strygning
 :club:

du er et svin Flemming  :shock: de gange vi har været ude og køre så kæmper du dig frem i flokken... er det fordi dem bagved skal have fornøjelsen af lugten fra bagsædet ??? :brok:

Posen er naturligvis forseglet efter alle kunstens regler.
De to skal jo ikke gå glip af noget
 :tie:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Har I prøvet det?
« Svar #19 Dato: September 23, 2008, 12:05:43 pm »
Yderbanen er et OVERHALNINGS SPOR OG MAN HOLDER TIL HØJRE PÅ VEJENE I DANMARK...

så lad være med at pive hvis i holder i vejen om det så er med 160
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Har I prøvet det?
« Svar #20 Dato: September 23, 2008, 12:15:45 pm »
Jeg var faktisk ved at overhale, og piver da heller ikke, skulle jo have tjekket bagspejlet!
Men shokket bliver man alligevel!
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Har I prøvet det?
« Svar #21 Dato: September 23, 2008, 01:44:54 pm »
Jeg var faktisk ved at overhale, og piver da heller ikke, skulle jo have tjekket bagspejlet!
Men shokket bliver man alligevel!


Denne er jeg med på... Jeg var også igang med at overhale men ville undgå det lort der lå i min bane, og derfor lå jeg i venstre side af yderbanen mens jeg er igang med at overhale og med 130 km/t.. Og det berettige da ikke folk til at presse sig op imellem mig og den bil jeg er igang med at overhale.. Og ja vi skal holde til højre i trafikken.. Det er en regel.. Der findes også en regle som hedder man ikke overhaler indenom.. Og da det i mit tilfælde kun er en 2 sporet motorvej, så er der altså ikke plads til en 3. Ergo må han vente på at jeg er færdig med at overhale og kan trække ind.

I mine øjne er det hasederet at overhale indenom i samme bane på en motorvej med 130 km/ og han kørte så lidt hurtigere..

Til Claus 1000 exmc :  :hand: :hand: :hand:  :blink: :blink: :blink:

« Senest Redigeret: September 23, 2008, 01:51:55 pm af Majse »

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk
Re: Har I prøvet det?
« Svar #22 Dato: September 23, 2008, 02:08:00 pm »
nu er det jo så godt det ikke er dine øjne der skal vudere om det er hasaderet eller ej, ikraft af at det er ham der laver overhalingen, så måtte han jo mene, at det han lavede var så ganske forsvarligt, eller at han blev bragt i en situation hvor han ikke havde andet valg end at gøre for at undgå at forulykke...

og ja der er mange regler og nej !!! Jeg overholder, på ingen måde dem alle... men jeg er også klar over, der er en pris og en konsekvens, ved det jeg laver...

om det så er noget, jeg kan slippe uden om, ved at stille op foran en dommer, det er noget andet.. for det er jo bare at bruge, det system vi nu engang, har i danmark.

 
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Har I prøvet det?
« Svar #23 Dato: September 23, 2008, 04:27:56 pm »
Hvorfor er det lovligt? En MC fylder i lovens forstand så meget som en bil, så derfor er der vel ikke plads til at overhale? Ligeledes er det ulovligt at køre 2 i een bane, så derfor må man vel heller ikke overhale i samme bane.

Som du skriver er det ikke tilladt at føre et motorkøretøj ved siden af et andet, men det er jo heller ikke det der sker. Det er en overhaling. Færdselsloven foreskriver ikke at overhaling nødvendigvis skal foregå i en anden vejbane, men den overhalende skal dog holde passende afstand.

Jeg har også prøvet at blive overhalet på den måde hvor jeg kørte 150-160... det er en ret ufed oplevelse, og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg kunne have overset den bagfrakommende. Hvis man vil forbi, kunne man jo prøve at blinke lidt med det lange lys først (I ved den knap hvor der står "pass"? Ja, hvad mon den er til...)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Har I prøvet det?
« Svar #24 Dato: September 23, 2008, 04:36:20 pm »
Har I nogensinde prøvet at blive overhalet udenom imens I kører i yderbanen på en motorvej? Det prøvede jeg den anden dag. Var sgu ved at skide i mit tøj da klovnen overhalede mig. Håber ikke at det var en herindefra :club: :brok:

 :lmao: :lmao: :lmao: Det er faktisk lovligt !!! og sker ret ofte på de tyske motorveje ;-) .... vågn op ... hold på kaffekoppen ;)

Hvorfor er det lovligt? En MC fylder i lovens forstand så meget som en bil, så derfor er der vel ikke plads til at overhale? Ligeledes er det ulovligt at køre 2 i een bane, så derfor må man vel heller ikke overhale i samme bane.

Du må gerne overhale i samme bane - venstre om forstås !
Om det er en bil eller en MC du overhaler, det er ligemeget. Bare du bliver indenfor evt. dobbelt optrukne linier.

Dejligt med en V motor på langs i stellet - der er altid plads til min - Tilhvertifald... :innocent:
Og hvem synes ikke det fedt, at skræmme en stakkels bilist med +10000 o/min i andet gear  :twisted:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Har I prøvet det?
« Svar #25 Dato: September 23, 2008, 05:31:23 pm »
i er jo sindsyge. man overholder skuda ALTID fart grænserne :police:
nu med gixxer 1000k8:o)

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Har I prøvet det?
« Svar #26 Dato: September 23, 2008, 07:15:27 pm »
Jeg kørte 160, så jeg har i hvert fald ikke kørt for langsomt. Klovnen skulle fandme ha en stang i hjulet ved 200 km/t :club:

Jeg synes du overreagerer.
...
Hvis han kom forbi på din venstre side uden at skramme din cykel, så var der vel plads nok.
Heh, er tildels enig mennn syntes stadig at vi som mc'er skal vise respekt overfor hinanden :afro: men som nævnt andre steder, lå du bare i din egen crack-koger :wink: så er det helt ok og helt sikkert hvis du var i bil :twisted: ved ikke hvorfor mange blikdåser stadig mener de er ved at overhale, når der er 1km op til den næste foran kørende :roll:


Hvorfor er det lovligt? En MC fylder i lovens forstand så meget som en bil, så derfor er der vel ikke plads til at overhale? Ligeledes er det ulovligt at køre 2 i een bane, så derfor må man vel heller ikke overhale i samme bane.

Som du skriver er det ikke tilladt at føre et motorkøretøj ved siden af et andet, men det er jo heller ikke det der sker. Det er en overhaling. Færdselsloven foreskriver ikke at overhaling nødvendigvis skal foregå i en anden vejbane, men den overhalende skal dog holde passende afstand.

Jeg har også prøvet at blive overhalet på den måde hvor jeg kørte 150-160... det er en ret ufed oplevelse, og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg kunne have overset den bagfrakommende. Hvis man vil forbi, kunne man jo prøve at blinke lidt med det lange lys først (I ved den knap hvor der står "pass"? Ja, hvad mon den er til...)
Helt enig smølf.....  :thumbsup:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

pam

  • Gæst
Re: Har I prøvet det?
« Svar #27 Dato: September 23, 2008, 10:28:28 pm »
Jeg kørte 160, så jeg har i hvert fald ikke kørt for langsomt. Klovnen skulle fandme ha en stang i hjulet ved 200 km/t :club:

Livet begynder ved 200 ;-)
Yderbanen er et OVERHALNINGS SPOR OG MAN HOLDER TIL HØJRE PÅ VEJENE I DANMARK...

så lad være med at pive hvis i holder i vejen om det så er med 160


  :thumbsup: :thumbsup:

jeg havde sku også gjort det hvis du lå i vejen

så var det i søndags kunne det godt være mig på vej hjem......