Forfatter Emne: Naked Forlygter  (Læst 1927 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ACE.

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Naked Forlygter
« Dato: April 25, 2014, 03:02:59 pm »
Jeg har en SV 650s fra 99. Denne kunne jeg godt tænke mig en "naked" front på. Mit spørgsmål er så: Er forlygterne ens mellem generationerne af SV'eren? Hvis det er samme lygte som er blevet brugt gennem alle årene, gør det jo mit søgefelt lidt bredere.

Hvad med lygtebeslagene? Er de ens?

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Naked Forlygter
« Svar #1 Dato: April 25, 2014, 03:37:35 pm »
det er let efter at der fås en del universale lygteholdere så du kan næste sætte hvilken som helst lygte på

i stedet for en std, hvad med en dubbelt forlygte nu når du har ledningerne til det

eller andet alternativ :)

velkommen til danmarks mest hyggelige forum  :mrgreen:


« Senest Redigeret: April 25, 2014, 03:40:06 pm af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

ACE.

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 15
Sv: Naked Forlygter
« Svar #2 Dato: April 25, 2014, 03:59:12 pm »
Planen er at der skal monteres en lille lygte kåbe over lygten, og ved tilfældigvis at denne passer 100% med 2. generation SV lygten. Derudover håber jeg på evt. at kunne finde en brugt til forholdsvis små penge.

Overvejede først en V Rod forlygte, men prisen for sådan et setup (lygte, reflektor & beslag) koster ca. 3000kr, og det synes jeg ski er lige peberet nok for en lygte  :)

Takker. Håber på i har en masse nyttig information jeg kan snylte på  :D

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Naked Forlygter
« Svar #3 Dato: Maj 06, 2014, 12:37:30 pm »
Halløj ace der findes en masse fedelygter til sv'eren... men husk at finde noget der er e-mærket... det er sgu træls at blive kaldt til syn for lygter:)
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=lampemasche&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1311.R11.TR12.TRC2.A0.H0.Xlampe&_nkw=lampenmaske&_sacat=0
check link
vh jakob
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv