Forfatter Emne: Afmontere nr.pladeholder  (Læst 1610 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Afmontere nr.pladeholder
« Dato: Februar 08, 2014, 03:28:54 pm »
Skal afmontere min nr.pladeholder for at give den en gang hammerite da den er rustet lidt i det ene hjørne, har afmonteret bagenden men kan umiddelbart ikke komme til boltene uden at pille hele undertrayen af og det kan jeg ikke hitte ud af, hvilke bolte skal jeg skrue af?


I didn't loose my mind, i sold it on eBay...
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Dina

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 328
Sv: Afmontere nr.pladeholder
« Svar #1 Dato: Februar 08, 2014, 04:21:59 pm »
er det ikke bare de der plastclips du skal have af ?
Synes ikk jeg husker at jeg kan få bagenden af hvis jeg ikke har taget undertray´et af før det ?
Hvad siger grisen ? BRUM BRUUUMMM….. :-)

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Afmontere nr.pladeholder
« Svar #2 Dato: Februar 08, 2014, 06:39:30 pm »
Undertray sidder som Dina skriver med de små plastik-clips, de løsnes ved at presse palen i midten op igennem dem og så hive dem ud. inden montering presses palen i midten af plastik-clipsen i modsat retning så de klar til montere igen. ;) 
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Philip L

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 203
Sv: Afmontere nr.pladeholder
« Svar #3 Dato: Februar 08, 2014, 06:55:02 pm »
Så hedder det nok ikke undertray, det er det sorte stykke plast på indersiden af bagenden, der går fra nr.pladen og ned til bagsvingeren


I didn't loose my mind, i sold it on eBay...
I didn't loose my mind, i sold it on ebay...

Dina

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 328
Sv: Afmontere nr.pladeholder
« Svar #4 Dato: Februar 08, 2014, 11:23:15 pm »
Joh, det er rigtig nok. Men faktisk kan jeg ikke huske om det sidder en enkelt skrue midtvejs i det, det hvor der er en firkantet fordybning i plastet. Og så sidder der vist også et par skruer på siden af cyklen hvor man også lige skal vippe en lille plastflap ud over et gevindstykke. Havde jeg dog bare min cykel hjemme så var det nemt at vise dig, men den står på værksted i Jylland :-(
Hvad siger grisen ? BRUM BRUUUMMM….. :-)