Forfatter Emne: lidt hjælp til udstødning ..  (Læst 1115 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

simonG

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
lidt hjælp til udstødning ..
« Dato: April 18, 2008, 07:12:18 pm »
Hejsa..

jeg har brug for lidt hjælp og håber I kan hjælpe mig

Jeg har kigget på et brugt scorpion sportsudstødning som har sidder på en sv650 s fra 99'

så er mit spørgsmål om jeg kan sætte den på min sv650 fra 05´??

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: lidt hjælp til udstødning ..
« Svar #1 Dato: April 18, 2008, 08:56:25 pm »
umiddelbart ville jeg sige nej uden at basere det på andet end et gæt.. Holder og afgangsrørhældning er nok ikke ens.
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: lidt hjælp til udstødning ..
« Svar #2 Dato: April 19, 2008, 09:09:35 am »
"Kan man godt" er sådan en bred forståelse af tingene.

Jeg vil sige at chancen er lille for at det bare passer over uden tilpasning - men kender du en med svejseværk og vinkelsliber og lidt opfindsomhed, så kan det komme til at passe på.

Den Leo Vince potte som Nick herfra kører med, er fra en Kawa ZZR600 - men der tilpassede vi bare forrøret...
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

simonG

  • Wannabe
  • Indlæg: 2
Re: lidt hjælp til udstødning ..
« Svar #3 Dato: April 23, 2008, 05:51:55 pm »
Hvis jeg ik så gerne vil skære i orginalen hvilken udstødning skal jeg så vælge? (jeg har søgt meget rundt på siden, men synes ik rigtig jeg kan finde noget som besvare det jeg er i tvivl om)

For jeg skal jo ikke bare have en hel ny potte, men også de 2 rør som går videre fra forrøret ( min sv650 er fra 05)

Jeg har prøvet at snakke med carstens mc, men det fik jeg ik det vilde ud af:-) han sagde også det ville være en god ide at få den på en testbænk..er dette nødvendig? eller blot for at tjene penge?