Forfatter Emne: Nummerplade placering  (Læst 4890 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Nummerplade placering
« Dato: Februar 13, 2006, 10:14:23 pm »
Da jeg fjernet bagskærmen, tænkte jeg en del over en genial løsning, til placering af nummerpladen – men denne løsning tænkte jeg ikke lige over  :?  :?

Gad vide hvad dansk PO siger til løsningen  :D
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Nummerplade placering
« Svar #1 Dato: Februar 13, 2006, 10:16:33 pm »
Jeg tror, de siger "Ka' du så komme til syn med den!" :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Nummerplade placering
« Svar #2 Dato: Februar 13, 2006, 10:49:15 pm »
vores store MORFAR nummerplade, ville vidst heller ikke pynte dernede.. den ville jo rive fodgængere og meget andet ned..

øv...    gid reglerne var som i england.. der bestemmer du mere eller mindre selv hvordan  din nummerplade ser ud. dvs, der findes en del meget små plader ;)  nogle gange udløser det nogle bøder.. men eftersigen det værd, da de har så mange fart kameraer derovre (især i London)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Nummerplade placering
« Svar #3 Dato: Februar 14, 2006, 08:10:24 am »
He-he, jeg kan godt li at nummerpladen slutter med WTF = What the fuck :D  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Nummerplade placering
« Svar #4 Dato: Februar 14, 2006, 09:35:16 am »
Citat fra: Luske
øv...    gid reglerne var som i england.. der bestemmer du mere eller mindre selv hvordan  din nummerplade ser ud. dvs, der findes en del meget små plader ;)  nogle gange udløser det nogle bøder.. men eftersigen det værd, da de har så mange fart kameraer derovre (især i London)

Nja lidt insekterotik... siden 2001 har det været standardiseret - man skal nu bruge et standard skriftsnit og størrelse til bogstaverne. Jeg mener dog ikke at alle gamle plader skulle udskiftes, men det bliver de jo automatisk helt langsomt. Man kan dog også købe "race only" nummerplader der ikke overholder reglerne  :D Ahem.

De er også begyndt at lege lidt med RFID tags i pladerne derovre. Hrmm.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
Nummerplade placering
« Svar #5 Dato: Februar 14, 2006, 03:25:46 pm »
Citat fra: Luske
vores store MORFAR nummerplade, ville vidst heller ikke pynte dernede.. den ville jo rive fodgængere og meget andet ned..



hummmm kan vist huske et indlæg hvor du selv henviser til din kørestil, som at "luske" og derved navnet (eller var det Brian, der nævnede det !!)  man køre vist ikke helt pænt - hvis man køre indenom fodgænger  :evil:  :evil:

Det kræver det vist, hvis man skal rive en fodgænger eller med ned med en nummerplade på venstre side... når ja - man kan også ligge meget langt ovre, i overhældningsbanen
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Nummerplade placering
« Svar #6 Dato: Februar 14, 2006, 04:12:09 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Luske
vores store MORFAR nummerplade, ville vidst heller ikke pynte dernede.. den ville jo rive fodgængere og meget andet ned..



hummmm kan vist huske et indlæg hvor du selv henviser til din kørestil, som at "luske" og derved navnet (eller var det Brian, der nævnede det !!)  man køre vist ikke helt pænt - hvis man køre indenom fodgænger  :evil:  :evil:

Det kræver det vist, hvis man skal rive en fodgænger eller med ned med en nummerplade på venstre side... når ja - man kan også ligge meget langt ovre, i overhældningsbanen

eller den korte version.. At nummerplade beslaget er placeret i højre side

Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Nummerplade placering
« Svar #7 Dato: Februar 15, 2006, 06:48:19 pm »
Jeg troede den placering som er på billedet er noget man bruger på en Harley :shock:
Gul SV 650S K5

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Nummerplade placering
« Svar #8 Dato: Februar 16, 2006, 10:19:05 am »
Citat fra: Pyrotek
Jeg troede den placering som er på billedet er noget man bruger på en Harley :shock:

Den blir brugt meget i staterne.. ikke kun harleyer.. har set massere af Gixxere med det

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Nummerplade placering
« Svar #9 Dato: Februar 18, 2006, 01:02:51 am »
Til TLlllerene kunne man få de her som sikkert også kan til passes en SV1000
 - eller en 650 hvis baghjul dog er lidt mindre men intet er jo umuligt  :P

Jeg har så leget lidt med tanken om at bugge nummerpladen rundt om sådan en men har p.t. hittet på noget andet......

men gjorde man det tror jeg lidt at den ville komme til at sidde og svæve lidt i stil med Runes :idea:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad