Forfatter Emne: DynoKit !! (rockerborgen)  (Læst 29586 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Dato: Maj 20, 2005, 09:31:36 am »
Fik sat Dyno II kit på igår  (Tak til tuningskongen – Pwee, det var for fedt at du lige stak hovet forbi 8)  8) ) - det var sku hyggeligt... Og JA der kommer billeder...

Men efter at havde kørt på cyklen her til morgen – har jeg opdaget at Dyno er den dårligst investering jeg har gjort…… :oops:  :oops:  :oops:

Jeg blev nød til at flekse en time i morges  :D  :lol:  :D da den var alt for fedt at køre på… og hvis det forsætter bliver jeg en fattig mand…  :cry:

Den lyder alt for fedt – selv om jeg ikke har fået ny potte på endnu… og den trækker i hele feltet  :shock:  og grundet det meget forbedret træk, tikker hun jo om at blive kørt hel ud i gearene – man bliver jo glad  :D  :D

Opdaget jeg at hun var en rigtig dame(arrr tøz) da hun havde lyserøde indtræk  :shock:  :shock: Det opdaget vi jo da vi åbnet flydehuset…

Alt i alt - alt for fed mode…  8)  8)

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #1 Dato: Maj 20, 2005, 09:46:58 am »
Det vil sige, den er standard bortset fra luftfilter og dyno-kit?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #2 Dato: Maj 20, 2005, 10:14:54 am »
arrrrrr har klippet ledningerne fra gear kontakten (tre-moade.. er det ikke det det kaldes) så den ikke falder lidt i 2. og 3. Samt hævet tanken 8mm.. men tror så meget at det er det der gøre det…

Den trækker forvoldeligt ved alle omdrejninger – tror ikke jeg for bruge for 5. og 6. gear igen  :D  :lol:  :D

Jo eller standart – men med total dejlig lyd…  :wink:  :wink:

Sætter woodkey på – ved lejlighed (= når PWEE har tid… men det bliver nok en fælles dag på rockerborgen igen..) – jeg delte portoen med Ole S og vi har hver smidt 2100 for det hele (luftfilter, Dyno II og wood…)

Har en K&N filter i overskud ?? hvis der er nogen der mangler !!

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #3 Dato: Maj 20, 2005, 10:19:02 am »
Hvornår var det, du sagde, jeg skulle komme forbi?  :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #4 Dato: Maj 20, 2005, 10:26:37 am »
Fedt at være sammen med jer, der var vist nogen der blev lidt chocket over lyden på en SVS med standard potte !!! BMC RULES !! ISÆR den sure k..... i nummer 19, truende med knyttet næve. Faktisk bliver det det store samtale emne at 5 "rockere" racerede 70´er villa kvarter, de næste 10 år  8)  lol.

Nå men men aftrækker rykker til Jylland på mandag, da een fra forum skal igang med JHS mod, og KEY - derefter mødes vi på borgen igen.

Tænk sig at Bongers flyder er lyserød ??? måske skulle du overveje at få den sænket også ??? hehe..... :shock:

Iøvrigt fandt vi ud af : PAS PÅ KOBBERSKRUERNE....vær forsigtig....

Nå fik prøvet en SV1000 - dårlig karma....dårlig karma....fed oplevelse  :twisted:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Bongers

  • Gæst
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #5 Dato: Maj 20, 2005, 10:49:59 am »
Vi venter på at Kashhh får bestilt sit kit.. (det kan være i skal gøre det sammen ?? - men du er da fra nordjylland)

Er ved vesterhavet i denne weekend - så tror jeg kommer forbi AA, skal jo lige op og se til flyvestationen...  Så vi kan da stikke hovederne sammen ?? hvis du er hjemme !! skal til vesterhavet....

PWEE - forælderne var også tilfredse med at tage afsted.. så skal de ikke høre på naboerne... Snitten synes også at der var nogen der kigget - da han kørte på baghjulet!!!

- FUCK den lyder godt....

hod

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Jeg har lige .....
« Svar #6 Dato: Maj 20, 2005, 11:19:47 am »
... bestilt Yoshimura potter, KN-filter og.....

http://www.techlusion.com

Gider en af jer og kikke på denne side, og give mig jeres input på om "det holder" ?

Hans Ove
HOD, Søllerød, tidligere SV 1000 og SV 650. Bæge ænder
Ducati Monster 900 i.e. Dark ´01
Ducati Monster 620 ´03

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Jeg har lige .....
« Svar #7 Dato: Maj 20, 2005, 11:48:40 am »
Citat fra: hod
... bestilt Yoshimura potter, KN-filter og.....

http://www.techlusion.com

Gider en af jer og kikke på denne side, og give mig jeres input på om "det holder" ?

Hans Ove


Tja, et billigt alternativ til en power commander.
Men de lægger lidt op til at man selv justerer den og hvor godt bliver det så ?
og hvis den er ukendt i Danmark, er der så nogle af vores rullefelter der kan justere den ?

Så med mindre du selv er frisk på at justere den, så ville jeg nok forhøre mig rundt omkring på værksteder med rullefelt om de kender produktet.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #8 Dato: Maj 20, 2005, 12:04:23 pm »
Citat fra: Bongers
Vi venter på at Kashhh får bestilt sit kit.. (det kan være i skal gøre det sammen ?? - men du er da fra nordjylland)

Er ved vesterhavet i denne weekend - så tror jeg kommer forbi AA, skal jo lige op og se til flyvestationen...  Så vi kan da stikke hovederne sammen ?? hvis du er hjemme !! skal til vesterhavet....


Jup, jeg er fra Aalborg.. Vi kan da forsøge, om vi kan passe programmer sammen i weekenden.. Du får lige mit nummer i en pm.
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Koster

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 184
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #9 Dato: Maj 20, 2005, 01:49:14 pm »
Citat fra: PWEE


Nå fik prøvet en SV1000 - dårlig karma....dårlig karma....fed oplevelse  :twisted:


 :twisted:  :twisted:  Ja velbekommen , det ka' jo være der bliver lejlighed en anden gang. Tak til alle rockerne for hjælp med TPS mod.

Synes det har hjulpet, hakkeriet er ikke 100 % væk men kraftigt reduceret .

CU  :D
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #10 Dato: Maj 20, 2005, 02:27:07 pm »
Den der GVIV var sku imponerende, ser ganske ok ud på en N model, malet for en kasse øl (he he) 8)
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #11 Dato: Maj 20, 2005, 03:34:32 pm »
Hvornår  er det så min tur til at får mine dele på, bare fordi man skal arbejde lidt længe stikker i af fra rocker borgen  :lol:  :lol:


  Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #12 Dato: Maj 20, 2005, 07:44:00 pm »
Citat fra: PWEE
Den der GVIV var sku imponerende, ser ganske ok ud på en N model, malet for en kasse øl (he he) 8)


GVIV?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #13 Dato: Maj 21, 2005, 01:31:59 am »
Koaters nye GIVI skærm til hans SVK1N
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
DynoKit !! (rockerborgen)
« Svar #14 Dato: Maj 21, 2005, 01:33:34 am »
Ole s:

Når Kashhh´s kit kommer ?

Jeg sender min aftrækker til Jylland på mandag i en uge, så derefter... ???

Per

Ellers kan Bongers lave det nu  :roll:  :roll:
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball