Forfatter Emne: Quickshifter og PCV?  (Læst 2573 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Quickshifter og PCV?
« Dato: August 29, 2015, 10:28:39 pm »
Jeg har fået den fikse ide, at jeg vil have Quickshifter på min MT09. Ikke at jeg overhovedet har hverken behov eller egentlig brug for den - det bliver til een eller to banedage om året - og på vejen er det jo helt og aldeles overkill! Men jeg vil høre min Arrows slå den lille frække prut, når næste spole bliver valgt, og det er med garanti også sjovt på en banedag.  :orkester:
Jeg har en Powercommander V monteret, så det er jo plug and play og med mulighed for yderligere at rode med Killtime mm. (MT'eren har ikke sekundære dyser i indsugningstragtene, så PC behøver ikke ignition-modul for at virke med QS) Mit spørgsmål er nu, hvilken pressure switch jeg skal lede efter? Dynojets egen er selvfølgelig lige til, men koster omkring et par tusinde, mener jeg. Fandt noget NO Name halløj på nettet til 120 euro (uden stang/ledforbindelse). Desuden har jeg set, at der også findes nogle uden en mekanisk kontakt, men med noget trykfølsomt halløj indbygget.....? Er der nogle herinde, der har erfaring med hvad hvor og hvor billigt, man finder noget der dur??
Søren

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Quickshifter og PCV?
« Svar #1 Dato: September 01, 2015, 08:15:38 am »
Tjek FB grupperne for roadracing dele - der er jævnligt brugte kontakter til salg... Smid et opslag op der, ville være mit bud.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3