Forfatter Emne: Bankesensor ?  (Læst 4642 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

RonniB

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Bankesensor ?
« Svar #15 Dato: August 28, 2007, 08:09:22 pm »
hvis I vil ha det mest optimale så køb en Motec styreboks, så man selv konfigurere sensorer og lave både indsprøjtnings- og tændingsmap, samt tractioncontrol lige så tosset som man vil. Selve boksen koster ca 10000,- dertil kommer sensorer, et mycron instrument (er lavet så man kan forbinde dem via CAN) plus rulninger, ca samlet pris 30000-40000,-.

Ronni
"handling over power"

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Bankesensor ?
« Svar #16 Dato: August 28, 2007, 11:58:06 pm »
Jamen, jeg skal ikke ha´ monteret andre bokse end den originale, hvis jeg kan undgå det, jeg vil bare undersøge muligheden for at ændre mapningen i standardboksen til noget, som er tilpasset brændstof (oktan 97), så megen fortænding som muligt (uden bankesensor åbenbart !) og mere saft end Euro 3 normen tillader  :mrgreen:
Dette helst med kat´en på sin vanlige plads, da den er en ven i de lave o/min. (og i synshallen !).

Har undersøgt lidt med omtalte bil, og den har fået "flashet" ny info i sin ROM.
Dette må også kunne lade sig gøre med Sukiyakien´s standardboks på et rullefelt.
Man skal åbenbart "kende een som kender een", og det vil jeg arbejde lidt videre på.

Der er vel ingen grund til, at bruge en masse Danske $ på en boks med en masse markedsføringskroner i røven, hvis det kan gøres bedre/billigere.

Når jeg finder ud af det, så er det bare en total hemmelighed for dem, som har PC3 som religion  :innocent: - så kan i lære det  :brok: - vi får se om jeg må bøje mig i støvet, eller ... :afro:
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

sofolisan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Re: Bankesensor ?
« Svar #17 Dato: August 29, 2007, 07:23:51 am »
Hej
Er ret sikker på der ikke er flash-e-prom på suzukien, grunden til der er det i din bil, er at fabrikken kan komme med evt.nye opdateringer, som forbedrer kørbarheden .