Forfatter Emne: Nogen der kommer på Linien i dag  (Læst 7786 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Nogen der kommer på Linien i dag
« Svar #15 Dato: September 15, 2006, 05:59:32 pm »
Var derude i går aftes men først omkring 20.15... Tror der var en enkelt 6½'er derude (blå)...

Og en rød Ducati Monster 600 - den er nu altså lækker synes jeg :) (ikke mobbe alt for meget! he he  :))

/bo

Larsen havde lånt mit gamle svin så det også kunne blive luftet i det at ingen har købt den :x.
Vi var der inde lidt i 19 og smuttede igen ved 20 tiden,idet der var en psykisk syg dame der ude som gik rundt og lavede en masse underlige ting, også i nærheden af div. cykler så der var en del der smuttede samtidig.


Lad nu Svea være i fred :)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Nogen der kommer på Linien i dag
« Svar #16 Dato: September 15, 2006, 07:03:11 pm »
Var derude i går aftes men først omkring 20.15... Tror der var en enkelt 6½'er derude (blå)...

Og en rød Ducati Monster 600 - den er nu altså lækker synes jeg :) (ikke mobbe alt for meget! he he  :))

/bo

Larsen havde lånt mit gamle svin så det også kunne blive luftet i det at ingen har købt den :x.
Vi var der inde lidt i 19 og smuttede igen ved 20 tiden,idet der var en psykisk syg dame der ude som gik rundt og lavede en masse underlige ting, også i nærheden af div. cykler så der var en del der smuttede samtidig.


Lad nu Svea være i fred :)
det kan godt være at lige kigger første gang man ser Svea og så i en ordenlig brændert, men hende der inde i går tror jeg ikke er BLEVET LUKKET ud :brok:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277