Forfatter Emne: Pænt goddag  (Læst 6337 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Pænt goddag
« Svar #15 Dato: April 05, 2011, 06:37:04 pm »
Velkommen til :-D
Hvis du mangler nogle "synsvenlige potter" må du bare skrive herinde. Jeg er sikker på at der er nogen der ligger inde med sådan et par du kan låne.
Jo, tak for forslaget. Nu prøver jeg at få den synet som den er og så må jeg tage den derfra. Men måske sådan en db-killer er værd at investere i, påtænker lidt at tage på noget R4F arrangement på Knutstorp og de holder åbentbart helt bulderfrie dage hele året (øv).

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Pænt goddag
« Svar #16 Dato: April 05, 2011, 07:42:16 pm »
Velkommen til :-D

Tak skal I ha'.   :)
Jeg befinder mig i Rødovre og glæder mig til at komme ud at køre på mit nye gule lyn som forhåbentlig går gennem syn på tirsdag, det er jeg sgu lidt bekymret for må jeg indrømme. Ikke fordi jeg forventer problemer, men... Tjah.

Hvis du mangler nogle "synsvenlige potter" må du bare skrive herinde. Jeg er sikker på at der er nogen der ligger inde med sådan et par du kan låne.
Du siger bare til. Har et par nye liggende du kan låne, hvis behovet opstår. :-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Sv: Pænt goddag
« Svar #17 Dato: April 05, 2011, 08:54:22 pm »
Cool. Tak.  :thumbsup:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Pænt goddag
« Svar #18 Dato: April 05, 2011, 10:26:37 pm »
Velkommen til.

Vi starter gerne ture fra Måløv så bare hold udkig, så skal du nok møde folk til sommer... :shock:

Husk at potten er til en 650 og ikke 1000 som i foreslår.   :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing