Forfatter Emne: Grøn biker i lære som SVin  (Læst 9292 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kedde4tal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Grøn biker i lære som SVin
« Dato: Maj 09, 2011, 09:15:41 pm »
Ohøj i skuden!
Ja så kom tiden hvor jeg jo nok også hellere må præsentere mig selv på en proper måde  :)

Navnet er Kristian, alderen er 25 år, bor i Odense SØ, sammen med kæresten Tina som er importeret fra Horsens, Golden Retrieveren Liva fra Århus, og gadekryds-katten John fra Bogense. Jeg er den type der hele livet har været god til at drømme og snakke om hvor fedt det kunne være at køre MC, men aldrig har fået gjort noget ved det. Men i år, efter der var skrabet lidt håndører sammen, den nye bil var blevet en praktisk, fornuftig, og usexet diesel-Corolla, og storesøsteren selv havde taget kortet og giftet sig med lidt af en fanatiker (Hippie-Hansen som også er aktiv herinde)... ja, så skulle det altså være  :D

Og for godt en uge siden kom køreprøven så, som på trods af at jeg kiksede lidt i de første øvelser, glemte at spænde hjelmen da vi kom ud i trafikken, og ikke kunde finde den f#%*ing tingest som man kontrollerer væskestand på bagbremserne med... så var det bestået :D

Til at begynde med lånte jeg søsters Honda CB500 (som forresten står til salg til en spotpris på 25k ;) ). En dejlig letkørt maskine som sagtens kan følge med... det vigtigste er jo at man har noget at køre på. Men efter at have prøvet og hørt en SV'er, så var det bare lidt svært at stille sig tilfreds med den lille 2-cylindrede rækkemotor. Så i lørdags var jeg i Viborg for at hente min darling: En blå naked SV650 fra '04. Og efter turen hjem til Odense var der ingen tvivl om at det var den rigtige maskine til en begynder som mig. For satan hvor den bare kører lækkert.

Hele søndag formiddag gik på de små snoede landeveje på Nordfyn og sjældent har jeg moret mig mere. Her til morgen fik den lov at køre mig på arbejde i Middelfart og tilbage igen, og på trods af en halv-kedelig mandag på kontoret fik den alligevel smilet frem om eftermiddagen. Og det er jo lige præcis hvad det hele handler om :)

Så nu er der vel ikke så meget andet at sige end at jeg glæder jeg mig bare til at køre flere kilometer, få noget mere erfaring, og se hvad i andre små SVin har gang i. Forhåbentlig ses vi også ude i den virkelige verden :-)
Fortsat god aften til jer alle!!
Grøn biker på blå SV650N, siden maj 2011.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #1 Dato: Maj 09, 2011, 09:17:56 pm »
Super intro :D Tillykke med grislingen og velkommen til  :orkester:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #2 Dato: Maj 09, 2011, 09:21:01 pm »
Velkommen til!!  :orkester: :thumbsup:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Jesper Kjærgård

  • Gæst
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #3 Dato: Maj 09, 2011, 09:35:18 pm »
Velkommen til  :orkester:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Grøn biker i lære som SVin
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2011, 09:47:22 pm »
Sådan Kristian og velkommen til :-)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Grøn biker i lære som SVin
« Svar #5 Dato: Maj 09, 2011, 11:28:05 pm »
Velkommen til kedde.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Damage

  • Gæst
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #6 Dato: Maj 10, 2011, 07:51:38 am »
Velkommen til .  :D

SValle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #7 Dato: Maj 10, 2011, 07:56:31 am »
Velkommen til og tillykke med kortet!

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #8 Dato: Maj 10, 2011, 09:58:22 am »
Smukt start. Velkommen til.
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #9 Dato: Maj 10, 2011, 10:18:10 am »
Hej Kedde4tal :D

Tillykke med kortet, kan tydeligt huske lidt stress i forbindelse med køreprøven... og en lille fejl hist og her - da jeg selv tog kort sidste år  :innocent:

Fint valg af bike og ikke mindst et stort velkommen her på Danmarks Bedste Forum :D
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Bubbi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 97
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #10 Dato: Maj 10, 2011, 02:33:51 pm »
Tillykke med kortet og valget af cykel. Min egen historie er lidt magen til, drømte om kortet i mange år inden jeg endelig gjorde det for et par år siden, har så haft et par cykler før den jeg lige har købt, en SV1000N. Kan ikke forestille mig at jeg vil synes en anden cykel er federe end den. Sådan en SV har bare det hele. Den er fræk, fedt designet, hurtig, brutal, komfortabel, letkørt, lyder som frakking thunder and hell on earth, har tilstedeværelse på vejen, og har chick-appeal. It just ticks all the right boxes :D
:cool: Keep ur head cool, see the big picture  :cool:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #11 Dato: Maj 10, 2011, 03:44:57 pm »
Den er fræk, fedt designet, hurtig, brutal, komfortabel, letkørt, lyder som frakking thunder and hell on earth, har tilstedeværelse på vejen, og har chick-appeal. It just ticks all the right boxes :D

hell yeah  :afro: :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Kedde4tal

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #12 Dato: Maj 10, 2011, 05:21:45 pm »
Tak for velkomsten alle sammen  :D
Kan kun gi' Risom ret... man føler sig som King of the Road på sin SV. Forstår ikke helt hvorfor nogen vil smide flere 100k efter en bil med "køreglæde". Ægte køreglæde finder man på 2 hjul med en V2'er imellem  :twisted:
Grøn biker på blå SV650N, siden maj 2011.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #13 Dato: Maj 11, 2011, 04:01:00 pm »
Teløk  :wink:

Så er det bare af med de der advarselsklistermærker og "campingbordet" - så er den 112% toyota
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Morten K

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 19
  • V2 Power!
Sv: Grøn biker i lære som SVin
« Svar #14 Dato: Maj 11, 2011, 06:55:22 pm »
Velkommen til.

Fed intro  :thumbsup:

Fed SV  :thumbsup:             :wink:
SV 650S K5 rød - Yoshimura Carbon - KN luftfilter + mod af kasse - PCIII - Fuld kåbe - Rizoma blink for og bag - Rizoma håndtag - Pazzo racing bremse+kobling greb - Ego-skal - Tonet kåbeglas - High bright diode positionslys - Gear Indikator - SpeedoHealer