Forfatter Emne: Lige købt legesager  (Læst 3012 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis.henriksen.71

  • Wannabe
  • Indlæg: 4
Lige købt legesager
« Dato: Oktober 16, 2015, 06:50:46 pm »
Har lige gjort et godt kun tror jeg. Købt denne her
Fik den billigt ifølge hvad jeg kan se/finde.

Er der noget jeg skal være obs på. Det er en '05 gået 50000km. Lige fået nye dæk, bremseklodser og kronrørslejer. Ser pæn og regulær ud. Trænger dog til hovedrengøring da han mest har kørt monkey shine stilen. Synes bremsegreb er lidt træg. Bremser ikke helt så let som den burde tror jeg. Man skal klemme noget ved katastrofeopbremsning. Har dog ikke kigget på det endnu.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Lige købt legesager
« Svar #1 Dato: Oktober 27, 2015, 12:07:21 am »
Tillykke med grislingen!

Jeg ville skifte til stålarmede slanger, hvis jeg var dig. Hvis du også har modet til at renovere kalibrene med nye pakninger (ny bremsevæske er selvskreven, når du skifter slangerne), så vil du opleve en massiv forbedring af bremseevnen. Det gjorde jeg ihvertfald. Når du har udluftet så meget, som du kan, så træk bremsegrebet for at sætte tryk på systemet, sæt en strip på håndtaget, så trykket holdes natten over - og om morgenen vil du have en super-kontant bremse!
/Mads P.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Lige købt legesagerrigt
« Svar #2 Dato: November 07, 2015, 07:48:34 pm »
Tillykke  :orkester:

Flot cykelkurv iøvrigt  8)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Lige købt legesager
« Svar #3 Dato: November 08, 2015, 07:26:09 pm »

Tillykke med grislingen!

Jeg ville skifte til stålarmede slanger, hvis jeg var dig. Hvis du også har modet til at renovere kalibrene med nye pakninger (ny bremsevæske er selvskreven, når du skifter slangerne), så vil du opleve en massiv forbedring af bremseevnen. Det gjorde jeg ihvertfald. Når du har udluftet så meget, som du kan, så træk bremsegrebet for at sætte tryk på systemet, sæt en strip på håndtaget, så trykket holdes natten over - og om morgenen vil du have en super-kontant bremse!
Det trick med strippen kendte jeg ikke, men vil prøve det.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Lige købt legesager
« Svar #4 Dato: November 08, 2015, 07:35:39 pm »
Det trick med strippen kendte jeg ikke, men vil prøve det.
Så VIDT jeg ved, så er det et gammelt motoctross-trick, men du må ikke hænge mig op på det. :)
/Mads P.