Forfatter Emne: Skyder....  (Læst 13369 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mad M

  • Gæst
Skyder....
« Svar #30 Dato: Maj 06, 2005, 09:32:36 pm »
[/quote]

Det lyder intersandt  :?  :?  har du ikke mulighed for at tage et billede og blæse det op  :wink:  det kunne være lidt fedt..

Ellers beskriv placeringen lidt bedre – se vil jeg kigge efter i værkstedsmanualen !![/quote]

Nu er det hele jo lige samlet... :lol:
Men har selv lige kigget i værksteds manual...
Og fra bageste karburator går der 2 vakum slanger...
Den ene til benzinventil, og den anden til benzin pumpen....

Den som jeg ikke kan se hvad skal bruges til sidder på forreste karburator, og er heller ikke beskrevet i værkstedsmanual.. :?
Så mon ikke den bare skal være blændet af som den har været i første omgang.... Tager chancen...  :D

Placering af slangen.... Sidder ind i karburator UNDER spjældet, dvs lige inden den manchet der sidder mellem karburator og cyl...

Bongers

  • Gæst
Skyder....
« Svar #31 Dato: Maj 07, 2005, 09:15:51 am »
jeg tror jeg leder efter den.  :? godt nok er de underlige de Japser - men de sætter ikke en slage på for at blænde den  :roll:  :roll:

Hvis der er hul i karburatoren er det der for en årsag – det kan godt være det ikke skal bruges på vores model  8)  men et ”hul” er dyrt at lave – så man laver kun dem der skal bruges  :cry:  :cry:

Mad M

  • Gæst
Skyder....
« Svar #32 Dato: Maj 07, 2005, 09:45:50 am »
Helt sikkert de ikke laver et hul uden det skal bruges....  :?
Men det er jo også dyrt at lave 2 forskellige model karburator, bare fordi hullet ikke skal bruges på den forreste karb...
Så mon ikke det bare er fordi de er ens de to karb. der sidder på...  :)