Forfatter Emne: Forskel på K4 og K5?  (Læst 8765 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Matti

  • Gæst
Forskel på K4 og K5?
« Dato: April 25, 2005, 02:35:02 pm »
Hejsa!

Står og vil skifte til en SV'er her i løbet af nogle uger.. jeg synes engentlig mest om K4-modellen i stedet for den nye med sort stel og fælge. Men er der nogen reel forskel på dem? Kan se at køleren ikke længere rager ud som på 2oo4'eren, men ellers nogen nævneværdige forskelle?

Har lige været på Motorgården (Aalb) og de siger der ikke rigtig er flere K4'ere tilbage, men hvis jeg ringer lidt rundt er der nok en chance for at finde én et andet sted.

- Og så lige en sidste ting... hvor meget plads er der under sædet? ;) Evt. pix...

Greets...

Mattï...

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Forskel på K4 og K5?
« Svar #1 Dato: April 25, 2005, 02:57:25 pm »
Bortset fra det du selv nævner er jeg ikke bekendt med andre forskelle.

Bortset fra at N modellen har fået en lille styrkåbe i 2005.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #2 Dato: April 25, 2005, 03:05:49 pm »
Citat fra: Matti
- Og så lige en sidste ting... hvor meget plads er der under sædet? ;) Evt. pix...

Jeg kører rundt med en Abus bøjlelås, en Oxford skivebremselås (inkl. huskesnor), en klud og en dæktryksmåler. Der kan også lige være et unbraconøglesæt og et par skruetrækkere, men så er der også ved at være fyldt.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Bongers

  • Gæst
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #3 Dato: April 25, 2005, 03:30:45 pm »
Citat fra: Matti
Hejsa!

- Og så lige en sidste ting... hvor meget plads er der under sædet? ;) Evt. pix...

Greets...

Mattï...


Jeg køre rundt med to skrue trækkere, en fårekylling, reservedæk, tilgodebevis til Imerko (76 kr), min to første mælketænder og en nefalygte…  :?  :?


Har det indflydelse på hvad du vælger… jeg ville ikke skifte min SV ud – og du så fandt en cykel hvor der kunne være en kasse sort guld under sædet… :lol:  :lol:

Men du får da lige et pix af fars bagagerum  :D
[/img] www.acc.umu.se/images/ archive/20010411-SP/

Men velkommen til – og kom ind i kampen  8)

christian

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 107
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #4 Dato: April 25, 2005, 04:32:43 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Matti
Hejsa!

- Og så lige en sidste ting... hvor meget plads er der under sædet? ;) Evt. pix...

Greets...

Mattï...


Jeg køre rundt med to skrue trækkere, en fårekylling, reservedæk, tilgodebevis til Imerko (76 kr), min to første mælketænder og en nefalygte…  :?  :?


Har det indflydelse på hvad du vælger… jeg ville ikke skifte min SV ud – og du så fandt en cykel hvor der kunne være en kasse sort guld under sædet… :lol:  :lol:

Men du får da lige et pix af fars bagagerum  :D
[/img] www.acc.umu.se/images/ archive/20010411-SP/

Men velkommen til – og kom ind i kampen  8)




 :D  :D  :D  :D  :D  :D  HA HA

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Forskel på K4 og K5?
« Svar #5 Dato: April 25, 2005, 05:25:19 pm »
Fnis!!  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #6 Dato: April 25, 2005, 06:05:02 pm »
Citat fra: Bongers
Har det indflydelse på hvad du vælger… jeg ville ikke skifte min SV ud

Jeg har nu ikke svært ved at sætte mig ind i at Matti vil vide alt om hans kommende cykel, jeg er sikker på at ventetiden er lang og går med at drømme  :D
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Matti

  • Gæst
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #7 Dato: April 26, 2005, 08:50:12 am »
Citat fra: n00bsmurf
Jeg har nu ikke svært ved at sætte mig ind i at Matti vil vide alt om hans kommende cykel, jeg er sikker på at ventetiden er lang og går med at drømme  :D

- Nemlig! Men jeg går og venter på nogen forsikringspenge som skal betale cyklen for mig. Men de trækker det jo ud så meget de nu kan. Fik brev i lørdags om at jeg nu skal til en neurolog i Aalborg før de udbetaler pengene. Så går og venter på at få en tid hos ham kanutten  :?

Til orientering blev jeg påkørt af en knægt på scooter i sommers og slog hovedet.. nok til at få rykket nerverne til næsen over, så har ingen lugtesans længere  :cry:

Men jeg håber da på at få det hele afsluttet og købt kværnen indenfor et par uger...

Risby

  • Gæst
Forskel på K4 og K5?
« Svar #8 Dato: April 26, 2005, 10:26:38 am »
Jeg fik af vide at jeg kunne tjene 8000,- kr mere "når" jeg skulle sægle min K5'er i forhold til en K4..

Så det var den enste grund til at jeg købte en K5'er  8)

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #9 Dato: April 26, 2005, 10:55:35 am »
Citat fra: Matti
Til orientering blev jeg påkørt af en knægt på scooter i sommers og slog hovedet.. nok til at få rykket nerverne til næsen over, så har ingen lugtesans længere  :cry:


Det var sgu da træls  :shock:
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Forskel på K4 og K5?
« Svar #10 Dato: April 26, 2005, 11:11:04 am »
Citat fra: Matti
Hejsa!
hvor meget plads er der under sædet? ;) Evt. pix...

Greets...

Mattï...
Der er også plads til 2 stk ½ liters sodavand hvis det hjælper.  (Altså hvis man først fjerner de ting som Bongers nævnte!) :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Matti

  • Gæst
Forskel på K4 og K5?
« Svar #11 Dato: April 26, 2005, 11:13:34 am »
Citat fra: Risby
Jeg fik af vide at jeg kunne tjene 8000,- kr mere "når" jeg skulle sægle min K5'er i forhold til en K4..

Jah, det har du måske ret i. Og de sorte fælge er givet vis lettere at holde rene. Men jeg synes nu stadig K4'eren er mere cool  8)  Meeen, jeg kan godt 'leve' med at få den ny model, hehe.. Desværre fås den ikke i sølv.. Så vælger nok en blå

Citat fra: runes-mc.dk
Det var sgu da træls
Jeps, det er det til tider. Men har vænnet mig til det efterhånden.. Så det går sgu nok  :?

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Forskel på K4 og K5?
« Svar #12 Dato: April 26, 2005, 01:08:10 pm »
Sur røv - men når man skal tænke på det positive, så tænk på hvad du bliver sparet for når du besøger et festivaltoilet....
YAMAHA FZS 600 Fazer

Matti

  • Gæst
Forskel på K4 og K5?
« Svar #13 Dato: April 27, 2005, 05:18:23 pm »
Citat fra: Anders
Sur røv - men når man skal tænke på det positive, så tænk på hvad du bliver sparet for når du besøger et festivaltoilet....

Haha ja, men så skal du så samtidig huske, at når min bettebror pisser ved siden af, så kan han tage MIT håndklæde og trørre op med - uden at jeg fatter det   :D

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Forskel på K4 og K5?
« Svar #14 Dato: April 27, 2005, 07:23:00 pm »
Citat fra: Matti

Haha ja, men så skal du så samtidig huske, at når min bettebror pisser ved siden af, så kan han tage MIT håndklæde og trørre op med - uden at jeg fatter det   :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing