Forfatter Emne: Vinterprojekter  (Læst 14502 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Vinterprojekter
« Svar #60 Dato: Januar 27, 2007, 04:52:08 pm »
Xenon installeret:


Igang med at installere minidiodeblink foran (og relæ):


Og bestilt dette apparatur til at sende 40% effekt ud i fjernlygten:
http://www.veiligmotorrijden.com/

Så håber jeg, at blive fri for "din pære er sprunget, Anton"...  8)
Nu uden tohjulet liv...

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Re: Vinterprojekter
« Svar #61 Dato: Januar 27, 2007, 05:15:55 pm »
Lyset på en oldschool er absolut ikke til at klappe af - forstår godt at du har gjort dét il et vinterprojekt. Fedt ser det ud.
KH Helle Merete
SV650SK3

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Vinterprojekter
« Svar #62 Dato: Januar 27, 2007, 08:04:57 pm »
hvis den først er begyndt at skrive der mangler en pære efter du har monteret xenon kittet, så er det altså fordi de kun trækker 35 w pr pære, hvorimod en normal pære trækker 55 w. så derfor tror den der mangler en pære. så ind med en modstand på ca 20w, så slipper du for den sladrehank
nu med gixxer 1000k8:o)

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Vinterprojekter
« Svar #63 Dato: Januar 27, 2007, 08:35:38 pm »
hvis den først er begyndt at skrive der mangler en pære efter du har monteret xenon kittet, så er det altså fordi de kun trækker 35 w pr pære, hvorimod en normal pære trækker 55 w. så derfor tror den der mangler en pære. så ind med en modstand på ca 20w, så slipper du for den sladrehank


Tak for tippet.. Jeg er dog ikke sikker på, at min oldschool SV har indikator for sprungne pærer..
Nu uden tohjulet liv...

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Vinterprojekter
« Svar #64 Dato: Januar 29, 2007, 10:23:01 pm »
hvis den først er begyndt at skrive der mangler en pære efter du har monteret xenon kittet, så er det altså fordi de kun trækker 35 w pr pære, hvorimod en normal pære trækker 55 w. så derfor tror den der mangler en pære. så ind med en modstand på ca 20w, så slipper du for den sladrehank


Tak for tippet.. Jeg er dog ikke sikker på, at min oldschool SV har indikator for sprungne pærer..

kender ikk så meget til svér  :afro: :afro: så det var bare en ide
nu med gixxer 1000k8:o)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Vinterprojekter
« Svar #65 Dato: Januar 30, 2007, 11:54:21 am »
Der må da være flere som planlægger/drømmer om et eller andet.
Drømme og idéer er der skam nok af!
Jeg kunne godt tænke mig at få pulverlakeret stel, bagsvinger, gaffelbro og forgaffelben.
En eller anden fiks USD forgaffel ville også være lækkert.
Et Xenon-kit har jeg drømt om længe efterhånden.
Alle kåbedele, samt undertray, hugger og kædeskærm måtte godt blive skiftet ud med noget hjemmelavet carbon.
Mine fælge kunne godt trænge til en ordentlig omgang, gerne en ny omlakering.
Et sæt lækre rearsets måtte også gerne finde vej til cyklen.
Micron-anlægget kunne sagtens tåle at blive skiftet ud til fordel for et Yosh TRS.
Og jeg kunne blive ved...

Men jeg er SU-slave, så drømmene bliver ved med blot at være drømme. Jeg skal vist være glad, hvis jeg får råd til de nye dæk og kædekittet, som cyklen lige nu står og mangler allermest.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: Vinterprojekter
« Svar #66 Dato: Januar 31, 2007, 08:14:15 am »
står pt og skal sætte hugger og undertray på svinet her på søndag.. ønsk mig hel og lykke da jeg aldrig har prøvet det før.. så nu må vi se hvordan det går..
ud over det har jeg fiflet lidt med nogle detailjer som rizoma spejle og bar ends og nye ventil hætter.. matchene i guld det hele selvfølgelig...
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Vinterprojekter
« Svar #67 Dato: Januar 31, 2007, 08:29:44 am »
Jeg er ved at få laserskåret kædeskærm og den plastdims der sidder mellem baghjul og bagdæmper - derud over at jeg ved at få drejet nye styrknopper.. - har fundet en gut der laver alt i alu, rustfrit, kobber osv :)

Derudover har jeg købt en PowerCommander og et mørkt kåbeglas..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Re: Vinterprojekter
« Svar #68 Dato: Januar 31, 2007, 08:52:28 am »
Gearindikator, hugger og udstødning er indkøbt.

Afventer montering  :wink:

Mangler at få købt frame- og axle sliders.
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Vinterprojekter
« Svar #69 Dato: Januar 31, 2007, 01:39:05 pm »
jeg har også fået fingrene i et par racerknaster, så der er lidt mere til min vinter/forår. Hvis jeg vælger at smide dem i.

det kommer nok bare til at koste dyrt i timer for at få trimmet skidtet ind hos mr dyno. , så ved pt ikke om jeg gør det..

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Vinterprojekter
« Svar #70 Dato: Februar 01, 2007, 03:02:12 pm »
jeg har også fået fingrene i et par racerknaster, så der er lidt mere til min vinter/forår. Hvis jeg vælger at smide dem i.

det kommer nok bare til at koste dyrt i timer for at få trimmet skidtet ind hos mr dyno. , så ved pt ikke om jeg gør det..

vær nu lidt frisk  :mrgreen: :mrgreen: du skal bare ta chancen og satse på de passer hehe
nu med gixxer 1000k8:o)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Vinterprojekter
« Svar #71 Dato: Februar 01, 2007, 03:47:30 pm »
jeg har også fået fingrene i et par racerknaster, så der er lidt mere til min vinter/forår. Hvis jeg vælger at smide dem i.

det kommer nok bare til at koste dyrt i timer for at få trimmet skidtet ind hos mr dyno. , så ved pt ikke om jeg gør det..

vær nu lidt frisk  :mrgreen: :mrgreen: du skal bare ta chancen og satse på de passer hehe
har talt med dyno dimsen.. de laver ikke mekanisk optimering, de roder kun med elektronikken, så jeg skal finde et andet sted der kan montere dem.. ellers prøver jeg måske selv lige og sætte dem i, og satser på den indstillig tandhjulene står i nu, passer.. og så ser jeg om skidtet passer og starter.. ellers.. ja.. så ryger de på hylden lidt endnu.

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Vinterprojekter
« Svar #72 Dato: Februar 01, 2007, 07:19:47 pm »
Tænk at i nænner at spamme min fine tråd med ord som Aprilia  :cry: :cry:

Går faktisk selv med små tanker om familieforøgelse... Men det varer vist lidt, før min bankdame synes, at Gixx skal have en søster  :x :x



Hov hov  :brok: Jeg har da en mini mille  :lmao:, (der iøvrigt snart er tilsalg), udover mit bette SVin
« Senest Redigeret: Februar 01, 2007, 07:36:03 pm af Stoffer »
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Vinterprojekter
« Svar #73 Dato: Februar 01, 2007, 08:56:48 pm »
jeg har også fået fingrene i et par racerknaster, så der er lidt mere til min vinter/forår. Hvis jeg vælger at smide dem i.

det kommer nok bare til at koste dyrt i timer for at få trimmet skidtet ind hos mr dyno. , så ved pt ikke om jeg gør det..

vær nu lidt frisk  :mrgreen: :mrgreen: du skal bare ta chancen og satse på de passer hehe
har talt med dyno dimsen.. de laver ikke mekanisk optimering, de roder kun med elektronikken, så jeg skal finde et andet sted der kan montere dem.. ellers prøver jeg måske selv lige og sætte dem i, og satser på den indstillig tandhjulene står i nu, passer.. og så ser jeg om skidtet passer og starter.. ellers.. ja.. så ryger de på hylden lidt endnu.

tror du ikk heinrich har prøvet at montere sånn nogen før? det ku jeg nemlig godt forestille mig at han har. ellers er jeg ret sikker på at ham fra buchberg har. han tuner vist en del. det kan jo ikke skade at spørge dem.
nu med gixxer 1000k8:o)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Vinterprojekter
« Svar #74 Dato: Februar 13, 2007, 02:15:42 pm »
Så fik jeg endelig (arbejds)tid til at rode med et af mine egne projekter  :mrgreen:
Nye spejle m. blink, der liiige skal moddes lidt for at sidde ordentligt.


Kom ikke og sig at arbejdstid altid er spildtid  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?