Forfatter Emne: Brok over bilister. Her!!!  (Læst 10070 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #15 Dato: December 18, 2007, 08:52:16 am »
Jeg har 3 - 4 punkter. Nok mest om trafik generelt:

Hold afstand for helvede....... :brok:

Kør venligst mindst den tilladte hastighed på alle danske veje; 80 på landevej, 110 (130) på motorvej osv. Tak.

Orange blik på alt der kører under normal hastighed på vejene fx. randegraver, tanktor, pensionister osv.

Reflexer, roterblink og LED lygter påmonteres alle børn!!! Der stod en dreng midt på vejen her til morgen  :shock: :shock:  :shock:

Og til sidste den egoistiske: Pis så ind til siden når jeg kommer med 180 km/t i vestre spor. Tror I det er for sjov jeg blinker med lygterne?  :brok:  :mrgreen:

God (h)jul  :mrgreen:

/Morten
« Senest Redigeret: December 18, 2007, 10:47:50 am af Rask »
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #16 Dato: December 18, 2007, 10:10:34 am »
Katastrofeblink!

Ååååhhh NEJ! Der er sket en KATASTROFE!!!!

Nåååå nej.... Du kunne bare ikke finde en lovlig parkeringsplads  :twisted:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

PeptoBizmo

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 32
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #17 Dato: December 18, 2007, 05:26:36 pm »
Og du kan påstå hvad du vil Martin, tågelygter blænder når de bliver brugt i mørke :loser: :whipped: Og jeg har tågeforlygter på begge mine biler :loser: :loser:
Jeg kan godt nok ikke lige mindes at jeg har mødt et par tågelygter der har blændet mig, hverken på mc eller i bil.
Når jeg selv kører med tågelys tændt er det ene og alene fordi jeg synes det giver mig et bedre lys på vejen.  :angel: :blink:

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #18 Dato: December 18, 2007, 05:29:17 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...


Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #19 Dato: December 18, 2007, 05:44:34 pm »
Den med blinklys er lidt tvivlsom. Når du holder i et kryds, skal du ikke nødvendigvis blinke, FØR du drejer, men kun mens du drejer. Ja, det er latterligt, men sådan er det. Ellers er jeg mest sur på dem der snakker i telefon mens de kører, eller slet ikke binker ved baneskift på motorvejen. Eller de aber der ser en MC, og skal vise at de kan overhale, eller køre lige så hurtigt som MCen.

X1000
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #20 Dato: December 18, 2007, 07:24:09 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #21 Dato: December 18, 2007, 07:33:06 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:

Så har dere jo generelt et mye lavere bøtenivå da.. Heldiggriser!
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #22 Dato: December 18, 2007, 07:37:08 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:

Så har dere jo generelt et mye lavere bøtenivå da.. Heldiggriser!

Ja det er vist os det eneste vi er heldige med, hvis man kan være heldig med bøder.  :police:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

El Bola

  • Gæst
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #23 Dato: December 18, 2007, 07:54:11 pm »
Jeg kan kun give ret til Kenneth P ang. blinklys jeg oplever det tit. også når jeg kører i bil, folk er generelt dårlige til at bruge blinklyset fx gør de det når de er igang med at dreje og ik i god tid.

og ik kun med det, så bremser folk også i sidste øjeblik så det sgu ik en særlig god kombination, især er det dem der har travlt eller dem der er fuldstændig ligeglade (det er også dem der typisk ser ud som om de sidder på en skide kongetrone og tror at de har alverdens rettigheder på deres side mit råd er....... DØ FOR SATAN)

man får sgu lyst til at hive dem ud af deres biler og lægge dem foran mc'en og køre over dem et par gange til de har fattet det  

en anden ting som også går mig på nerverne og her er det kvindelige bilister som TIT begår denne fejl ik fordi det er alle, mange kører ganske udmærket og det har også ændret sig til det bedre her de sidste par år MEEEN der sgu stadig et par stykker som mangler at følge med

det jeg taler om her og dette har jeg oplevet rigtig mange gange og det er når de skal bakke ud fra en parkeringsplads så kigger de kun i deres skide sidespejle og bakspejl UDEN at vende sig om for at se om der kommer trafik altså bare fordi de har kigget bagud en enkelt gang er det ik ensbetydende med at der så er fri bane.............sådan nogle skal man kun pege og grine ad når de endelig laver en ulykke.  

næste gang i er ude at køre så prøv at lægge mærke til det, det er også dem der typisk er klistret op ad rattet i deres bil. de for farlige. man kan sgu ik stole på dem i trafikken.....

ottedk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #24 Dato: December 18, 2007, 08:15:57 pm »
så skal jeg også af med lidt.

når der er sammenfletning a 2 vejbaner længere fremme så kør helt frem før i fletter fyld begge baner op med biler, og lave en nem 1 til 1 fletning helt fremme.

og ja hader dem som bruger tilkørsels rampe til at flette med for derefter at accelere,  her til mogen ved sammenfletning fra isterødvejen til helsingør vejen lå der en ny saab 1.8 turbo, han mente at han skulle flette med det samme med ca 50 kmt som han holdt hele vejen  op af rampen, jeg lå lige bag ved ham 10 cm fra hans skærm :).
jeg havde set at der kom en lasbil med sine ca 90 kmt men vi kunne nemt accelere op og komme indenom, dette galt ikke den omtalte saab.  han trak ud så lasbilen må bremse alt han kunne og kun fordi lastbilen hurtigt skiftede til overhalings banen, undgik saaben  40 T  i røven manden i saaben opdagede intet, men da lastbilen så var i fuld gang med sin overhaling tog fanden ved manden i saaben og han accelerede op så lasbilen kunne komme ind på plads igen.

så er der cyklister som mener at en lille diode i et lys helvede i københavn, er rigeligt til at blive set af højre svingende billister.  Nej jeg kan ikke se dig igennem mine ulovligt tonede ruder !!!

eller dem som når der ligger en traktor på landevejen og der er fuldtoptrukket ikke ved at det er fuldt lovligt at overhale langsomkørende køretøjer.

eller dem som ligger på en mørk landevej, og hver gang der kommer en modkørende så sætter de hastigheden ned fra 80 kmt til 50 kmt

og cyklister som cykler over fodgænger felt og bliver skide sure når jeg lader som om jeg ikke har set dem og sætter gang i bilen. bare som en markering.

skulle jeg kigge på mig selv og komme med min eegne kende fejl, så er der sa også et par stykker.

1 køre altid det tilladte inden man får en klip.
hvis jeg kan "snyde" mig frem i trafikken gør jeg det.
man kan sagtens ryge drikke kaffe og snakke i håndholdt mobiltelefon, samtidigt med at man kører bil. styret med benet
jeg har også tågelys på om aftenen, da min alm nærlys er vildt dårligt. Og elsker at bruge min 3 hella 2000 langlys lamper ( svensker monteret )  de laver nat til dag.

puh ha

nu har jeg det meget bedre

er det 1 marts nu mor ????


 
   

Martin H

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 418
    • http://www.123hjemmeside.dk/zachoholm
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #25 Dato: December 18, 2007, 08:25:15 pm »
1 køre altid det tilladte inden man får en klip.
hvis jeg kan "snyde" mig frem i trafikken gør jeg det.
man kan sagtens ryge drikke kaffe og snakke i håndholdt mobiltelefon, samtidigt med at man kører bil. styret med benet
jeg har også tågelys på om aftenen, da min alm nærlys er vildt dårligt. Og elsker at bruge min 3 hella 2000 langlys lamper ( svensker monteret )  de laver nat til dag.

puh ha

nu har jeg det meget bedre

er det 1 marts nu mor ????


 
   

Puh ha du er vist en værre en. Du kunne jo komme til at genere nogen og det må man altså ikke.  :whatever:

Det er rart med lidt selverkendelse, dejligt man ikke er ene om det kørsels mønster.  :innocent:
- Martin H -

MIN SOLGTE BIKE http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16956&ipc=63213&xl=true

SOLGT SV 650 S - Fuldkåbe - Hugger - Lucas F.E. - Mivv Titaniums potte - Puig DB kåbeglas - Led blink - Sædeskal...

onkel anders

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 57
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #26 Dato: December 18, 2007, 08:59:27 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:

Så har dere jo generelt et mye lavere bøtenivå da.. Heldiggriser!

Ja det er vist os det eneste vi er heldige med, hvis man kan være heldig med bøder.  :police:

103 kmt. på motorvej hvor man må køre 80, intet køre kort med, uden sele og for tæt på den foran kørende giver 2500 kr. i norge :rolleyes: og prikken over i`et så havde firmaet ikke betalt vægt afgift så de klippede pladerne :dead:

GTI

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 767
  • Go big or go HOME!
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #27 Dato: December 18, 2007, 09:49:38 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:

Så har dere jo generelt et mye lavere bøtenivå da.. Heldiggriser!

Ja det er vist os det eneste vi er heldige med, hvis man kan være heldig med bøder.  :police:

103 kmt. på motorvej hvor man må køre 80, intet køre kort med, uden sele og for tæt på den foran kørende giver 2500 kr. i norge :rolleyes: og prikken over i`et så havde firmaet ikke betalt vægt afgift så de klippede pladerne :dead:

Må være lenge siden. Jeg betalte kr 4900,- sist jeg ble stoppet i den hastigheten.. Dvs, 104km/t men samme bøtenivå... og kr. 6500,- i 107 km/t.. Galskap!!
Nå med GSX-R 750 K7 ('07)


Tidligere MCer:
1098 S ('08)
YZF-R1 RN12 ('06)
VFR800A7 VTEC ('07)
SV650SK3 ('03)

"Only a motorcyclist understands why a dog sticks his head out of a car window

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #28 Dato: December 18, 2007, 10:05:06 pm »
Unødvendig bruk av tåkelys gir kr 2000,- i bot her i Norge...

Den giver kun 500 kr. her i lille Danmark. Medmindre man kan snakke sig ud af det.  :hand: :innocent:

Så har dere jo generelt et mye lavere bøtenivå da.. Heldiggriser!

Ja det er vist os det eneste vi er heldige med, hvis man kan være heldig med bøder.  :police:

103 kmt. på motorvej hvor man må køre 80, intet køre kort med, uden sele og for tæt på den foran kørende giver 2500 kr. i norge :rolleyes: og prikken over i`et så havde firmaet ikke betalt vægt afgift så de klippede pladerne :dead:

Må være lenge siden. Jeg betalte kr 4900,- sist jeg ble stoppet i den hastigheten.. Dvs, 104km/t men samme bøtenivå... og kr. 6500,- i 107 km/t.. Galskap!!

Der er jo forskel på Danske og Norske Kroner  :mrgreen: - hehe
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Brok over bilister. Her!!!
« Svar #29 Dato: December 18, 2007, 10:12:16 pm »
i skal være mere end velkomne til at brokke jer på    www.trafikidiot.dk klik på (indlæg/forum)

 :D :D