SVRider.dk Forum

Erfaringer og generel viden om MC'er og SV i særdeleshed => Teknik og vedligehold => Emne startet af: Allan efter Juni 12, 2007, 01:13:28 am

Titel: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Allan efter Juni 12, 2007, 01:13:28 am
Hej med Jer
Er der nogen af jer der kender noget til den her http://www.britnett-carver.co.uk/twinshack/prods/316.html det de skriver om den lyder jo for godt til at være sandt eller hva?

Now available from Remus, the quality Austrian exhaust manufacturer, the Remus Powerizer is the easiest to use of all the available fuel injection controllers. Simply plug and play, with no adjustments being necessary.

This unit plugs into your stock wiring harness between the standard (or race kit) ECU and the injectors. 

The fast microprocessor in the REMUS Powerizer analyses continuously and in real time load, RPM and injector duration, and automatically adjusts for optimum fuelling.

Ideal when fitting aftermarket exhausts and airbox solutions to ensure perfect fuelling throughout the rev range, without the need to make manual adjustments or set up on a dyno.

Includes on/off switch., full wiring and instructions.
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Damage efter Juni 12, 2007, 08:07:02 am
Okay....den kender jeg ikke.  :shock:
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Lofgreen efter Juni 12, 2007, 12:22:30 pm
Hmm.. spændende.. Kan vi lige få et par prøveklude på banen ?  :D
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Grand Danois efter Juni 12, 2007, 12:54:53 pm
Ja HVIS det der står med rødt i 1. post holder i virkeligheden, så må det da være det eneste rigtigt at smide på et Svin....

Mvh
GD
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Capone efter Juni 13, 2007, 03:43:38 pm
Søges: Alt tænkeligt arbejde.
Henvendelse: Mr. Dyno


Hvis den hele tiden korrigerer for optimal benzinindsprøjtning - hvad fa'en skal man så med en on/off knap??  :lmao:
Lyder lidt hokupokus.
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Allan efter Juni 14, 2007, 12:06:40 am
Søges: Alt tænkeligt arbejde.
Henvendelse: Mr. Dyno


Hvis den hele tiden korrigerer for optimal benzinindsprøjtning - hvad fa'en skal man så med en on/off knap??  :lmao:
Lyder lidt hokupokus.
Ja det undrede jeg mig også lidt over  :huh:
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Gud efter Juni 14, 2007, 12:25:51 am
Søges: Alt tænkeligt arbejde.
Henvendelse: Mr. Dyno


Hvis den hele tiden korrigerer for optimal benzinindsprøjtning - hvad fa'en skal man så med en on/off knap??  :lmao:
Lyder lidt hokupokus.
Ja det undrede jeg mig også lidt over  :huh:

det er for at kunne overholde emmisionskravene at man kan slukke den, i en synshal f.eks
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Allan efter Juni 14, 2007, 12:36:00 am
Søges: Alt tænkeligt arbejde.
Henvendelse: Mr. Dyno


Hvis den hele tiden korrigerer for optimal benzinindsprøjtning - hvad fa'en skal man så med en on/off knap??  :lmao:
Lyder lidt hokupokus.
Ja det undrede jeg mig også lidt over  :huh:

det er for at kunne overholde emmisionskravene at man kan slukke den, i en synshal f.eks
Selvfølgelig er det da det ,lyder fornuftigt  :thumbsup:
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Mads efter Juni 14, 2007, 12:51:30 am
Er der egentlig luftmængdemåler og lambdasonde på den nye SV'er? For så er det vel ikke helt urealistisk at den kan justere "on the fly".

Hygge
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: lavi efter Juni 14, 2007, 10:57:49 am
Prøv at tage et kig på: http://www.remus.at/powerizer/
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Brian Lund efter Juni 14, 2007, 01:04:49 pm
Lyder ret meget som om den blot er afstemt til deres egen auspuff.
Titel: Re: Remus Powerizer Fuel Injection Controller
Indlæg af: Luske efter Juni 14, 2007, 01:29:34 pm
hvis den kan måle på lambda sonde og alt det fancy elektronik der kommer i cykler nu-til-dags, så kan det da godt være den kan optimere forbrændningen "on the fly" så den bliver fin...

men eftersom den ikke kan måle momentkurve, og hestekrafter (med andre ord, resultatet af dens anstrengelser) så er den vel ikke et alternativ for de som gerne vil have en yderstvelkørende MC med forøgede hestekrafter i alle omdrejningsområderne !?!?!?

Lyder smart dog..