Forfatter Emne: Hillerød, Mathilde Parken - Koksgrå og Hvid SV650S af nyere årgang  (Læst 9922 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hej nabo,

Er du herinde?

Jeg nyder lyden hver gang du og din ven kører forbi, så giv den lige et ekstra hiv i øret når du triller forbi.

Vh. Skurken ovre fra nr. 7 ... 8)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hillerød, Mathilde Parken - Koksgrå og Hvid SV650S af nyere årgang
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2014, 12:58:56 pm »
Det lød som om at i var flere end blot to i dag?

God tur  :D

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Hillerød, Mathilde Parken - Koksgrå og Hvid SV650S af nyere årgang
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2014, 09:54:22 pm »
Det lød som om at i var flere end blot to i dag?

God tur  :D

/J

Jakob, du må se at få dig en sundere hobby end at sidde i vinduet og lytte og længes!
Hvis det skal ligne carbon kan jeg anbefale Emmaljunga Big Star Supreme. Vi har været glade for den  :afro:


/N - længes også!! :facepalm:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hillerød, Mathilde Parken - Koksgrå og Hvid SV650S af nyere årgang
« Svar #3 Dato: Marts 24, 2014, 09:19:42 am »
Det lød som om at i var flere end blot to i dag?

God tur  :D

/J

Jakob, du må se at få dig en sundere hobby end at sidde i vinduet og lytte og længes!
Hvis det skal ligne carbon kan jeg anbefale Emmaljunga Big Star Supreme. Vi har været glade for den  :afro:


/N - længes også!! :facepalm:

Ha ha ha ha ha ha... Der reddede du lige min mandag :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, den der hobby kommer også snigende længere og længere op ad lystavlen. Så p.t. sidder jeg bare som en gammel mand i en havestol på altanen og gætter motorer med et glas rødvin og en stråhat ind til min tilstedeværelse er påkrævet på "boreplatformen".
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4