Forfatter Emne: Gixxer på Tesdorpfsvej  (Læst 5915 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Gixxer på Tesdorpfsvej
« Dato: Juni 09, 2006, 08:38:10 am »
I morges, da jeg fulgte Dave i skole, så vi på Tesdorpfsvej på Frederiksberg kl. ca. 7.50 en GSX-R600, vist med en 750 motor og R-et-eller-andet forgaffel...

Føreren var iklædt en kæk Streetfighter læder jakke og en ungdommelig blå Eastpack taske på ryggen. Han havde envidere en grå-hvid-sort spraglet hjelm på, vist af mærket Shark... Umiddelbart så det også ud til, at han var iført et sæt ikke særlig lange ben  :laugh: :laugh: Men alt i alt så han da dejlig ud, og klædte sin Gixxer godt  :kiss: :kiss:

Mon det er en herinde fra  :lol: :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #1 Dato: Juni 09, 2006, 10:11:06 am »
Nej det lyder overhovedet ikke som en vi har herinde, for det er kun for dem over 18 og ikke børn med skoletaske på ryggen og korte ben. :shocked: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #2 Dato: Juni 09, 2006, 10:16:08 am »
Nej det lyder overhovedet ikke som en vi har herinde, for det er kun for dem over 18 og ikke børn med skoletaske på ryggen og korte ben. :shocked: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Nemlig - det er jo et SV-forum - der er vidst ikke nogen der gider at nedværdige sig selv til at sætte sig op på en GIXXER :D
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #3 Dato: Juni 09, 2006, 10:49:02 am »
...Umiddelbart så det også ud til, at han var iført et sæt ikke særlig lange ben  :laugh: :laugh: ...
Mon det er en herinde fra  :lol: :lol: :lol:

Det ku godt lyde lidt som mig...  :grin:

Skoletasken var til min fars fødselsdagsgave, mine ekstra sko og kåbøjder bukser.  Sku ud til de gamle og ha' morgenmamse og ønske tillykke  :D (jeg var ik på vej i skole ligesom jer)

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #4 Dato: Juni 09, 2006, 12:02:36 pm »
Nej det lyder overhovedet ikke som en vi har herinde, for det er kun for dem over 18 og ikke børn med skoletaske på ryggen og korte ben. :shocked: :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Nemlig - det er jo et SV-forum - der er vidst ikke nogen der gider at nedværdige sig selv til at sætte sig op på en GIXXER :D
Jo da! :D
Jeg må, med slet skjult fornøjelse, erkende at en køretur på en 7½'er sprøjt er en for sjælen yderst vederkvægende oplevelse.
Men prøv så at spørge en Gixxer-pilot om hvad der sker når han sætter sig på et SVin, lægger fra land i program 1 og tror der skal til at ske ting og sager lige omkring de 10-11.000 vindinger... *BANG*-*BANG*-*BANG*-BANG* :lol: :lol:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #5 Dato: Juni 09, 2006, 12:06:38 pm »
Jo da! :D
Jeg må, med slet skjult fornøjelse, erkende at en køretur på en 7½'er sprøjt er en for sjælen yderst vederkvægende oplevelse.
Men prøv så at spørge en Gixxer-pilot om hvad der sker når han sætter sig på et SVin, lægger fra land i program 1 og tror der skal til at ske ting og sager lige omkring de 10-11.000 vindinger... *BANG*-*BANG*-*BANG*-BANG* :lol: :lol:

hehe... ja jeg sku lige mindes om at den ikke kan køres så langt ud i gearene.  Resten af gearene og turen var jeg kalibreret til trækket i den lave ende af omdrejningsskalaen  :D  ( sku bare lige ha reminderen   :lol:)
« Senest Redigeret: Juni 09, 2006, 12:10:59 pm af Luske »

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #6 Dato: Juni 09, 2006, 02:26:20 pm »
der er vidst ikke nogen der gider at nedværdige sig selv til at sætte sig op på en GIXXER :D

Shhhh Jesper  :twisted: :twisted: :twisted: Jeg har selv "nedværdiget" mig selv til at hoppe op bag på Luskes Gixxer et ukendt antal gange, og den er sgu i orden... Og min egen mini-Gixxer er sgu også dejlig!! Men skal vi snakke om at nedværdige sig, til at sætte sig op på noget, så mindes mange af os jo dette  :wink: :

SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #7 Dato: Juni 09, 2006, 03:03:30 pm »
SVea>Det der er en TOP-bike :) - hehehe :D (manglede bare varme i håndtagene)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #8 Dato: Juni 09, 2006, 03:05:43 pm »
SVea>Det der er en TOP-bike :) - hehehe :D (manglede bare varme i håndtagene)
Og det er så lige netop grunden til at den forrige udtalelse om min Gixxer slet ikke rør mig bare den mindste smule  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:   

scar

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 804
Re: Gixxer på Tesdorpfsvej
« Svar #9 Dato: Juni 13, 2006, 10:20:51 pm »
kunne ikke være mere enig luske :tongue: :tongue: :tongue:
nu med gixxer 1000k8:o)