Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2623 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Præsentation af folk
« Dato: Marts 01, 2005, 03:54:14 pm »
Jeg er den glade ejer af SVinet, en rød SV 650s som jeg købte i foråret 2000.
Den har rundet 76.000 Km, og inden året er omme står der nok 100.000+ på klokken.

Til hverdag fragter den mig på arbejde( når det altså ikke er vinter )
I weekenderne kører vi på træf og et par banedage eller tre bliver det da også til hvert år  :D

Eneste kedelige oplevelse var da en kombination af våd asfalt, dårligt bagdæk og en bil der skar et sving, sendte den, kæresten og mig en tur i asfalten  :cry:
Farten var heldigvis ikke mere en ca 45Km/t, men den forbandede kantsten flåede hul i blokken og rev hele venstre side op  :evil:
Jeg slap med en flosset køredragt, men kæresten måtte have et par sting på knæet.
Pris:41.000 ( heldigvis kasko forsikret  :) ) og to køredragter på indboen.

Bagdækket  ( Bridgestone BT020 ) røg af efter en highside på Knutstorp et par måneder efter den kom fra rep.
Det er IKKE fedt at finde sig selv hængende i armene med røven en halv meter over sadlen  :evil:
En god forskrækkelse var da heldigvis alt hvad der kom ud af "flyveturen"  :shock:

B2 bliver jeg klaldt fordi min lillebror for en del år tilbage købte en gul CB500, så blev han til B1.
Det tog ikke de muntre sjæle mange minutter at enes om at så måtte jeg jo hedde B2.
Det skal dog siges at jeg prøvede at få fat i en gul SV, men da jeg gik på indkøb, var der en rød og en blå tilbage i landet.  :shock:

Nu går jeg bare og venter på at al den ( godt nok pæne ) sne skal smelte, og tage saltet med sig, så vi kan komme ud og lege med de andre SV'ere
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Marts 02, 2005, 10:16:12 am »
Citat fra: B2
Jeg er den glade ejer af SVinet, en rød SV 650s som jeg købte i foråret 2000.
Den har rundet 76.000 Km, og inden året er omme står der nok 100.000+ på klokken.


Den får da lov at arbejde for det :) Har du oplevet nogen problemer med, at den har kørt "så mange" km?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Marts 02, 2005, 10:43:43 am »
Citat fra: Ole Hansen


Den får da lov at arbejde for det :) Har du oplevet nogen problemer med, at den har kørt "så mange" km?


Jeg kan ikke sige at der har været de store problemer, faktisk er det eneste "problem" jeg har haft, at den ikke kunne lide at blive våd på det forreste tændrør.  :?
Det blev klaret med en gang silicone, og siden har der ikke været noget  :)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?