Forumliv > Arrangementer

Kørsel med cancer ramte børn 24/8... Se Mcsneglene.dk

(1/6) > >>

Per:
Hejsa

Jeg vil blot gøre opmærksom på denne begivenhed og høre om der er nogle som har lyst til at tage med.
Tjek sneglenes hjemmeside for at holde dig orienteret omkring mødested og tidspunkt.
Har hørt fra tidligere deltagere at det er et fint arrangement og så giver det glæde til nogle som har det svært.

Jeg forventer at deltage.

Strandboulevarden 122, 2100 København Ø

Der er en kop kaffe og et rundstykke fra kl. 8,30.
vi køre til Bakken kl 9:00
--------------
Invitationen
-----------Blz

Mvh Per

Flemming L:

--- Citat fra: Per efter Juni 05, 2013, 02:51:55 pm ---Hejsa

Jeg vil blot gøre opmærksom på denne begivenhed og høre om der er nogle som har lyst til at tage med.
Tjek sneglenes hjemmeside for at holde dig orienteret omkring mødested og tidspunkt.
Har hørt fra tidligere deltagere at det er et fint arrangement og så giver det glæde til nogle som har det svært.

Jeg forventer at deltage.

Mvh Per

--- Afslutning på citat ---

Jeg deltager.
Det er en fantastisk dag for alle. Børn, forældre og ikke mindst os MC'ister
:D

Gregers:

--- Citat fra: Per efter Juni 05, 2013, 02:51:55 pm ---Hejsa

Jeg vil blot gøre opmærksom på denne begivenhed og høre om der er nogle som har lyst til at tage med.
Tjek sneglenes hjemmeside for at holde dig orienteret omkring mødested og tidspunkt.
Har hørt fra tidligere deltagere at det er et fint arrangement og så giver det glæde til nogle som har det svært.

Jeg forventer at deltage.

Mvh Per

--- Afslutning på citat ---


Jeg håber meget at det tidsmæssigt passer ind med den polterabend jeg skal køre også, for så er jeg på!

Per:

--- Citat fra: Gregers efter Juni 06, 2013, 11:09:08 am ---Jeg håber meget at det tidsmæssigt passer ind med den polterabend jeg skal køre også, for så er jeg på!

--- Afslutning på citat ---

x 2 (ville helst nå begge dele) og det var bestemt ikke for at snigpasse dig på polterabend turen - og det ved du også godt...dette har bare stået mig på sinde siden jeg fik kendskab til turen
via SV Rider og har hørt meget godt om det. Så jeg holder løbende øj med MC Sngelenes hjemmeside hvor det publiceres.

Vi x'er fingre for at vi kan nå det hele :-)

Søren F:
Kæft i er dårlige til at sælge varen boys.... Links please....

Vi brugere er bare tossi' med ting vi kan klikke på!

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version