Forfatter Emne: Buddinge tirsdag 28/6 kl 19  (Læst 20625 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #30 Dato: Juni 27, 2005, 05:48:45 pm »
Citat fra: Olfert
Der blev også gået friskt til ståletOlfert

 nå jamen så kan jeg da bedre forstå at alle nydæksdubberne er væk(langt om længe):D  :D  :D  :D
jeg var også blevet nervøs for at det var det rolige tempo som der blev kørt i :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: ,
Kan desværre ikke imorgen-skal passe knægten
   

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #31 Dato: Juni 27, 2005, 06:32:55 pm »
Citat fra: Koster

 :shock: Hvorfor synes du nu lige  der er du synes jeg stammer  :(


Whoa! Nu gør manden det også baglæns! :lol:  :lol:  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #32 Dato: Juni 28, 2005, 01:03:05 am »
Jeg får først samkvem med dele-cyklen kl 19 eller deromkring, så kan ikke nå Buddinge. Nogen der har planer for hvor I kører hen bagefter?? Har selv snakket med en veninde om Langelinie. Hører de har kaffe der  :lol:  :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #33 Dato: Juni 28, 2005, 08:45:11 am »
Citat fra: SVea
Har selv snakket med en veninde om Langelinie. Hører de har kaffe der  :lol:  :lol:


Mmmmm kaffe på Linien, slet ikke en dårlig tanke :)
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #34 Dato: Juni 28, 2005, 09:40:01 am »
Til dem som kører fra Frb. og Kbh. N. Jeg regner med at køre fra Jet tanken på Nordre Fasan vej kl. 18.40. Nogen som skal med? Havenisse??  Bongers??

SVea. Det kan da godt tænkes at vi dukker op på linien til kaffe osv. Der var også noget med en KÆMPE Is.  :lol:  :lol:  :lol:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Bongers

  • Gæst
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #35 Dato: Juni 28, 2005, 10:06:23 am »
Citat fra: Capone
Til dem som kører fra Frb. og Kbh. N. Jeg regner med at køre fra Jet tanken på Nordre Fasan vej kl. 18.40. Nogen som skal med? Havenisse??  Bongers??

SVea. Det kan da godt tænkes at vi dukker op på linien til kaffe osv. Der var også noget med en KÆMPE Is.  :lol:  :lol:  :lol:


Jeg er med fra Jet af.... Så giver du måske et sjat benzin...

er også med på linjen - da jeg har en aftale omkring kl 21 :oops:   :oops:

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #36 Dato: Juni 28, 2005, 10:13:05 am »
Citat fra: Capone
Til dem som kører fra Frb. og Kbh. N. Jeg regner med at køre fra Jet tanken på Nordre Fasan vej kl. 18.40. Nogen som skal med? Havenisse??  Bongers??

SVea. Det kan da godt tænkes at vi dukker op på linien til kaffe osv. Der var også noget med en KÆMPE Is.  :lol:  :lol:  :lol:


Jepper, jeg triller forbi den Jet tank ved 18:30 tiden så jeg også lige har tid til at få lidt drikkelse på anden.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #37 Dato: Juni 28, 2005, 10:34:57 am »
Selvom SVea har fristet med et ophold på sygeplejerskolen  :wink: , så kan jeg desværre ikke i aften. Skal passe min nevø. Jeg må jo se om der er hul en anden tirsdag  :twisted:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
..
« Svar #38 Dato: Juni 28, 2005, 11:07:30 am »
Yes !

Jeg er frisk på kaffe, is .. og hvad SVea ellers vil byde på  :P

Vi ses bare på linien lidt senere, svea  :wink:
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #39 Dato: Juni 28, 2005, 12:00:06 pm »
Nu er SVea jo ikke en gavebod!!! I kan måske få lov at sparke lidt til mine dæk, men så har jeg vist også strukket mig langt....

Og Moolex, hvis du skal passe jeres søn, så kan Majse vel snildt komme med på Langelinie  :wink: . Nogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #40 Dato: Juni 28, 2005, 12:09:45 pm »
Citat fra: SVea
Nogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...


Hvis du gider at køre til Århus og hente hende tager jeg hende glædeligt med  :P
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #41 Dato: Juni 28, 2005, 12:27:27 pm »
Citat fra: Havenissen
Citat fra: SVea
Nogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...


Hvis du gider at køre til Århus og hente hende tager jeg hende glædeligt med  :P


Du er ikke særlig glad for hende, hvis du synes at SVea skal hente hende  :twisted:  :twisted:  Hvad fanden er det også for et sted at placere sin dame??? Du ville vel heller ikke stille din cykel der.....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #42 Dato: Juni 28, 2005, 01:12:24 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Havenissen
Citat fra: SVea
Nogle af jer andre drenge kunne vel også tage jeres kærester bag på. Eller jeres kærester kunne køre med jer bag på, det bestemmer I selv...


Hvis du gider at køre til Århus og hente hende tager jeg hende glædeligt med  :P


Du er ikke særlig glad for hende, hvis du synes at SVea skal hente hende  :twisted:  :twisted:  Hvad fanden er det også for et sted at placere sin dame??? Du ville vel heller ikke stille din cykel der.....


Jeg er skam meget glad for min kæreste, men nu var jo dig der ville have hende med i aften, så er det vel fair at du henter hende  :wink:

Hun bor i Århus fordi hun blev tilbudt et godt job der, og jobsne i hendes branche hænger ikke just på træerne...
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #43 Dato: Juni 28, 2005, 01:30:09 pm »
Betvivler skam ikke at Havenissen er glad for sin kæreste!!! Men så må du heller ikke lade hende sidde bag på mig  :lol: Jeg vil ikke engang køre med min egen kæreste, selvom han har tilbudt at sidde bag på

Der gik nok bare lige feminist i SVea et øjeblik og jeg synes at der manglede nogle kvinder blandt forsamlingen.... Men måske en dag er der en der tager initiativ til "familietræf"....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Buddinge tirsdag 28/6 kl 19
« Svar #44 Dato: Juni 28, 2005, 01:39:21 pm »
Citat fra: SVea
Og Moolex, hvis du skal passe jeres søn, så kan Majse vel snildt komme med på Langelinie  :wink:

hun har en aftale derfor skal jeg sidde hele aftenen og kigge på min mc og vores søn( som sover når i spiser jeres første is)  :(  , jeg kunne måske gå ud og gejle lidt på den F.eks fjerne de 3 pund døde dyr som sidder på fronten :twisted:  :twisted:  og pudse lidt på fælgene......snøft snøft :cry:  :cry:  starte den lytte lidt til den :D  og sån', og så lige slutte af med at se Ghostrider i en time eller 2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: