Forfatter Emne: Banekørsel på Sturup  (Læst 2063 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Banekørsel på Sturup
« Dato: Marts 30, 2006, 06:48:46 pm »
Hej SVin,

Jeg har arrangeret nogle tur til Sturup de sidste par år, men det er blevet sværere og sværere, og da jeg snakkede med dem idag, sagde de at alt er booket frem til og med september  :cry:
Det vil sige at jeg nok ikke laver noget iår, medmindre jeg kan få en masse tilbagemeldinger om deltagelse på en hverdag.  Sidste år var prisen sølle 510kr, MEN de har været store prisstigninger ifm den nye udbygning og krav om ambulance mm. Det vil sige at prisen nærmer sig "mine konkurrenter", og så ryger lidt af idéen  :(

Jeg har netop talt med Martin fra Lej-en-racer, og det lyder til at være et ganske fornuftigt arrangement, så hvis det er Sturup der rykker i dine klodser (eller kasser), så synes jeg at du skal melde dig til dér.  8)

Der køres i tre hold (20pers) à 20min fra 9 - 17 =  ialt 160min kørsel pr dag. Det er mere end rigeligt til langt de fleste    :wink:
Prisen er 1200,-Dkr  Der er rabat ved køb af flere dage samtidig.

Eneste relative ulempe er dagen. Der køres ikke i week-enden, men på ugedage. Længe leve flextid :!::!:

Torsdag d. 11. Maj
Fredag d. 26. Maj
Fredag d. 23. Juni
Fredag d. 18. August

Jeg er endnu ikke selv tilmeldt nogen dato, men det kommer så snart jeg har fået et job :-)

Kom glad og send dem en mail - så kan det jo være vi ses deroppe.  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Banekørsel på Sturup
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2006, 11:21:08 pm »
Lige for at supplere Niels..

Sturup er en SVine fed bane !  
lige så fed som Knutstorp, Sturp drejer mest til venstre hvor imod Knutstorp drejer mest til højre, så her er en oplagt mulighed for at få slidt sine dæk på begge sider..

Sturup er blevet bygget om af flere gange, det har en gang været en Gokart bane, og det kan den godt stadig bære præg af.
den er nemlig godt snoet nogle steder.

den højeste hastighed jeg når at komme op på er omkring 140-150 km/t, inden jeg skal op på bremsen..

så på flere punkter kan den være SV-venlig, da der er flere "hårnåle-sving"  og her kan man sagtens nappe nogle af de store maskiner, der er tungere at danse med.

pt. har jeg ikke noget overblik på hvordan jeg kan planlægge banedage,
men det kunne være sjovt at få indlæg fra dem der KAN afse tid til det..

kald det evt 6½ vs 1000..
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Banekørsel på Sturup
« Svar #2 Dato: Marts 31, 2006, 09:00:15 am »
Citat fra: Alex
Lige for at supplere Niels..

Sturup er en SVine fed bane !  
lige så fed som Knutstorp, Sturp drejer mest til venstre hvor imod Knutstorp drejer mest til højre, så her er en oplagt mulighed for at få slidt sine dæk på begge sider..
kald det evt 6½ vs 1000..


Lyder cool, så får man også valuta for pengene ved at få udnyttet sine dæk mest muligt, før de ska kasseres fordi de er "skæve"

Vi (min klub) er også blevet kontaktet af lej en racer omkring de banedage.. og det lyder jo til at man får relativt meget for pengene..

Så det kan godt være jeg supplerer med med en min baneknallert. Den skal jo udnyttes nu man har anskaffet sådan en.

Citat fra: Alex
kald det evt 6½ vs 1000..

ja hvis jeg får nosset mig sammen, så blir det måske hybrid gixxer mod rov..

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Banekørsel på Sturup
« Svar #3 Dato: Marts 31, 2006, 10:52:19 am »
Citat fra: Alex
kald det evt 6½ vs 1000..
Jeg er klar  8)
Så skal de overvægtige overkubikkere sgu få tørt på  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?