Forfatter Emne: MC Tirsdag?  (Læst 7796 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #15 Dato: Juli 25, 2006, 10:46:09 am »
Det er fælt lang tid siden jeg har hapset en hottie ved Pølle-kabyssen, men kan ikke love noget...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #16 Dato: Juli 25, 2006, 11:59:54 am »
Når ikke Buddinge, men overvejer Linien senere, hvis jeg ikke når at få hostet en af mine lunger op inden  :( :(
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #17 Dato: Juli 25, 2006, 12:02:28 pm »
Når ikke Buddinge, men overvejer Linien senere, hvis jeg ikke når at få hostet en af mine lunger op inden  :( :(
Har du røget formeget tjald i weekenden?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #18 Dato: Juli 25, 2006, 12:06:00 pm »
Når ikke Buddinge, men overvejer Linien senere, hvis jeg ikke når at få hostet en af mine lunger op inden  :( :(
Har du røget formeget tjald i weekenden?

Næ, men min krop er vist ikke skabt til at ligge i telt med måsen bar...  :(
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #19 Dato: Juli 25, 2006, 05:08:26 pm »
Når ikke Buddinge, men overvejer Linien senere, hvis jeg ikke når at få hostet en af mine lunger op inden  :( :(
Har du røget formeget tjald i weekenden?

Næ, men min krop er vist ikke skabt til at ligge i telt med måsen bar...  :(

Det var sgu da også noget grumt noget....tsk tsk I unge mennesker, I skal altid eksperimentere!

Nå der bliver ingen tirsdag for mig tror jeg

Det blev så til en tur på linien, der var dælme mange i aften. Hyggeligt at møde jer  alle :D
« Senest Redigeret: Juli 25, 2006, 10:24:21 pm af Dommeren »

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #20 Dato: Juli 25, 2006, 10:55:32 pm »
Så er SVea hjemme igen, men uden min elskede Gixx, der holder et eller andet sted i Gladsaxe med et knækket gaskabel  :cry: :cry: :cry: Und tiss und tiss und tiss sgu   :x :x :x

Er meget flov over min forræderiske optræden i dag, skal prøve at undgå latino cykler i fremtiden  :oops: :oops: Men ellers tak for en hyggelig aften som altid  :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #21 Dato: Juli 26, 2006, 12:17:44 pm »
Hmmm. synes bestemt Jannik sagde i går, at fridagen i dag skulle bruges til at købe fødselsdagsgaver til fruen.
Helt ærligt Jannik, der er ikke ret meget at finde her i Meløse, hvor du fiser rundt på Landrøveren :mrgreen:
Tillykke med fruen i dag, og tak for en god tur til jer alle.
Tak for div. hjælpende hænder ifm. mit lille udslip :oops:
Speciel tak til FA.Moto-Sport, der, igen, har afleveret noget halvfærdigt arbejde :evil: :evil:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Sv: MC Tirsdag?
« Svar #22 Dato: Juli 26, 2006, 01:12:07 pm »
Hmmm. synes bestemt Jannik sagde i går, at fridagen i dag skulle bruges til at købe fødselsdagsgaver til fruen.
Helt ærligt Jannik, der er ikke ret meget at finde her i Meløse, hvor du fiser rundt på Landrøveren :mrgreen:
Tillykke med fruen i dag, og tak for en god tur til jer alle.
Tak for div. hjælpende hænder ifm. mit lille udslip :oops:
Speciel tak til FA.Moto-Sport, der, igen, har afleveret noget halvfærdigt arbejde :evil: :evil:

Hahaha... Ja du ved 1½ time på mc til Hillerød. 15 min til at købe gave, og så 1 time retur til bondegården. Det må sku da være rimeligt eller hva´???  :lmao: :lmao: :lmao:

Pm mig lige hvor det er du bor Rubin, så jeg kan holde ind en anden gang... :wink:

Takker for hilsnen, jeg skal overbringe den til hende straks! 8)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Saaby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 50
Re: MC Tirsdag?
« Svar #23 Dato: Juli 26, 2006, 04:03:48 pm »
Jeg vil også lige benytte lejligheden til at sige tak for en super tur i går! Go' gas!! :-)

- Det er sq lang tid siden det gule piskeris er blevet luftet så godt... Vi ses næste tirsdag! :-)

Anders
Honda CBR929RR

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Re: Sv: MC Tirsdag?
« Svar #24 Dato: Juli 26, 2006, 05:52:10 pm »
Hmmm. synes bestemt Jannik sagde i går, at fridagen i dag skulle bruges til at købe fødselsdagsgaver til fruen.
Helt ærligt Jannik, der er ikke ret meget at finde her i Meløse, hvor du fiser rundt på Landrøveren :mrgreen:
Tillykke med fruen i dag, og tak for en god tur til jer alle.
Tak for div. hjælpende hænder ifm. mit lille udslip :oops:
Speciel tak til FA.Moto-Sport, der, igen, har afleveret noget halvfærdigt arbejde :evil: :evil:

Hahaha... Ja du ved 1½ time på mc til Hillerød. 15 min til at købe gave, og så 1 time retur til bondegården. Det må sku da være rimeligt eller hva´???  :lmao: :lmao: :lmao:

Pm mig lige hvor det er du bor Rubin, så jeg kan holde ind en anden gang... :wink:

Takker for hilsnen, jeg skal overbringe den til hende straks! 8)
Hvis du køber på internettet, og får leveret på arbejdspladsen, så er der et kvarter mere at køre i.

Tillykke med fruen.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

søren t

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
Re: MC Tirsdag?
« Svar #25 Dato: Juli 26, 2006, 05:54:26 pm »
det lille SVin siger ås tak for en hyggelig aften på havnen!!  :lol:
hvordan går det med rubin's kværn der køler med havnevand, er den kommet i orden??
"skrig"gul sv650'er med laser high mount potte, hyperpro fjedre i forgaffel

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #26 Dato: Juli 26, 2006, 06:08:48 pm »
søren t
Citér
hvordan går det med rubin's kværn der køler med havnevand, er den kommet i orden??

Hehe, ja den opførte sig eksemplarisk på vejen hjem, og i dag holder den varmefri :D
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Re: MC Tirsdag?
« Svar #27 Dato: Juli 26, 2006, 07:13:01 pm »
Jeg vil også gerne sige tak for en særdeles god tur :D Bliver hårdt at undvære SVinet mens jeg er i sommerhus  :cry:
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Sv: MC Tirsdag?
« Svar #28 Dato: Juli 26, 2006, 09:52:13 pm »
Så er SVea hjemme igen, men uden min elskede Gixx, der holder et eller andet sted i Gladsaxe med et knækket gaskabel  :cry: :cry: :cry: Und tiss und tiss und tiss sgu   :x :x :x

Er meget flov over min forræderiske optræden i dag, skal prøve at undgå latino cykler i fremtiden  :oops: :oops: Men ellers tak for en hyggelig aften som altid  :D

Ja hva´ fanden var det for noget møg  :evil: Surt at den allerede måtte give op! Håber du hurtigt kommer på hjul igen  :D

Havde desværre ikke mit kamera med, ellers havde jeg squ foreviget øjeblikket da du blev "reddet" af en Duc  :lol:  Jeg burde selvfølgelig havde overhalet din fyr, da han kørte over og hentede dig, og tilbudt et bagsæde på en RIGTIG maskine i stedet  :oops: beklager meget - det husker jeg næste gang :wink:
« Senest Redigeret: Juli 26, 2006, 09:55:04 pm af Rasmus »