Forfatter Emne: Polderabend kørsel d.11/8  (Læst 32943 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #60 Dato: August 09, 2006, 11:45:27 pm »
Shell tanken kl 20.00?

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #61 Dato: August 10, 2006, 08:57:55 am »
Den er i vinkel. Har vi forberedt en rute? Der er ca. 10.000 veje fra Vanløse til Tivoli :)
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Sv: Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #62 Dato: August 10, 2006, 09:00:51 am »
Jeg er ikke sikker på at jeg opfinder den dybe tallarken her, men kunne vi ikke bar mødes lidt før på den Shell tank der ligger på hjørnet på Roskildevej og Damhussøen? (Højre side når man kommer fra Valby bakke af).

Der er 3 min kørsel til den aftalte adresse i Vanløse.

>>Håber ikke at jeg er ved at gentage noget der allerede er skrevet<<  :oops: :oops: :oops:
du gentager bare lige så meget du har lyst til der er jo nogen af os der er ved at være oppe i årene  :innocent: Hmm det er nu meget godt at vide det tager 3 min at køre der over men det hjælper mig ikke da jeg stadig ikke ved hva tid vi så skal mødes ?  :club:

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #63 Dato: August 10, 2006, 09:04:19 am »
Jeg er ikke sikker på at jeg opfinder den dybe tallarken her, men kunne vi ikke bar mødes lidt før på den Shell tank der ligger på hjørnet på Roskildevej og Damhussøen? (Højre side når man kommer fra Valby bakke af).

Der er 3 min kørsel til den aftalte adresse i Vanløse.

>>Håber ikke at jeg er ved at gentage noget der allerede er skrevet<<  :oops: :oops: :oops:
du gentager bare lige så meget du har lyst til der er jo nogen af os der er ved at være oppe i årene  :innocent: Hmm det er nu meget godt at vide det tager 3 min at køre der over men det hjælper mig ikke da jeg stadig ikke ved hva tid vi så skal mødes ?  :club:

Hey Kaos

Her er udklip fra 1. indlæg i denne tråd:
"Turen :Linde allé 50 i Vanløse til Tivoli
Tid : Flokken samles på adressen 20.15 Der tages billeder og vi ser smarte ud   ca. 20.30 er der afgang"

Så mon ikke det passer hvis vi mødes på Shell 20:00-20:10 ?

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Sv: Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #64 Dato: August 10, 2006, 09:11:50 am »
jepp jepp KL 20 på shell tanken modtaget og så  :tie: jeg ikke mere

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #65 Dato: August 10, 2006, 02:44:51 pm »
Da der er dukket noget på privatfronten, kan jeg desværre ikke sige med 100% sikkerhed, at jeg kan overskue, at deltage i morgen... Så hvis nogle måske ville stå standby til overtagelse af kamera funktionen, så ville det være super  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #66 Dato: August 10, 2006, 03:31:09 pm »
Da der er dukket noget på privatfronten, kan jeg desværre ikke sige med 100% sikkerhed, at jeg kan overskue, at deltage i morgen... Så hvis nogle måske ville stå standby til overtagelse af kamera funktionen, så ville det være super  :kiss:

Det kan jeg sagtens!

Men jeg er lige på vej ud for at se om det at jeg har kørt med for slap kæde har ødelagt mit forreste kædehjul. Så hvis det er tilfældet og jeg ikke kan nå at skifte kæde-kit, så kan det være at jeg bliver nødt til at være den 9'ende strafvægt  :cry:

B2 >> Er du OBS på dette? (at jeg - hvis jeg skal fotografere, evt. behøver et lift)?

/Jakob
« Senest Redigeret: August 10, 2006, 03:33:16 pm af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SV daddy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #67 Dato: August 10, 2006, 04:43:23 pm »
Hey

vi ses i morgen klokken 20.10... på shell tanken....

så skal vi sku stille op med ny pudset svin :shock:

jaks godt man har fri klokken tolv....
endelig fri....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Sv: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #68 Dato: August 10, 2006, 07:21:54 pm »
Da der er dukket noget på privatfronten, kan jeg desværre ikke sige med 100% sikkerhed, at jeg kan overskue, at deltage i morgen... Så hvis nogle måske ville stå standby til overtagelse af kamera funktionen, så ville det være super  :kiss:

Det kan jeg sagtens!

Men jeg er lige på vej ud for at se om det at jeg har kørt med for slap kæde har ødelagt mit forreste kædehjul. Så hvis det er tilfældet og jeg ikke kan nå at skifte kæde-kit, så kan det være at jeg bliver nødt til at være den 9'ende strafvægt  :cry:

B2 >> Er du OBS på dette? (at jeg - hvis jeg skal fotografere, evt. behøver et lift)?

/Jakob

NÅ... Det lader til at kædekittet er i bedste orden  :D

Så jeg satser på at være selvkørende fotograf alligevel!

Vi ses...

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #69 Dato: August 10, 2006, 09:50:43 pm »
Jeg skal sgu love for at der er gang i den her i tråden  :D
Til trods det at jeg har holdt "fri" idag, og siddet i en god stol med en bog, ser det ud til at i er kommet frem til noget fornuftigt.

For lige at ridse planen op endnu en gang :
1. Vi mødes på Shell tanken vad damhussøen klokken 20.00-20.10. Her er et Link til De gule sider.

2. 20.10 triller vi i samlet flok afsted mod opsamlings adressen Linde allé 50 i Vanløse

3. Ca. 20.15 ankommer vi, parkerer SVin & venner på pænest mulige måde, tager billeder og ser smarte ud  :wink:

4. 20.30 er der afgang mod Tivoli, hvor pigerne afleveres efter en (håber jeg) udramatisk og fed tur  8)

Vi er blevet lovet en lille skilling til en øl/vand, efter turen, og finder efter afleveringen en tank, køber det nødvendige og snakker om hvor forbandet seje vi er  :mrgreen:
En anden mulighed, er at gemme "formuen" til sommerfesten og så mindes turen over en flok kølige  8)
Hvad synes i ?

Kørsel :
1. Vi kører pænt og roligt, da tøserne har minimal beskyttelse og sikkert heller ikke den store MC-erfaring. Jeg gider ikke lege  :police: men bliver nok ret militant, hvis der går "smartass" i den  :wink:
2. Vi ligger ganske som normalt forskudt, og klapper formationen sammen når vi holder for rødt.
3. Der holdes kontakt bagud  Det vil sige at man sætter farten ned eller stopper hvis cyklen bag en forsvinder (f.eks ved rødt lys)
4. Hvis, eller rettere når vi bliver delt i et lyskryds stopper den forreste del op og venter, så vi kan ankomme i samlet flok.




Da der er dukket noget på privatfronten, kan jeg desværre ikke sige med 100% sikkerhed, at jeg kan overskue, at deltage i morgen... Så hvis nogle måske ville stå standby til overtagelse af kamera funktionen, så ville det være super
Hvad er nu det lille SVea ?  :club:
Skal vi nu stå uden romantisk vejleder til tøserne ?  :wink:

Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #70 Dato: August 10, 2006, 09:54:26 pm »
Vi er blevet lovet en lille skilling til en øl/vand, efter turen, og finder efter afleveringen en tank, køber det nødvendige og snakker om hvor forbandet seje vi er  :mrgreen:
En anden mulighed, er at gemme "formuen" til sommerfesten og så mindes turen over en flok kølige  8)
Hvad synes i ?

God idé, jeg kommer dog ikke til sommerfesten,men donerer gerne til den. Jeg skal hurtigt hjem igen i morgen, så jeg daffer så snart trunterne er afleveret.
/Jonas

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #71 Dato: August 10, 2006, 11:26:41 pm »
Jeg kommer heller ikke til sommerfesten med donerer også gerne hvis man kan forvente at se nogle sjove billeder herinde bagefter  :wink:

Vi ses i morgen!

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #72 Dato: August 11, 2006, 03:12:04 am »
Helt ærligt B2, det var dog et usædvanligt godt, velformuleret og fornuftigt indlæg fra din hånd! den slags er vi jo nærmest ikke vant til at se :D :D
Jeg synes, du har fat i en masse fornuftige ting, og kan da kun erklære mig enig.
Jeg har imidlertid en enkelt anden ting som jeg gerne lige vil "lufte".
Da sådan et arrangement jo på en måde er med til at vise vores ansigt udadtil, er det selvfølgelig vigtigt, at vi viser os fra vores bedste side. Så jeg vil da foreslå alle lige at finde en spand vand frem og skylle det værste støv og road-kill af cyklerne, så vi virkelig kan fragte trunterne med stil! :D (jep, indrømmet... den var nok i virkeligheden allermest møntet på mig selv, men jeg har skam også tænkt mig at pudse lidt på SVinet, så den fremstår nogenlunde hæderligt for en gangs skyld ;) )
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #73 Dato: August 11, 2006, 09:17:58 am »
Så jeg vil da foreslå alle lige at finde en spand vand frem og skylle det værste støv og road-kill af cyklerne, så vi virkelig kan fragte trunterne med stil!

Godmorgen, godmorgen!

Jeg kan kun sige at herinde på Nørrebro skal jeg blot fjerne MC-garagen så spuler vejrguderne vist cyklen for mig  :cry: Kryds lige fingre for bedre vejr!

/J
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Re: Polderabend kørsel d.11/8
« Svar #74 Dato: August 11, 2006, 09:19:51 am »
Da sådan et arrangement jo på en måde er med til at vise vores ansigt udadtil, er det selvfølgelig vigtigt, at vi viser os fra vores bedste side. Så jeg vil da foreslå alle lige at finde en spand vand frem og skylle det værste støv og road-kill af cyklerne, så vi virkelig kan fragte trunterne med stil!
Skulle vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet  :wink:  I samme øjeblik pigerne går gennem indgangen til Tivoli har de da glemt hvem der kørte dem og hvilke cykler de kørte på.

B2 - er der styr på at pigerne ikke har bællet whiskey i fire timer inden vi skal ud at køre?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury