Forfatter Emne: Rammstein jam i KBH (9. december)  (Læst 40026 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #30 Dato: Oktober 24, 2006, 11:35:49 pm »
Dørene åbner kl. 20, og så går der nok ½-1 time inden opvarmningsbandet går på. Jeg regner med, vi går på omkring kl. 22.

Men hvis I er der ml. 20 og 21, bliver der i hvert fald tid til at hilse på jer inden koncerten! Ellers kommer vi helt sikkert ud og siger hej efter koncerten! Der skal jo drikkes noget alkohol efterfølgende 8)
ROCK ON! :D
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #31 Dato: Oktober 25, 2006, 10:08:55 am »
Dørene åbner kl. 20, og så går der nok ½-1 time inden opvarmningsbandet går på. Jeg regner med, vi går på omkring kl. 22.

Men hvis I er der ml. 20 og 21, bliver der i hvert fald tid til at hilse på jer inden koncerten! Ellers kommer vi helt sikkert ud og siger hej efter koncerten! Der skal jo drikkes noget alkohol efterfølgende 8)
ROCK ON! :D


Ja Freddy, men du bør nok øve dig på tyske tilråb i stedet for  :? :? Hvordan mon jeg beder bandet vise mig deres patter på tysk  :huh: :huh: Nevermind, ud fra deres billeder lader det til, at de flasher dem helt uden indblanden fra SVea  :respekt: :respekt:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #32 Dato: Oktober 25, 2006, 11:04:23 am »
Dørene åbner kl. 20, og så går der nok ½-1 time inden opvarmningsbandet går på. Jeg regner med, vi går på omkring kl. 22.

Men hvis I er der ml. 20 og 21, bliver der i hvert fald tid til at hilse på jer inden koncerten! Ellers kommer vi helt sikkert ud og siger hej efter koncerten! Der skal jo drikkes noget alkohol efterfølgende 8)
ROCK ON! :D


Ja Freddy, men du bør nok øve dig på tyske tilråb i stedet for  :? :? Hvordan mon jeg beder bandet vise mig deres patter på tysk  :huh: :huh: Nevermind, ud fra deres billeder lader det til, at de flasher dem helt uden indblanden fra SVea  :respekt: :respekt:

Zeig mir eure Titten, Schlampen!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #33 Dato: Oktober 25, 2006, 02:09:45 pm »

Zeig mir eure Titten, Schlampen!

Nyg, du er jo genial  :respekt: :thumbsup: :respekt:  Du må lige give os et lille tysk-tilråbs-kursus en uges tid før koncerten  :wink: :wink:

Edit: Nogle der ved hvor man kan finde gamle Tutti Frutti udsendelser fra RTL... Tror nyg har snydt og lært frække, tyske sætninger derfra  :lmao: :lmao: :lmao:
« Senest Redigeret: Oktober 25, 2006, 05:02:04 pm af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #34 Dato: Oktober 26, 2006, 11:53:56 am »
Hmm, ja nu vil jeg så prøve på at få tråden tilbage i et sobert sprog....og ha' pli nok til ikke at kommentere jeres tyske kommentater 8)

Ved ikke hvad I finder ud af mht. billetter, men de kan i hvert fald købes på billetnet.

http://www.billetnet.dk/html/connect.htmI?l=DK&EVNT=ROC0912Y&STAGE=1&C=

Så det er bare med at komme i gang :D


Bis bald

Der Metzgermeister
« Senest Redigeret: Oktober 26, 2006, 02:19:20 pm af Der Frank »
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #35 Dato: Oktober 30, 2006, 02:58:17 pm »
Dommeren og "Over-dommeren" dukker også op   :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #36 Dato: November 01, 2006, 10:16:31 pm »
Ved ikke hvad I finder ud af mht. billetter, men de kan i hvert fald købes på billetnet.

Når vi nu er sådan lidt V.I.P herinde fra Frank, så vil jeg gerne vide, om der er frynsegoder for os, når vi nu betaler for at se dig... Får jeg fx en lapdance fra forsangeren med i prisen for billetten  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Se at få købt jeres billetter folkens, og giv lige lyd fra jer, når i har gjort det  :thumbsup: :thumbsup:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #37 Dato: November 03, 2006, 07:14:43 pm »
Se at få købt jeres billetter folkens, og giv lige lyd fra jer, når i har gjort det  :thumbsup: :thumbsup:

Mine er lige dumpet ind af brevsprækken....vi ses drenge og piger   :thumbsup:

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #38 Dato: November 06, 2006, 01:46:37 pm »

Når vi nu er sådan lidt V.I.P herinde fra Frank, så vil jeg gerne vide, om der er frynsegoder for os, når vi nu betaler for at se dig... Får jeg fx en lapdance fra forsangeren med i prisen for billetten  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Hmm, ved nu ikke helt med lap-dance - nu mere pga., jeg nok ikke er verdens bedste danser :)

Men jeg kan da garantere så meget V.I.P, at jeg helt sikkert vil drikke en øl med jer før koncerten, hvis I er der før kl. 21! Og så kan jeg da helt bestemt også overtales til at drikke x-antal øl efter koncerten... 8)

I øvrigt bestilte vi fyrværkeri i går, og jeg kan fortælle, at aldrig før har vi haft så meget fyrværkeri med på scenen :twisted:

Så Alex...helt feuer frei bliver det ikke :D...men vi spiller sangen!!
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #39 Dato: November 06, 2006, 02:12:06 pm »
Vi glæder os Herr Frank

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #40 Dato: November 06, 2006, 04:02:57 pm »
Så er Hippien også på listen over folk der har reserveret billet, regner med jeg kan nå og hente den i morgen...

... Men er ikke så kendt i det tyske musik miljø... Tror jeg lod mig rive med af stemningen... Rammstein??? Er det Slagerhits eller jodleviser???  :innocent:

Hvis ikke jeg høre mere om det inden, må jeg jo vente og se hvad det er...  :angel:

VIP? Det har jeg aldrig været før... Er det så med rød løber, fri bar og frække damer???
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #41 Dato: November 06, 2006, 05:53:00 pm »
VIP? Det har jeg aldrig været før... Er det så med rød løber, fri bar og frække damer???

Tvivler på rød løber og fri bar... Aner ikke om der er nogle frække damer, men der er halvnøgne mænd på scenen. Jeg overvejer at daffe på Heidi´s når Frank er færdig med at jodle. Du er velkommen til at komme med, der burde være en trunte eller 2 til dig  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #42 Dato: November 06, 2006, 05:57:58 pm »
Sweet... Nu skal jeg først lige bruge en dag eller to på at finde "The Rock"... Er ikke så kendt uden for Rynkeby...

Så du må passe på mig og følge mig med rundt i byen, hvis vi skal andre steder...  :angel:

Nu er jeg ikke så vant til at komme ud til den slags IRL mødermed dem jeg skriver med over nettet... Hvordan kender jeg jer? Skal vi alle have en rød rose i munden, eller skal jeg bare finde de fuldeste mennesker i lokalet?  :innocent:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #43 Dato: November 06, 2006, 07:02:38 pm »
Hvordan kender jeg jer?

Sådan her  :wink: :
Skurken

Freddy

Chris

B2

NielSV650

Olfert

Dommeren

SVea

Der Frank vil du kunne kende på, at han sikkert står på en scene og synger og leger med ild  :shock: Ved ikke hvor du pønser på at bo i Københavnstrup, når du er her, men du er velkommen til at følges med SVea og SVeakæresten derind, og evt få en øl eller noget inden. Om ikke andet kan jeg sende en PM med mit nummer, så må du jo skrive en sms, hvis du skulle blive væk  :lol: :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Rammstein jam i KBH (9. december)
« Svar #44 Dato: November 06, 2006, 07:03:53 pm »
Sjældent har jeg set så hård ud  :blink: