Forfatter Emne: Æv en oplevelse  (Læst 9977 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Christoffer Olsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Æv en oplevelse
« Dato: Oktober 07, 2006, 06:46:36 pm »
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=141711

Og hende den gamle kælling får da bare sat prikken over i'et...

Ups, skulle have været "Sjov, Spas og Spam"... sorry.
« Senest Redigeret: Oktober 07, 2006, 06:49:36 pm af Christoffer Olsen »
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Æv en oplevelse
« Svar #1 Dato: Oktober 07, 2006, 09:59:01 pm »
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=141711

Og hende den gamle kælling får da bare sat prikken over i'et...

Ups, skulle have været "Sjov, Spas og Spam"... sorry.
Det er sgu da værre med politiet som ikke gider at optage en anmeldelse...
Jeg bliver fandeme harm!
Det er anden gang jeg hører sådan en historie om politiet i denne uge...  :brok:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Æv en oplevelse
« Svar #2 Dato: Oktober 08, 2006, 02:18:41 pm »
Ikke den fedeste hændelse. En den gamle har da lige som lige sat det sidste punktum. Hun har garanteret kun set halvdelen og så er hun måske familierelateret til ham knægten.

Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Æv en oplevelse
« Svar #3 Dato: Oktober 08, 2006, 06:51:08 pm »
Det er simpelthen for ringe!!! Der er efter min mening grænser for hvor meget politiet bør "beskytte" en lovovertræder som er blevet taget på fersk gerning på denne måde. Knægten må sq da kunne stå inde for sine egne handlinger!

03 til politiet!!!!!! *DUMPET*

Har tippet EkstraBladet om tråden inde på BilGalleri... Kunne være interessant at få lidt journalestik på emnet - hvad må man og hvad må man ikke...

/Jakob
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Æv en oplevelse
« Svar #4 Dato: Oktober 08, 2006, 07:04:23 pm »
Ja, den er sgu ikke helt heldig, hr.  :police: :thumbsdown:


Har tippet EkstraBladet om tråden inde på BilGalleri... Kunne være interessant at få lidt journalestik på emnet - hvad må man og hvad må man ikke...
:lmao:
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Æv en oplevelse
« Svar #5 Dato: Oktober 08, 2006, 08:45:30 pm »
Hvad kan man sige "nak ham senere og senere og senere o.s.v."
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Æv en oplevelse
« Svar #6 Dato: Oktober 09, 2006, 11:03:11 am »
Det er skide surt ... Bestemt... Jeg var også blevet tosset... Men man må ikke forsvare sig eller på anden måde "yde" vold mod andre.. At binde en person er jo ikke egentlig vold, han kan jo bare lade være med at stritte imod... men sådan ser andre ikke på det...  Der må blive gransket noget mere i sagen.. Der må være maling på hans nøgle..???.  Man kan altid være bagklog... Og den ældre dame har nok ikke set hele sagen... men fortæller bare det hun har set... hun har måske bare set 2 mænd nedlægge den unge gut.. og det kan hun jo ikke klandres for...  der skulle nok have været råbt "ring efter politiet" eller lign... istedet for at binde ham og selv ringe til strisserne.. Men som sagt kan man altid være bagklog... Og jeg havde sgu nok gjort det samme i en tilspidset situation... 

Håber der kommer en lykkelig afslutning ud af det .. og den unge får en grim lærerstreg....
« Senest Redigeret: Oktober 09, 2006, 03:14:47 pm af Majse »

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Æv en oplevelse
« Svar #7 Dato: Oktober 09, 2006, 11:09:22 am »
Majse>Tror ikke at det er Christoffer det er fået ud over..

Jeg havde i øvrigt gjort det samme - Jeg havde dog ikke ringet til politiet, havde klaret det selv.. (godt at have fået et stor bagagerum i min nye bil hvor sådan en idiot kan ligge ;) )
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Larsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 125
Re: Æv en oplevelse
« Svar #8 Dato: Oktober 09, 2006, 06:48:23 pm »
Citér
godt at have fået et stor bagagerum i min nye bil hvor sådan en idiot kan ligge

Det behøver ikke at være stort det bagagerum.. Det er kun et spørgsmål om tæsk nok  :club: :club: :club: så kan den spade også være i bagagerummet på en Fiat 500..
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Æv en oplevelse
« Svar #9 Dato: Oktober 10, 2006, 11:55:19 am »
Ja, vold er virkelig også godt at bruge...  :| :|  - Man får løst så mange problemmer ved at yde vold...... Så selvfølgelig skal han bankes til plukfisk... Det vil man have det rigtig godt med, og ridsen i døren forsvinder lige med det samme... Så bank bare løs på folk ..... :shock: :shock: - Få fat i strisserne istedet for at ordne knægten selv... 

Jeff fra motorcykelgalleriet har skrevet flg. : Jeg havde taget knægten med hjem i mit hus, bundet ham fast til en stol, begyndt at hænge plastik op over alt, samt over gulvtæppet. Så jeg kan slette mine spor igen. Så havde jeg taget et skruesving og fat på hans hovede og skruet det godt ind, plus give ham en skudsikkervest på, skyde på ham med jagtgevær og slå med bat.
Efter jeg er blevet tilfredsstillet vil jeg skære halsen over på ham og gå i fængsel med god samtittighed..

Hvilken syg tankegang.... Godt være det er i lidt sjov han har skrevet det........... men det er fandme en syg tankegang...

Min mening.!!!!

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Æv en oplevelse
« Svar #10 Dato: Oktober 10, 2006, 11:59:39 am »
Få fat i strisserne istedet for at ordne knægten selv... 

Men når det så ikke virker? - skal man så gladeligt selv betale for at omlakeret sin bil eller MC?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Æv en oplevelse
« Svar #11 Dato: Oktober 10, 2006, 12:17:08 pm »
Ja, vold er virkelig også godt at bruge...  :| :|  - Man får løst så mange problemmer ved at yde vold...... Så selvfølgelig skal han bankes til plukfisk... Det vil man have det rigtig godt med, og ridsen i døren forsvinder lige med det samme... Så bank bare løs på folk ..... :shock: :shock: - Få fat i strisserne istedet for at ordne knægten selv... 

Jeff fra motorcykelgalleriet har skrevet flg. : Jeg havde taget knægten med hjem i mit hus, bundet ham fast til en stol, begyndt at hænge plastik op over alt, samt over gulvtæppet. Så jeg kan slette mine spor igen. Så havde jeg taget et skruesving og fat på hans hovede og skruet det godt ind, plus give ham en skudsikkervest på, skyde på ham med jagtgevær og slå med bat.
Efter jeg er blevet tilfredsstillet vil jeg skære halsen over på ham og gå i fængsel med god samtittighed..

Hvilken syg tankegang.... Godt være det er i lidt sjov han har skrevet det........... men det er fandme en syg tankegang...

Min mening.!!!!

Det er jo det sædvanlige på nettet, det er ret let at være den hårde gangster når man sidder hjemme på sit værelse hos far og mor og er trygt beskyttet bag sin computerskærm.
SV1000S K6 - blå.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Æv en oplevelse
« Svar #12 Dato: Oktober 10, 2006, 12:56:22 pm »
Få fat i strisserne istedet for at ordne knægten selv... 

Men når det så ikke virker? - skal man så gladeligt selv betale for at omlakeret sin bil eller MC?

Du vil måske hellere være voldsmand.... ?????

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Æv en oplevelse
« Svar #13 Dato: Oktober 10, 2006, 01:59:34 pm »
Få fat i strisserne istedet for at ordne knægten selv... 

Men når det så ikke virker? - skal man så gladeligt selv betale for at omlakeret sin bil eller MC?

Du vil måske hellere være voldsmand.... ?????

Nææh, er dog stadig utilfreds over at der ikke er nogen straf for det..

Kender de første 20 der har fået lavet knæk i deres bil.

Ny dør/rude/dørlås/instrumentbord/radio osv kan snildt løbe op i 20.000 - det eneste der sker for forbryderen er en løftet pegefinger med ordene "Det må du ikke gøre før næste gang"

Var så sent som i sidste uge ude for at skifte en siderude i en af Hønse/Alex's venner.. - han var godt bitter..!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Æv en oplevelse
« Svar #14 Dato: Oktober 10, 2006, 02:08:06 pm »
Tja kender det...

Mistede for mindst 25.000,- da de brød ind i min bil da Nicoline blev født!!! Den holdte på sygehusets parkering.

De smadrede døren omkring låsen og ødelagde instrumentbordet, smadrede inderskærmen indvendigt hvor der sad en condensator + et stik til hattehyldehøjtalerne...

 :brok: :brok: :brok:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing