Forfatter Emne: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere  (Læst 7564 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #30 Dato: Juli 17, 2007, 08:25:47 am »
CITAT: http://peter-vg.blogspot.com/2007/07/drbersnegledrbere.html

Sæt hjemmeværnet på opgaven!
De medlemmer, der gør kål på flest snegle kan passende få rang af Weekend-Dræbersnegledræber af 1. grad.
  :lmao: :lmao: :lmao:

Noget skal der ske, for de har spredt sig selv til MC verdenen  :shock:
Se selv MC Sneglene

At de så snarer må betegnes som druksnegle, og ikke dræbersnegle er noget andet  :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Christoffer Olsen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 67
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #31 Dato: Juli 17, 2007, 08:26:00 am »
Hej,

Jeg forstår ikke det påstyr, jeg troede netop at dræbersnegle var en krydsning mellem jægersoldater og hjemmeværnsfolk :)

Mvh
SV650 K6 - Ixil Underseat - Rizoma Blink

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #32 Dato: Juli 17, 2007, 10:57:29 am »
I fatter vist overhovedet ikke hvad hjemmeværnet laver... Men det er jo så nemt og gøre grin med noget når man har grimme fordomme.. Tag og let rumpetten og oplev selv hvad det er vi laver før I dømmer.. det er så nemt og tage andres meninger når man ikke tør have sin egen...

Ahhhhh jeg bliver simpelthen nødt til at bide bisserne sammen... Jeg har virkelig lyst til at skrive nogle ting...  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: jeg vil dog sige at jeg synes I er nogle der går i for små sko.. ( mildt sagt )  :brok: :brok: :brok: :club: :club: :twisted: :club:

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #33 Dato: Juli 17, 2007, 11:04:43 am »
I fatter vist overhovedet ikke hvad hjemmeværnet laver... Men det er jo så nemt og gøre grin med noget når man har grimme fordomme.. Tag og let rumpetten og oplev selv hvad det er vi laver før I dømmer.. det er så nemt og tage andres meninger når man ikke tør have sin egen...

Ahhhhh jeg bliver simpelthen nødt til at bide bisserne sammen... Jeg har virkelig lyst til at skrive nogle ting...  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: jeg vil dog sige at jeg synes I er nogle der går i for små sko.. ( mildt sagt )  :brok: :brok: :brok: :club: :club: :twisted: :club:

For pokker da Majse - der er ingen der synes at det arbejde I laver er dårligt/forkert osv - vi morer os bare på andres bekostning (noget af det danskerne er bedst til)

Det er gas, lad værre med at tage det så personligt.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #34 Dato: Juli 17, 2007, 11:11:43 am »
Jeg tager det personligt.. fandme så... Det er det jeg interesssere mig helt vildt for... I tager det jo også personligt hvis nogen går efter Mcister.. og det er sgu da ganske naturligt...

og jeg ved hvad vi laver.. Og det er sgu ikke og gå og diregere trafik som alle går og tror.. Det irritere mig bare... og jeg synes det er ved at være for meget.. og ja selvfølgelig tager jeg det personligt.. det er både min fritid og mit alm arbejde I sparker til.... Og jeg synes IKKE det sjovt :twisted: :twisted:

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #35 Dato: Juli 17, 2007, 11:53:04 am »
Majse..  jeg ved ikke om du har opdaget det..  Det er et motorcykel forum..

bikere er kendt for at være dumme og snæversynede - ISÆR MIG !!   :mrgreen: :mrgreen:   

Stram dog lidt op.. ..eller slap dog af, nok nærmere og kig den anden vej - det  er jo ikke dig personligt vi sviner til (men mange af de andre  :mrgreen:  )

Jeg er forresten ved at pakke sådan en "pedel tang"/ gartner tang og sender til dig
-til snegle jagten   :blink: :blink: :blink:

Det er GASS  ..lattergas om du vil

I dette lav-risiko samfund, er den vildeste fjende vi har "dræber"sneglen      HVOR VILDT MAND !!   : WE HAVE A "CODE RED" !!
« Senest Redigeret: Juli 17, 2007, 11:55:57 am af Alex »
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #36 Dato: Juli 17, 2007, 12:50:50 pm »

Jeg er forresten ved at pakke sådan en "pedel tang"/ gartner tang og sender til dig
-til snegle jagten   :blink: :blink: :blink:

Det er GASS  ..lattergas om du vil

I dette lav-risiko samfund, er den vildeste fjende vi har "dræber"sneglen      HVOR VILDT MAND !!   : WE HAVE A "CODE RED" !!

Endnu mere lattergas  :twisted:

Hvis nu Snegleværnet slå sig sammen med Grøfteværnet (aka hæren), så burde der da være basis for et hurtig og effektiv kampamge mod de slimede sataner  :mrgreen: :mrgreen:

"Slimede sataner" dækker over Dræbersnegle, stakkels Hondakører :wink:, stupide bilister, og andet skrammel  :twisted: :mrgreen: :twisted:
« Senest Redigeret: Juli 17, 2007, 01:27:49 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #37 Dato: Juli 17, 2007, 01:00:51 pm »
I fatter vist overhovedet ikke hvad hjemmeværnet laver... Men det er jo så nemt og gøre grin med noget når man har grimme fordomme.. Tag og let rumpetten og oplev selv hvad det er vi laver før I dømmer.. det er så nemt og tage andres meninger når man ikke tør have sin egen...

Ahhhhh jeg bliver simpelthen nødt til at bide bisserne sammen... Jeg har virkelig lyst til at skrive nogle ting...  :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: jeg vil dog sige at jeg synes I er nogle der går i for små sko.. ( mildt sagt )  :brok: :brok: :brok: :club: :club: :twisted: :club:

He he he... du har helt ret i at vi (i hvertfald JEG) ikke fatter hvad hjemmeværnet laver - var selv i hjemmeværnet i 3 år, og det gik aldrig helt op for mig HVAD vi egentlig lavede, udover lidt gratis skydning  :mrgreen: :mrgreen:

Mvh
GD

Ps. har dukket mig pga det der kommer flyvende nu  :mrgreen:

PPs. Det er gasss majse
« Senest Redigeret: Juli 17, 2007, 01:10:18 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #38 Dato: Juli 17, 2007, 01:01:34 pm »

"Slimede sataner" dækker over Dræbersnegle, Hondakører, stupide bilister, og andet skrammel  :twisted: :mrgreen: :twisted:

ok..indtil videre har det været meget sjovt.....men nu stopper festen! :club:

Der er jo ingen grund til at blive grov 8)

/der Frank
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #39 Dato: Juli 17, 2007, 01:16:52 pm »

"Slimede sataner" dækker over Dræbersnegle, Hondakører, stupide bilister, og andet skrammel  :twisted: :mrgreen: :twisted:

ok..indtil videre har det været meget sjovt.....men nu stopper festen! :club:

Der er jo ingen grund til at blive grov 8)

Undskyld  :oops:

Fejl rettet  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #40 Dato: Juli 17, 2007, 01:22:05 pm »
 :D :D :D ok, jeg smiler og tager gerne imod din tang Alex.. for den kan jeg da bruge når jeg til festen kommer og napper i jeres runkne løg... :D :D :D



Keltringer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
  • SV ROXS !!!!
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #41 Dato: Juli 17, 2007, 01:35:38 pm »
CITAT: Samtidig kan man sige, at vi ikke svigter andre forsvarsopgaver ved at sætte hjemmeværnet ind, tilføjer Villy Søvndal.

Helt ærligt, den enste trussel der er mod DK efterhånden er terror, vi sidder jo nærmest og plejer USA`s boller i frygt for at skille os ud  :brok:

CITAT: Alle må bidrage til kampen mod dræbersneglene, mener SF's formand.

Hva så med børnehaver de kan vel oz følge det tempo og de  :brok: sig altid over de ikke har penge til udflugter, her er da en oplagt mulighed for en super fed tur i skoven kun med et motiv, at DRÆBE. der må sku være nogle små drenge der sys det kunne være fedt  :club:  :club:  :club:

Sys sku Villy sku tag og vågne op, klap hat  :loser:  :loser:  :loser:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #42 Dato: Juli 17, 2007, 03:24:09 pm »
hallo, vi er i gang med at more os på bekostning af hjemmeværnet - der er da ingen grund til at blande politik ind i det   :blink: :blink:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #43 Dato: Juli 17, 2007, 03:31:43 pm »
hallo, vi er i gang med at more os på bekostning af hjemmeværnet - der er da ingen grund til at blande politik ind i det
Enig ! !  :wink:

Start evt. en ny tråd, med navnet "Free Villy fra Sneglene hin Grumme"   :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Keltringer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 37
  • SV ROXS !!!!
Re: Hvem var det der sagde, at Hjemmeværnet ikke er rigtige krigere
« Svar #44 Dato: Juli 17, 2007, 03:45:56 pm »
hallo, vi er i gang med at more os på bekostning af hjemmeværnet - der er da ingen grund til at blande politik ind i det   :blink: :blink:

Kan du ha ret i  :D
Skal vi lave en Mc tour ud og se dem i aktion så  :lmao:
Suzuki Sv650s-K3 / Burning Copper Metal / Xenon 6000k / Yoshimura TRS Carbon

Se den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13580&ipc=53085