Forfatter Emne: FC-Moto  (Læst 12135 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
FC-Moto
« Dato: Marts 27, 2006, 07:01:00 pm »
Har lige købt en ny hjelm - Arai RX7 Corsair - til €499 hos FC Moto i Tyskland. Samme hjelm har jeg set billigst hos KJ motorcykler til €839, så det var en besparelse der var til at tage og føle på.

De skrev hurtigt tilbage at der var problemer med kortet (havde tastet kortnumret fra mit gamle AMEX - doh), og sendte hjelmen næste morgen med UPS. Pakken ankom som lovet to dage efter, forsvarligt pakket ind.

De havde sendt den rigtige hjelm i den rigtige størrelse og med de rigtige ting i pakken, så det var jo en fornøjelse.

Den rigtige test kommer først hvis der er noget galt med produktet, men foreløbig kan jeg kun anbefale http://www.fc-moto.de - det er ret billigt, hurtigt og i orden.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: FC-Moto
« Svar #1 Dato: Juni 25, 2006, 07:00:59 pm »
Kan kun tilslutte mig den positive omtale.

Har lige købt en Alpinestars læderdragt og et par Sidi støvler til billige penge.
Det var nemt, og der gik kun 5 dage, inden jeg modtog pakken.

Jeg havde en forespørgsel via mail vedrørende et trackingnummer, og de svarede prompte

Så stor tilfredshed med hele forløbet.

GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: FC-Moto
« Svar #2 Dato: Juni 25, 2006, 07:39:54 pm »
Har samme oplevelse. Købte min Shark RSR2 Corser hjelm der. 5 dage og ingen problemer.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: FC-Moto
« Svar #3 Dato: Juni 26, 2006, 03:51:39 pm »
Jeg har efterhånden købt en del stumper hos fc-moto. Jeg plejer at skulle vente en uges tid på tingene.
Desværre gik det ikke så glat sidste gang; Jeg bestilte en vare, og opdagede til min skræk på ordrebekræftelsen at det var i forkert farve og størrelse. Det var min fejl, da jeg havde noget knas med mit antivirusprogram der gjorde at bestillingsfeltet nulstillede sig selv når jeg bekræftede :?
Jeg skrev en mail til dem med det samme, beklagede fejlen og gav dem de rette oplysninger på min ordre.

Intet svar.

Jeg nåede at skrive 8 (otte) mails til dem over en periode på 4 uger, uden svar.

Til sidst dukkede varene op, i forkert farve og størrelse...

Jeg skrev efterfølgende til dem 3 gange mere, stadig uden svar.

Heldigvis var det bare en stak t-shirts, og ikke en dyr hjelm eller læderdragt jeg havde bestilt...

Jeg tror ikke jeg handler der igen :(

Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Sv: FC-Moto
« Svar #4 Dato: Juni 26, 2006, 04:19:37 pm »
Jeg har efterhånden købt en del stumper hos fc-moto. Jeg plejer at skulle vente en uges tid på tingene.
Desværre gik det ikke så glat sidste gang; Jeg bestilte en vare, og opdagede til min skræk på ordrebekræftelsen at det var i forkert farve og størrelse. Det var min fejl, da jeg havde noget knas med mit antivirusprogram der gjorde at bestillingsfeltet nulstillede sig selv når jeg bekræftede :?
Jeg skrev en mail til dem med det samme, beklagede fejlen og gav dem de rette oplysninger på min ordre.

Intet svar.

Jeg nåede at skrive 8 (otte) mails til dem over en periode på 4 uger, uden svar.

Til sidst dukkede varene op, i forkert farve og størrelse...

Jeg skrev efterfølgende til dem 3 gange mere, stadig uden svar.

Heldigvis var det bare en stak t-shirts, og ikke en dyr hjelm eller læderdragt jeg havde bestilt...

Jeg tror ikke jeg handler der igen :(

Puha det lyder ikke godt :(

Jeg har nemlig i fredags bestil en todelt Arlen Ness dragt og håber da meget at den kommer...
Men har dog modtaget mails fra UPS om at varen forventes leveret i morgen, så regner da med den kommer
Anders
Suzuki GS500E 96

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Sv: FC-Moto
« Svar #5 Dato: Juni 26, 2006, 07:02:08 pm »
Du har ingen grund til at være nervøs.

Når varen er overdraget til ups, så plejer det at spille.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Sv: FC-Moto
« Svar #6 Dato: Juni 26, 2006, 10:10:42 pm »
Du har ingen grund til at være nervøs.

Når varen er overdraget til ups, så plejer det at spille.

Det regner sq med :D

Så skal vi bare have noget solskin, så jeg kan komme ud og prøve mit nye skind...
Anders
Suzuki GS500E 96

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Sv: FC-Moto
« Svar #7 Dato: Juni 28, 2006, 09:40:41 am »
Så kom skindet  :D :D i går tirsdag!!!

Lækker service bestilt fredag leveret tirsdag, i rigtig frave og størelse.
Thumps up til www.fc-moto.de
Anders
Suzuki GS500E 96

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: FC-Moto
« Svar #8 Dato: Marts 25, 2010, 03:26:40 pm »
Jeg bestilte en (meget billig) Alpinestars dragt fra FC-Moto søndag aften. To timer efter kunne jeg se på hjemmesiden at de havde været inde at reviewe ordren, og mandag morgen kl. 11 blev den overdraget til UPS, som leverede den til mig onsdag eftermiddag.

Varen er præcis som beskrevet, og fejlfri levering med det samme - så jeg er stadig glad for FC-Moto :)

Har læst andre steder at de åbenbart kun reagerer på mails hvis man skriver på tysk, det er måske værd at vide hvis man oplever problemer med dem.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: FC-Moto
« Svar #9 Dato: Juli 22, 2010, 11:02:30 pm »
Nu har jeg bestilt der fra et par gange, men jeg synes godt nok ikke, at de lever op til "den tyske effektivitet". Langsomme svartider og mere end 10 dage fra bestilling til forsendelse, selvom varen er på lager. Det er sgu for sløvt IMO, og slet ikke hvad man er vant til når der står .de til sidst i adressefeltet.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

JohnnyE

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 76
Sv: FC-Moto
« Svar #10 Dato: September 22, 2010, 11:14:42 pm »
Kan også kun give dem ros, købte 2 læderdragter 2hjelme  2 handsker og 2 par støvler og 2 rygskjold, det kom 5 dage efter.
At de så havde sendt de forkerte sidi støvler (dog rigtig str og farve), gjorde ikke det store for de sendte den dyreste moel :)
har dog hørtde ikke er så gode til at svare på mail, så man skal ringe til dem i stedet.
Der var dog lidt problemer med deres elektronik så jeg ikke kunne bestille med det samme, men det fik de lavet på 5 timer :) og det kan jo ske..
SV 650 K9