Nylige indlæg

Sider: [1] 2 3 ... 10
1
Udstyr og reservedele til mc'ere / Sv: Udstødning til SFV 650
« Nyeste indlæg af lass9642 Dato Oktober 13, 2018, 11:15:21 am »
Hej Nikolaj,

Tak for dit svar, ud fra hvad jeg lige kan se på billeder, så er jeg dog ret sikker på den ikke passer.
2
Udstyr og reservedele til mc'ere / Sv: Udstødning til SFV 650
« Nyeste indlæg af nikolajbak Dato Oktober 13, 2018, 11:09:30 am »
Hej Lasse, jeg har en original til SV650N i rigtig fin stand, som du kan få for 1500, hvis den passer på.

Sent from my iPhone using Tapatalk
3
Udstyr og reservedele til mc'ere / Udstødning til SFV 650
« Nyeste indlæg af lass9642 Dato Oktober 13, 2018, 10:59:50 am »
Hej derude,

Jeg har lige købt mig en brugt SFV 650, og i den forbindelse skulle jeg forbi synsmanden og få den synet inden jeg kan om registrerer den.
Det viser sig så, at så dum som jeg er, har jeg købt den med en ikke e-godkendt udstødning på.

Nu står jeg så i den situation at jeg skal have fat i en enten original udstødning eller en e-godkendt en.
Dem jeg har kigget på, på nettet koster 3000kr og opefter hvis de skal se ud som jeg ønsker det, og det er liiige i den skarpe ende af min penge beholdning til sådan noget.
Derfor vil jeg høre jer herinde, om en eventuelt ligger inde med en original udstødning eller en e-godkendt til en SFV 650, som de vil sælge  :afro:

Jeg bor i Odense.

Mvh Lasse
4
Lidt af hvert / Plastik under forlygte.
« Nyeste indlæg af Johz Dato Oktober 06, 2018, 03:16:24 pm »
Hejsa.

Jeg kæmper lidt på at finde det stykke plastik der sidder under forlygten brugt til min sv1000s.
Jeg har bare ingen ide om hvad den egentlig hedder på dansk.
Nogen der kan hjælpe? Og evt ved hvor man kan finde en billig?
(Er for nærig til at smide 1000kr ved en forhandler.)

Tænker lidt at hvis man nu kunne finde en brugt her hjemme slipper jeg for at få hjem fra ebay.

På forhånd tak. :)

5
Lidt af hvert / Sv: Judas/forrædder?!
« Nyeste indlæg af skurkenfradallas Dato September 13, 2018, 12:55:24 pm »
Skurkenfradallas skiftede fra en SV1000SK3 til en Kawazaki ZX-10R i sin tid - vel efterhånden 9-10 år siden, men alligevel...

Det er rigtigt... Fang mig på FaceBook hvis det stadigvæk er relevant...
6
Udstyr og reservedele til mc'ere / Sv: Ombytning af koblingsskåle på SV1000.
« Nyeste indlæg af Sajmon Dato August 21, 2018, 10:03:06 pm »
Ja der er bare ingen som ser opslaget, for ingen bruger siden mere.

Fæcesbook er jo værdiløst til forum brug...   :facepalm:
7
Udstyr og reservedele til mc'ere / Sv: Ombytning af koblingsskåle på SV1000.
« Nyeste indlæg af NielSV650 Dato August 21, 2018, 09:24:18 pm »
Fedt! Det' god SV-karma!
8
Udstyr og reservedele til mc'ere / Ombytning af koblingsskåle på SV1000.
« Nyeste indlæg af Sajmon Dato Juli 26, 2018, 10:27:16 pm »
Jeg tilbyder ombytning af koblingsskåle til SV1000.

Hvis du har en SV1000 som raller i tomgang indtil man trækker koblingen og generelt vibrerer lidt for meget, så læs her: www.vibefreev.com

Jeg har op til 3 løse skåle liggende som jeg sender afsted og får modificeret hos ham som har hjemmesiden. Vil man købe sig ind på en af dem, koster det 2200 kroner.

Når jeg så modtager skålen retur fra England, får du besked - og så kan du svinge forbi mit værksted lige syd for Roskilde, og så skifter jeg den på timeløn. Det bliver normalt ca 500 kroner + en pakning til sidedækslet. Fordelen er at du ikke skal undvære din SV'er i de ca 14 dage det tager at få modificeret skålen.
Jeg beholder din gamle defekte skål, så jeg har til næste sending.
Vil du have skiftet olie + filter i samme ombæring, har jeg det oftest på lager - men du er også velkommen til at medbringe det selv.
9
Udstyr og reservedele til mc'ere / GSXR 1000 K5/K6 komplet forgaffel og bagdæmper
« Nyeste indlæg af Mortimer Dato Juli 05, 2018, 09:38:20 pm »
Komplet forgaffel fra GSXR 1000 K5/6 med broer og ben samt bremsekalibre med armerede slanger OG bagdæmper fra samme cykel sælges.

En af de bedste opgraderinger du kan få til en SV1000.

Hjælp til montering kan også arrangeres, det befinder sig i Roskilde området.

Kontakt her eller via sms på 23496041

Pris 7000 kr.

10
Guider / Sv: Installering af begrænser/droslingskit
« Nyeste indlæg af Sajmon Dato Juli 04, 2018, 09:52:54 pm »
Jeg tænker at der er en god chance for at den kun kan monteres på en måde, hvis den skal virke.

Så må man prøve sig lidt frem...  ;)
Sider: [1] 2 3 ... 10