Forfatter Emne: Er der nok SV'er i Jylland til et træf AFLYST AFLYST AFLYST  (Læst 21055 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

V2 virgin

  • Gæst
Er der nok SV'er i Jylland til et træf AFLYST AFLYST AFLYST
« Dato: Juni 27, 2011, 07:49:46 pm »

   UPDATE torsdag 14/7      UPDATE torsdag 14/7      UPDATE torsdag 14/7:

MC Broombasserne aflyser bike meet i Randers i aften. Med det vejr kommer der ingen besøgende, så vi vælger at aflyse denne gang. Ærgeligt, jeg havde ellers glædet mig til at se en masse SV'er.

Tak for opbakningen til alle jer, de ville deltage, men i det her vejr er der ingen spas ved et mc arrangement.

Hilsen
V2 virgin


MC Broombasserne holder et sparke-dæk-træf ved Randers Regnskov den anden torsdag hver måned sommeren over. Vi inviterer hver gang en special klub som "special guest star" og siden starten i 2010 har der været italienere, trikes, veteraner, Honda VFR og sidste gang kom en flok buldrende Vmax'er.

Jeg kører selv SV og kunne godt tænke mig at vide, om der findes nok SV'er i det Jyske til at vi kan være trækplaster til næste arrangement den 14/7. I klubben er vi 4 SV'er men der skal jo være mange flere, hvis vi skal fylde plænen.

Hvis der er stemning for det, og nok gider dukke op, så kan vi arrangere, at special guest star bliver SV'er. Der er såmænd ikke andet i det, end at vi får lov at holde som samlet flok på hæderspladsen (orv, det lød flot  :afro:) og så byder Broombasserne på kaffe, øl og sodavand. Alle andre motorcykler holder pænt, hvor der nu er plads til dem.

Normalt ankommer gæste-klubben i mere eller mindre samlet flok omkring kl. 17.00 og så sparkes der dæk og fortælles løgnhistorier i et par timer, før alle mand ruller hjemad igen.

Ikke for at lægge pres på nogen, men VFR klubben kom knap 40 cykler - nogle endda fra Fyn. Kan vi mon skabe tilslutning til at overgå det tal?

Hvis ja, så giv dig lige til kende, så kan vi evt. aftale at samles et sted og måske ankomme i samlet flok. Det er torsdag den 14/7 fra kl. 17:00-20.00.

Waddayathink  :mrgreen:?

« Senest Redigeret: Juli 14, 2011, 11:48:29 am af V2 virgin »

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #1 Dato: Juni 27, 2011, 08:48:14 pm »
Hej
Jeg vil da rigtig gerne komme til Brombasserne torsdag d 14/7, men jeghar først fri fra job kl ca 16:30 så jeg kan først være i Randers ved 18 tiden.
Mvh. Per
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Dina

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 328
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2011, 08:55:12 pm »
Fedt initiativ, jeg ville rigtig gerne have været med, men er "desværre" i Italien på sommerferie frem til d. 18. juli. Øv  :(

Kan det ikke gemmes til efter ferien ?  :innocent:
Hvad siger grisen ? BRUM BRUUUMMM….. :-)

Mr.Bean

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2011, 09:56:01 pm »
Er også i italien på det tidspunkt :cry:
Ville ellers gerne

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2011, 10:04:19 pm »
Ville gerne, men er i Grækenland d. 14.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #5 Dato: Juni 27, 2011, 10:21:08 pm »
Hej Igen
Jeg kører til brombasserne d 14/7. Jeg vil være ved Kvickly Bouet i Nørresundby fra kl 17 til 17:15, derefter er det afgang til Randers.
Vi ses.
Dbh. Per

The ride is the objective. The destination is the excuse
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Sahlin

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #6 Dato: Juni 27, 2011, 10:39:21 pm »
Fedt! Umiddelbart er jeg også på der med SVinet... :) Kører med fra Nørresundby :)

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #7 Dato: Juni 27, 2011, 10:44:07 pm »
Cool... Vi ses.
Men vi ses jo nok allerede på torsdag.. Det bliver altså fedt at komme til Lundby på nye hjul.. Sådan en SV Kilo er altså noget andet end sådan en gammel XJ600 fra 1992.

http://www.mclundbykrat.dk/billeder/vis.billede.php?offset=19&id=26
Den gamle traver ved årtes sidste træf..

Mvh. Per
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #8 Dato: Juni 27, 2011, 10:54:32 pm »
Jeg er frisk
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #9 Dato: Juni 27, 2011, 11:31:17 pm »
Jeg hopper med vendelboen og sahlin fra bout. Hvis de gider vente på grislingen :)
Suzuki SV 650 S k3

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #10 Dato: Juni 27, 2011, 11:53:35 pm »
thilemann.. Selvfølgelig .. vi skal vel følges ad.. og thilemann jeg ville gerne have kørt fra Brønderslev sammen med dig, men jeg arbejder i Vodskov så Bouet er altså lettere.
Men hvis du er frisk så kører vi til Lundby Krat på torsdag. Vi mødes på Shell tanken kl 17.

Mvh. Per
The ride is the objective... The destination is the excuse.

madskoelby

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 79
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #11 Dato: Juni 28, 2011, 12:58:14 pm »
Jeg kan også godt torsdag d. 14/7, jeg kører fra Aarhus 16:15, hvis tilslutningen er høj nok :D

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #12 Dato: Juni 28, 2011, 02:13:14 pm »
Kører nok vej af Aalborg og følges med sahlin derud :) men tak for tilbudet.
Og jeg knæ godt finde til kvickly, så mon ikke det hele går :)
Suzuki SV 650 S k3

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #13 Dato: Juni 28, 2011, 09:46:48 pm »
Jeg har ferie og har overvejet en tur til Jylland - det kunne måske godt være den torsdag...  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Sahlin

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
Sv: Er der nok SV'er i Jylland til et træf ?
« Svar #14 Dato: Juni 28, 2011, 10:39:42 pm »
Helt perfekt.. Det skal sgu nok blive hyggeligt.. Har desværre hørt at vejret ikke rigtig er med os torsdag... Vi krydser fingre!

Per: Hvor i vodskov arbejder du om jeg må spørge?  :afro:

Thilemann du gir bare besked om hvordan og hvorledes vi gør torsdag.. Du kommer bar ud når det passer dig...