Forfatter Emne: Hvor blank har man lov at være?  (Læst 6702 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mormad

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 381
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #15 Dato: Marts 01, 2012, 10:35:11 am »
PS jeg er kun sur fordi jeg først skal hente mit SVin på næste lørdag når andre kører rundt  :x

hehe

Hvis du er sur, så er jeg også. De to tøser er vel den naturlige konsekvens af et samfund, hvor berømmelse ikke længere baseres på talent, men på dumhed og villigheden til at udstille denne  :?
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Hvor blank har man lov at være?
« Svar #16 Dato: Marts 01, 2012, 10:46:45 am »
PS jeg er kun sur fordi jeg først skal hente mit SVin på næste lørdag når andre kører rundt  :x

hehe

Hvis du er sur, så er jeg også. De to tøser er vel den naturlige konsekvens af et samfund, hvor berømmelse ikke længere baseres på talent, men på dumhed og villigheden til at udstille denne  :?

Så vil jeg også være sur !


Sent from my iPhone using Tapatalk

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #17 Dato: Marts 01, 2012, 10:48:03 am »
PS jeg er kun sur fordi jeg først skal hente mit SVin på næste lørdag når andre kører rundt  :x

hehe

Hvis du er sur, så er jeg også. De to tøser er vel den naturlige konsekvens af et samfund, hvor berømmelse ikke længere baseres på talent, men på dumhed og villigheden til at udstille denne  :?

HØRT!!!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #18 Dato: Marts 01, 2012, 11:02:52 am »
PS jeg er kun sur fordi jeg først skal hente mit SVin på næste lørdag når andre kører rundt  :x

hehe

Hvis du er sur, så er jeg også. De to tøser er vel den naturlige konsekvens af et samfund, hvor berømmelse ikke længere baseres på talent, men på dumhed og villigheden til at udstille denne  :?

Nemlig  :thumbsup:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #19 Dato: Marts 01, 2012, 01:46:10 pm »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #20 Dato: Marts 01, 2012, 03:50:38 pm »
Jeg er begyndt at tro, at Skurken ligefrem sidder og ser programmet  :mrgreen:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #21 Dato: Marts 01, 2012, 04:08:05 pm »
Det er svært at undgå hvis man zapper forbi EB.dk for lige at slå hjernen fra i 2 sekunder og kigge på  :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: i løbet af dagen...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Hvor blank har man lov at være?
« Svar #22 Dato: Marts 01, 2012, 04:32:38 pm »
Det er svært at undgå hvis man zapper forbi EB.dk for lige at slå hjernen fra i 2 sekunder og kigge på  :innocent: :innocent: :innocent: :innocent: i løbet af dagen...

Ja ja :-D

/bo
MC-løs :-/

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #23 Dato: Marts 01, 2012, 08:39:24 pm »
Jeg smed den her på Facebook i december...... gad vide hvordan 2012 ender i retrospektiv ?? "Robinsons Vild med Voice Big Brother Party i SunnyBeach hvor De Unge Mødre kører årest Paradise X-faktor JungleDiva Nytårsfinale" ?

Citér
Citat Sociolog Henrik Dahl - trends 2012: "Der bliver mere hjernedød underholdning, men hvad pokker? Det er bedre, at fjolserne er bedøvede, end at de render og laver ulykker. Og så fortsætter Danmark sin deroute nogle år endnu, fordi vi arbejder for lidt, kan for lidt og ikke kan lide matematik, men hellere vil have gruppeeksamen og snakkefag - og er bange for at konkurrere og få sved på ryggen. "
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #24 Dato: Marts 06, 2012, 12:38:38 pm »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Hvor blank har man lov at være?
« Svar #25 Dato: Marts 06, 2012, 12:54:15 pm »
Jeg er mundløs.....
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....