Forfatter Emne: nordsjællandstur...  (Læst 8007 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
nordsjællandstur...
« Dato: Marts 25, 2007, 08:34:47 am »
Jeg kører nordpå ved 10 tiden... Måske nogle vil mødes og kører tur med mig...

Jeg er på tanken i måløv kl. 11.30

 -  så hvis nogen vil ud og kører fed søndagstur, så mød mig der!!! Er der ingen kl. 12.00 så kører jeg selv nordsjællandstur... Men mon ikke nogen kan lokkes ud og kører.. Vejret er jo hammer fedt...
« Senest Redigeret: Marts 25, 2007, 09:18:19 am af Majse »

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: nordsjællandstur...
« Svar #1 Dato: Marts 25, 2007, 10:58:22 am »
promille på mindst 2.8 gør at jeg nok hellere må blive hjemme - elllers fedt vejr.. - kørt pænt og god tur! :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: nordsjællandstur...
« Svar #2 Dato: Marts 25, 2007, 12:16:31 pm »
promille på mindst 2.8 gør at jeg nok hellere må blive hjemme - elllers fedt vejr.. - kørt pænt og god tur! :)
Hallo, du er tidligt oppe....  :shock:

Nå, men jeg ryger nordpå nu.... skal dog først ha gjort geden forårs klar men den er ikke splittet så det bør ikke tage så lang tid.... sååå, jeg er ude og trille i Nordsjælland lidt senere i dag....  :mrgreen:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: nordsjællandstur...
« Svar #3 Dato: Marts 25, 2007, 12:29:26 pm »
Hallo, du er tidligt oppe....  :shock:

Nå, men jeg ryger nordpå nu.... skal dog først ha gjort geden forårs klar men den er ikke splittet så det bør ikke tage så lang tid.... sååå, jeg er ude og trille i Nordsjælland lidt senere i dag....  :mrgreen:

Var hjemme kl. 07:15 og blev vækket af HM kl. 09:00 - kan ikke sove mere? (Var der speed i det BurgerK-mad vi fik?)

Slå på tråden når du kommer nordpå - Jeg skal også ud og nusse om MC'en idag og er sikkert klar på en tur senere.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Drlund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 332
Re: nordsjællandstur...
« Svar #4 Dato: Marts 25, 2007, 12:49:58 pm »
Vi ta'r også en tur nordpå - så det kan være vi ser jer senere :D Aaa sol og 13 grader :thumbsup: :thumbsup:
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: nordsjællandstur...
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2007, 01:30:08 pm »
Vi ta'r også en tur nordpå - så det kan være vi ser jer senere :D Aaa sol og 13 grader :thumbsup: :thumbsup:
Og kaffen er klar en kvart over tre :wink:
Har prøvet at holde øje med Majse, men hun er vist ikke kommet igennem Meløse :?
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: nordsjællandstur...
« Svar #6 Dato: Marts 25, 2007, 02:56:56 pm »
Perfekt, jeg har liv i geden og ny tanket.... hvad nummer er det nu du bor i?

edit: Men kigger altså kun lige forbi kort hvis det er... og drikker ikke kaffe  :twisted:

edit edit: 23A alt kan findes på forum  :wink: :lol:
« Senest Redigeret: Marts 25, 2007, 03:08:26 pm af Hønse »
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: nordsjællandstur...
« Svar #7 Dato: Marts 25, 2007, 07:10:45 pm »
Aaaah, fik også en dejlig tur idag :) - i selskab med min gamle chef på hans SPRITNYE ZX10R (god begynder-MC)

Endvidere blev MC'en vasket + vokset.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: nordsjællandstur...
« Svar #8 Dato: Marts 25, 2007, 07:19:45 pm »
Super fantastisk vejr... Stod i Måløv kl. 11.30 og Nikolaj kom forbi.... I bil... Hans Buza er på værksted... Så vi sad og hyggesnakkede lidt... Kørte til Ølstykke 12.15 og ringede til min chef om de ville ud og kører. Og det faldt i god jord.. Så De viste vej til Fredensborg hvor jeg så havnede hele eftermiddagen... Er lige kommet hjem og er lidt smadret i ryggen... Men damn det var fedt vejr... Mødte nogle SV-ere, men aner ikke hvem det var... Hvis I så mig ( hvilket I jo nok gjore når jeg så jer  :D ) så var det mig på rød SV 1000 S og grøn hjelm.  :D :D

Til alle jer der ikke kunne komme ud og kører... Snøft for jer... Det var fantastisk... Smilet på munden vil ingen ende finde... Jeg er super glad...Det er så jeg dirrer i kroppen...  :) :)

Havde dog nogle oplevelser undervejs som jeg ikke sætter pris på... Min MC sætter ud når jeg gearer ned eller bare lader den dale i omdrejninger ( feks hen mod et lyskryds )... 6 gange idag oplevede jeg den gjore det.. Og 2 af gangene i sving.. UBEEEEEEHAAAGELIGTTTTTT... Så mon ikke en mekaniker lige skulle se på den... Jeg tror ikke længere på kondensvand i tanken som jo kan opstå vinteren over.... Og den skal bare virke til jeg skal til Poznan og kører på bane.....

Til jer jeg så idag.... Skide Hyggeligt......

- Rubin, jeg kommer gerne forbi en anden gang....  :D ( håber iøvrigt at det går godt med Lisbeth efter hendes operation... )
« Senest Redigeret: Marts 25, 2007, 07:24:03 pm af Majse »

Drlund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 332
Re: nordsjællandstur...
« Svar #9 Dato: Marts 25, 2007, 08:13:48 pm »
Citér
Og kaffen er klar en kvart over tre

Jamen, det var jo super hyggeligt. Så fik vi også lige hilst på Fru Lisbeth, Hønse og lillebror :D Afsluttende med en "omvendt" Ganløse GP :D Tak Rubin, det var super dejligt at blive blæst lidt igennem. Resultatet blev faktisk at Prinsessen nød det så meget, så nu kan hun ikke vente med at komme igang med sit kørekort til mc :shock: :D
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: nordsjællandstur...
« Svar #10 Dato: Marts 25, 2007, 08:49:19 pm »
Citér
Og kaffen er klar en kvart over tre

Jamen, det var jo super hyggeligt. Så fik vi også lige hilst på Fru Lisbeth, Hønse og lillebror :D Afsluttende med en "omvendt" Ganløse GP :D Tak Rubin, det var super dejligt at blive blæst lidt igennem. Resultatet blev faktisk at Prinsessen nød det så meget, så nu kan hun ikke vente med at komme igang med sit kørekort til mc :shock: :D
Pas på med det, så står du lige pludselig uden MC :wink:
Ja, tak for en hyggelig kaffetår og en fed solskinstur.
Majse du er, som alle i andre, altid velkommen :D

Bliver han kaldt lillebror, eller er det faktisk din lillebror Hønse :?:  Jeg mener, det var jo sådan en pæn ung mand :!: :mrgreen:
« Senest Redigeret: Marts 25, 2007, 08:58:38 pm af Rubin »
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: nordsjællandstur...
« Svar #11 Dato: Marts 26, 2007, 12:55:02 am »
...
Bliver han kaldt lillebror, eller er det faktisk din lillebror Hønse :?:  Jeg mener, det var jo sådan en pæn ung mand :!: :mrgreen:
Jo jo, det var min yngste bror.... ja, den er gal, hvem fan´ har sparket til de æbler  :lmao:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Re: nordsjællandstur...
« Svar #12 Dato: Marts 27, 2007, 02:14:28 pm »
Havde dog nogle oplevelser undervejs som jeg ikke sætter pris på... Min MC sætter ud når jeg gearer ned eller bare lader den dale i omdrejninger ( feks hen mod et lyskryds )... 6 gange idag oplevede jeg den gjore det.. Og 2 af gangene i sving.. UBEEEEEEHAAAGELIGTTTTTT... Så mon ikke en mekaniker lige skulle se på den... Jeg tror ikke længere på kondensvand i tanken som jo kan opstå vinteren over.... Og den skal bare virke til jeg skal til Poznan og kører på bane.....

Det lyder mest som om den står for lavt i tomgang - meget nemt at justere, så prøv det først. Jeg ved ikke hvad den skal stå på, men prøv at give den 2-300 RPM mere end den har nu.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: nordsjællandstur...
« Svar #13 Dato: Marts 27, 2007, 02:25:30 pm »
Havde dog nogle oplevelser undervejs som jeg ikke sætter pris på... Min MC sætter ud når jeg gearer ned eller bare lader den dale i omdrejninger ( feks hen mod et lyskryds )... 6 gange idag oplevede jeg den gjore det.. Og 2 af gangene i sving.. UBEEEEEEHAAAGELIGTTTTTT... Så mon ikke en mekaniker lige skulle se på den... Jeg tror ikke længere på kondensvand i tanken som jo kan opstå vinteren over.... Og den skal bare virke til jeg skal til Poznan og kører på bane.....

Det lyder mest som om den står for lavt i tomgang - meget nemt at justere, så prøv det først. Jeg ved ikke hvad den skal stå på, men prøv at give den 2-300 RPM mere end den har nu.

Den stod for højt... Lige under 2000 omdrejninger.. Den er justeret, men gør det stadig.... Moolex siger den nærmest skyder... Men jeg mener den sætter ud i et brøkdel af et sekund...